Besvaret August 3, 2013 Øv! :kram2 Men fat mod - det kan være fordi urinen er fortyndet, hvis du f.eks. drak meget igår aftes. Prøv igen om et par dage :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2013 Jeg håber selvfølgelig stadig men er også realist. Måske den ikke ville sidde fast alligevel.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2013 Krydser fingre for den kommer igen den ekstra streg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2013 Åh ja, det er bare så trist at opleve det. Men jeg krydser fingre for dig. Det skal nok lykkes. Bare giv det et par dage mere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2013 Åh ja, det er bare så trist at opleve det. Men jeg krydser fingre for dig. Det skal nok lykkes. Bare giv det et par dage mere. Tusind tak :kram Jeg tror i har ret i at mit urin bare er tynd. Har testet flere gange i dag og har kigget på dem flere gange. Dem jeg har testet i nærmest klar urin, er bragende negative. Også mange timer efter, men i formiddag havde jeg en lidt mere gul urin, og den test kan jeg skimte en ekstra streg på. Dog ikke så tydelig som i går, men jeg kan ane den. Håbet er lysegrønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2013 Er spændt på hvordan det går - det ville da være en skøn fødselsdagsgave til manden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2013 I går var der en enkelt test der viste en svag ekstra streg. I dag har jeg ikke kunne fange den endnu. Men har også kun taget 2 tests indtil videre ;) I går endte jeg vist på 5 styks ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2013 Hvor lang tid venter du mellem tests? Brug enten morgenurin eller sørg for, at der er gået 3-4 timer siden sidste tissetur. Hvis du tager så mange negative, så tror jeg ikke, chancerne er gode - graviditetshormonet skulle jo gerne blive højere. Jeg håber selvfølgelig, at jeg tager fejl, og at der er håb endnu... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2013 Hvor lang tid venter du mellem tests? Brug enten morgenurin eller sørg for, at der er gået 3-4 timer siden sidste tissetur. Hvis du tager så mange negative, så tror jeg ikke, chancerne er gode - graviditetshormonet skulle jo gerne blive højere. Jeg håber selvfølgelig, at jeg tager fejl, og at der er håb endnu... Jeg tester tit. Fordi jeg kan ;) Nogen gange er urinen ganske klar og der ved jeg den ikke reagerer. Er trods alt max 3+3 i dag, men de tests der er testet i mere gul urin, reagerer. Meget lidt, men de reagerer. Det har jeg aldrig oplevet. Heller ikke selvom jeg har tjekket en daggammel test. Der har ALDRIG været mere end én streg. Jeg ved godt at meget kan nå at ske endnu, og jeg tester alt for tit og for tidligt. Men ærligt, når man en gang har set 2 streger, så bliver man afhængig ;) Vil se det hele tiden ;) Tænk hvis det endelig er lykkes!?! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2013 Man siger godt nok hcg fordobles på 48 timer men jeg har nu ikke kunne se forskel på testene før der var gået 3 eller 4 dage, i starten af mine graviditeter, så den der "udvikling" kan man ikke forvente så hurtigt, som fra en dag til den næste. Men jeg vil da sige det kunne tyde på at du er gravid og du bare skal ha lidt tålmodighed (umuligt, i know :rolleyes ) held og lykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2013 Håber det bedste for dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2013 Tålmodighed er nogen man fortæller til andre at de skal have ;) Man ejer det slet ikke selv, så slet ikke når man formoder en spire ;) Håber jeg får en tydligere streg i de næste dage :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2013 Hmm.. Negativ test her til morgen og lyserødt på papiret hver gang jeg er på toilet. Så var det vist ikke denne gang alligevel :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2013 øv bøv - håber du snart får 2 streger, der bliver... :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2013 Det er jeg ked af, håber den er det i næste cyklus så :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2013 Æv, det var trist. Så håber jeg du får masser af babystøv i næste cyklus Del dette indlæg Link to post Share on other sites