Oprettet January 16, 2011 Jeg har købt en heldragt fra Tiny Minymo, men er kommet så meget i tvivl om, om det "kun" er en natdragt, eller om den godt kan bruges som "alm" tøj... Hvad siger i kloger tøser - kan den bruges som alm tøj? Billedet er lånt hos Mille-Mi.dk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2011 Da Thilde var helt spæd brugte vi dem hele døgnet. Da jeg synes hun blev for stor til en heldragt som hverdagstøj, har jeg brugt dem under fx spencer-kjoler - hvor jeg synes det ser sødt ud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2011 Vi brugte den også hele døgnet da vores var små. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2011 Den kan du sagtens bruge som alm tøj synes jeg ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2011 Jeg er en af 'dem', der kun mener heldragter kan bruges til natdragter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2011 Jeg synes også sagtens du kan bruge den som almindeligt tøj :) Den er rigtig sød :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 Den der kan fint gå som heldags-dragt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 nadja have også mest dragter på hele døgnet i den alder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 Tak skal i have tøser.. Jeg besluttede at Lærke skulle have dragten på i dag, men tror i så ikke at dragten er for lille?? Helt ærligt - det skulle være en str. 74 og det er kun i noget tøj hun er i den størrelse - ellers bruger hun stadig str. 68. (Dog mere og mere 74.) Hvordan F****N kan den så allerede være for lille...? Overvejer at klage til Babysam hvor dragten er købt - Hvad ville i gøre? Klage eller sige too bad? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 Jeg ville bestemt klage... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 Altså....jeg tror ikke du kan hænge Babysam op på at den dragt du selv valgte at købe dernede er lille i størrelsen....det er bare så ærgerligt! Hvis jeg var dig ville jeg sælge den på TS eller herinde, og så købe en ny :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 Altså....jeg tror ikke du kan hænge Babysam op på at den dragt du selv valgte at købe dernede er lille i størrelsen....det er bare så ærgerligt! Hvis jeg var dig ville jeg sælge den på TS eller herinde, og så købe en ny :) Enig. Man kan aldrig regne med at de forskellige mærker er ens i str. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 Hvor længe siden er det du har købt den?? Hvis det ikke er så længe siden, så kan du jo høre i babysam og du kan få den byttet til en større str. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 Jeg har ringet ind og snakket med dem derinde og hun sagde at jeg bare skulle tage bonnen med derind så måtte vi se hvad der skulle gøres! Det er da service! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 Jeg har ringet ind og snakket med dem derinde og hun sagde at jeg bare skulle tage bonnen med derind så måtte vi se hvad der skulle gøres! Det er da service! :super at de ville kigge på det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 Jeg har ringet ind og snakket med dem derinde og hun sagde at jeg bare skulle tage bonnen med derind så måtte vi se hvad der skulle gøres! Det er da service! :super Det er bare så irriterende der er så stor forskel på størrelserne på tøj :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 Den er da super sød :) Den ville jeg bestemt også bruge hele døgnet.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 Syntes den er sød, den kan du sagtens bruge til dagsbrug. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2011 De første 3-4-5 mdr. Synes jeg godt de kan bruges om dagen, men derefter er heldragter kun i brug om natten herhjemme. EDIT: ved nærmere eftertanke, tror jeg nok det afhænger af materialet dragten er lavet af. Hvis det er velour, ville jeg nok bruge den lidt længere om dagen, for de er ikke så nattøjagtige. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2011 super hvis du kan få den byttet til en større str. det er bare så træls at komme hjem med tøj der ikke passer alligevel :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites