Lovely Lady

Den der lille bule over kejsersnitarret

7 indlæg i dette emne

Forsvinder den igen...?

Del dette indlæg

Det kommer vel an på hvor trænet du er - hos mig er den efter 6 år og endnu en graviditet stadig alt for synlig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er forholdsvis trænet - og er begyndt at træne igen... Men bulen føles ikke umiddelbart som noget, der kan trænes væk - nærmere lidt hævelsesagtig. Den er ikke ret stor, men får det ril at se ud som om, at mit maveskind hænger, så den må gerne fise af;-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg mindes ikke at jeg har haft en bule. Altså maven var tyk over arret men det er gået væk, nu er der kun lidt løs hud, men det kan jeg vidst ikke give kejsersnittet skylden for ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fået AKS to gange- og næsten i samme ar. Min bule tror jeg aldrig forsvinder- desværre. Jeg er ikke så trænet, men jeg er ret slank, men pga bulen over arret, ser det også ud som om "fedtet hænger" eller en delle midt i det hele. Og så er det værre i den ene side end i den anden. :gal:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit kejsersnit ar er blevet lidt pænere med tiden. Men bulen er der dog stadig, i et vist omfang. Det er ti år efter nu.

Vigtigst af alt er det nok, at i den ene side, hvor det er værst, har huden rettet sig lidt ud. Da det var nyt var der nærmest en vulk ud over arret og et hul ind. Nu er det en ret udglattet bule og ingen hul. Jeg har ikke gjort noget for at massere eller træne det væk. Jeg var meget ømfindtlig med mit ar det første år. Men jeg har en ide om at det at massere huden kunne have haft en god effekt. Sikkert opspind, men...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit er også blevet lidt pænere:)

Måske man skulle lave en tråd med billeder af kejsersnitar, så man kunne se dem i forskellige stadier (friske, et par måneder gamle, et år eller mange osv:-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER