Oprettet August 2, 2013 Hvem ville du så bytte ham ud med? ;) (kun for sjov) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2013 Jeg kan passende starte... Jeg ville bytte ham ud for Travis Clark fra We The Kings. MUMS siger jeg bare... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2013 Uh uh uhhh... Jeg ville bytte ham ud med Brian Austin Green eller Ian Somerhalder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2013 Oh yeah :P Jeg har en fornemmelse af at denne tråd bliver HOT :D Det er lidt pinligt. Jeg har lidt af et fan crush på Travis :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2013 Jeg har 3 styks jeg ville bytte ham ud med ;) Har altid sagt til min mand at den dag Elijah Wood kommer og spørger om jeg vil være hans, så er jeg smuttet :P men kunne også godt med Shia LaBeouf Eller Robert Downey jr Det har lige slået mig at jeg er til mørkhåret mænd :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2013 Jeg har 3 styks jeg ville bytte ham ud med ;) Har altid sagt til min mand at den dag Elijah Wood kommer og spørger om jeg vil være hans, så er jeg smuttet :P Det har lige slået mig at jeg er til mørkhåret mænd :wub Hehe - jeg har engang på uni kysset med en fyr der lignede Elijah Wood på en prik! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2013 Uha... :blush... Ryan Reynolds! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2013 Åha da da da, alle sammen nogle rigtige gode bud.. Jeg har MANGE, men de dukker op sådan random. Den ene af dem er ham her :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2013 Hvordan slipper man et totalt latterligt fan-girl crush?! ARGH :P Det driver mig til vanvid og føler mig så skyldig over at være SÅ totalt teenager-fan-girl over Travis :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2013 Ikke til nogen som helst. Vil bare gerne have en.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2013 Jeg er på den, for ham jeg vil have er fiktiv.. :( Jax Teller fra Sons of Anarchy! Og det skal være Jax - ikke Charlie Hunnam. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2013 Jannik Thomsen (kan fandme ikke få det til at lykkes at få billedet ind!!!!) eller Robbie Williams kan også gå an ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2013 Uha... :blush... Ryan Reynolds! SÅ enig - savle savle!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2013 Hehe - jeg har engang på uni kysset med en fyr der lignede Elijah Wood på en prik! ;) Min fætter ligner også helt vildt - han bliver kaldt Frodo, selv af kæresten. Eneste forskel er hårfarven :P Men det er nok ikke ham eftersom han aldrig har gået på uni - kun efterskole og så er han mekaniker og bor i nærheden af Herning. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2013 Hehe - jeg har engang på uni kysset med en fyr der lignede Elijah Wood på en prik! ;) Min fætter ligner også helt vildt - han bliver kaldt Frodo, selv af kæresten. Eneste forskel er hårfarven :P Men det er nok ikke ham eftersom han aldrig har gået på uni - kun efterskole og så er han mekaniker og bor i nærheden af Herning. Hehe ;) Kan hører at der er mange Elijah'er derude :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 Uuuuhhh der er dælme mange hotte mænd derude, som jeg har et crush på :wub Af topkandidater kan nævnes Alexander Skarsgaard fra "True Blood"- serien: Og Jared Leto fra "30 seconds to mars": Og så kan jeg også være med på Jax Teller fra Sons of Anarchy-serien :D: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Det må blive Mikkel Boe Følsgaard :D Damn han er hot! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Det må blive Mikkel Boe Følsgaard :D Damn han er hot! Haha - jeg kan kun se ham som fimset, tosset konge :D Jeg kæmper virkelig lidt med det, når jeg ser Arvingerne - men synes han er en dygtig skuespiller! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Orlando Bloom er da vist i den unge kategori ;) Og jeg er HELT på bølgelængde med dig på det punkt! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Uff Johnny Depp og Hugh Jackman kan jeg så ABSOLUT også være med på :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Ha ha... sjov tråd! Hmm... min konklusion: Jeg vil ha dem ALLE!!! :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Orlando Bloom er da vist i den unge kategori ;) Og jeg er HELT på bølgelængde med dig på det punkt! :P :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2014 Haha, jeg er så mega nørdet i denne sammenhæng: Hjernemadsen - jeg kan slet ikke stå for ham.. Ellers må det blive Colin Firth i dag, i morgen og i går! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2014 Haha, jeg er så mega nørdet i denne sammenhæng: Hjernemadsen - jeg kan slet ikke stå for ham.. Ellers må det blive Colin Firth i dag, i morgen og i går! Han er sgu også sød :biglove Hjernemadsen, altså :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2014 Han er sgu også sød :biglove Hjernemadsen, altså :) JA - virker bare som en general good guy og så synes jeg, at den der intelligens er meeega sexet. Og han er pæn. Jeg er totalt in love - men alle de kriterier passer egentlig også ok på min egen mand, så jeg er nu ret godt tilfreds ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites