Guest

Sengerand - hvornår stoppede i med den?

14 indlæg i dette emne

Ja, hvornår stoppede i med sengeranden og var det barnet der sagde fra eller jer?

Del dette indlæg

Vi har stadig sengerand og tror den bliver der indtil han skal over i en ny seng. Det er dog bare en tynd en der er bundet til tremmerne.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror vi stoppede da han var lidt over et år. Simpelthen fordi han legede for meget med den. Havde tænkt at anskaffe en af de tykke, men så gik det fint uden.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har også stadig sengerand og jeg tror ikke den bliver fjernet før hun kommer i en større seng eller siden bliver fjernet.

Lige nu giver den helt sikkert en tryghed for ronja som jeg ikke vil tage fra hende.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Caroline har stadig sengerand (tyk smallstuff), og vi har ingen planer om at fjerne den føreløbig. Hun mosler rundt når hun sover, så synes det er rarest med sengerand, så hun ikke slår sig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror jeg fjernede Ericas tynde sengerand kort før hun fyldte to år.

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi havde en tyk sengerand, og den fjernede vi da han var 11 mdr, fordi han begyndte at stille sig op på den og var bange for at han skulle falde ud over sengekanten og så ned på gulvet...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har stadig en tyk sengerand, da hun ofte kan være lidt vild og kaster sig rundt i sengen, når hun ikke vil sove. Vi havde så bare et lille problem på ferien hvor hun sov i en seng med metaltremmer og kun med tynd sengerand - der sagde hun Avav nogle gange:( A er 22 mdr.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har stadig en tyk sengerand, da hun ofte kan være lidt vild og kaster sig rundt i sengen, når hun ikke vil sove. Vi havde så bare et lille problem på ferien hvor hun sov i en seng med metaltremmer og kun med tynd sengerand - der sagde hun Avav nogle gange:( A er 22 mdr.

I følge din ticker er hun 43 år :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har den stadig på. Og har egentlig ikke planer om at fjerne den. Hun er nu også ligeglad med den.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da August kom ud af tremmesengen

Del dette indlæg

Annonce ♥

I følge din ticker er hun 43 år :P

Haha - ja hun er ik så hurtig i det;) Så godt at den var gal, men håber det er rettet nu. Kan ik se den fra Tlf nemlig...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha - ja hun er ik så hurtig i det;) Så godt at den var gal, men håber det er rettet nu. Kan ik se den fra Tlf nemlig...

Det ser rigtigt ud nu :) 1 år, 9 mdr., 1 uge og 6 dage :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ser rigtigt ud nu :) 1 år, 9 mdr., 1 uge og 6 dage :)

Super - det er korrekt. Tak for hjælpen:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER