Oprettet August 3, 2013 Nogen der ved hvor man kan købe de billigste gylpeklude (stofbleer)? Vigga har vist brug for flere, men synes sørme de er dyre i forhold til hvad det er! Både butik eller netbutik er fint :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2013 Jeg har rigtig mange fra Pippi der kan man købe 8 for noget http://www.dreamchild.dk/default.asp?mrk=Pippi Her er de på bud. Name it har også nogle men min personlige erfaring er at det er lidt tynde i det. Bilka er super fine også lidt tynde i det. Jeg har også fra Katvig, Sebra og småfolk. De er bare jævnt dyre i forhold til Pippi ( jeg syntes løvrig de er bedst) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2013 Hvis de bare skal være billige, så har Jysk 12 stk for 125 kr. Babysam har vist også 10 for 100 af de hvide. Kvicklys virker lidt tykkere, de koster 40 kr for 3 stk. (null) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2013 Vi har været fint tilfredse med de helt billige fra jysk. Men må indrømme jeg heller ikke har nogle desiderede krav til gylpeklude, andet end de skal kunne tøre gylpen op ;) Og så har vi bare været rigtig glade for at have MANGE, tror vi har over 50 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2013 Og hvis man nu synes det er kedeligt de kun er hvide, kan man jo bare farve dem ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2013 Jeg har købt i Bilka, når de har været på bud. Synes har en bedre kvalitet ned dem fra Jysk/Babysam :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2013 Føtex/Bilka har dem til billige penge, ofte på udsalg også, de er ganske udmærkede. Har købt en stak stærk pink og en stak hvide med sorte stjerner og de holder sig fint. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2013 Jeg har hørt om nogle der bruger de små hvide håndklæder fra IKEA til kr. 1,- stykket :) Hvordan de er til formålet aner jeg dog ikke.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2013 Jeg har hørt om nogle der bruger de små hvide håndklæder fra IKEA til kr. 1,- stykket :) Hvordan de er til formålet aner jeg dog ikke.. Vi bruger faktisk de små hvide håndklæder derfra til at have under numsen når vi pusler :) gav dig 2kr men stadig billig synes jeg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2013 Har nu fået købt flere gylpeklude, tak for jeres tips! Del dette indlæg Link to post Share on other sites