mille1981

Besøg i vuggestue?

7 indlæg i dette emne

Når baby er kommet ud, skal han jo skrives op til pasning. Men hvornår tager man rundt og besøger der forskellige institutioner, så man ved, hvordan de skal prioriteres?

I vores distrikt er der kun 3 forskellige, så det er jo en overkommelig opgave lige at kigge ind i dem alle 3 og se, hvilken en man synes bedst om. Men gør man det bare når baby er født? Eller bør vi gøre det inden han kommer? :help Vil jo helst skrive ham op så hurtigt som muligt, men også til den rigtige institution...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror i kan gøre det som det passer jer. Bare ring derned og aftal en dag i kan komme forbi.

Måske er det nemmere at gøre inden babyen kommer, for så har I ikke en lille en at fokusere på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man er så heldig at man KAN prioritere vel at mærke, vi kunne vælge vuggestue eller DP og der er vist 2 vuggestuer i området men der hvor der er plads når man har behov får man plads færdig arbejde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjek hvordan reglerne for opskrivning er for jeres kommune :) Nogen steder, skal man skrive op indenfor den første måned, men min søster skulle bare skrive op når barnet var senest 9 måneder.. Jeg tænker at der altså sker MEGET i en vuggestue på et år - Personale der skifter, politikker der ændres måske osv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede man kunne prioritere i alle kommuner? Men må da hellere lige undersøge det, inden jeg bruger energi på at besøge de tre steder...

Vi skal skrives op indenfor 8 uger fra fødslen, hvis vi skal være sikre på pasningsgaranti mener jeg det er.

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna skulle være skrevet op inden hun blev 4 måneder og vi var på besøg da hun var ca. 3 måneder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gjorde det først efter baby var ankommet. Det var slet ikke noget problem. Vi så syv forskellige i løbet af to måneder, og det var forholdsvist overkommeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER