Oprettet August 1, 2013 Ja er der nogen som kan fortælle mig hvordan det her tøj passer sammen. Det er min mand som har givet Alma tøj på http://imgur.com/eLufqlz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2013 Der er da stjerner på både body og bukser ;) Sød er hun :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2013 Jeg synes det virker som om, der ligger et ærligt forsøg bag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2013 Der er da stjerner på både body og bukser ;) Sød er hun :loveshower Tak vi syntes også hun er sød :) Men ikke noget med stjerner Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2013 Jeg synes det virker som om, der ligger et ærligt forsøg bag ;) Det var ikke hvad jeg spurgte om ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2013 Det er da grå det hele :D Godt argument men ikke helt. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2013 Lyserød og lilla passer da sammen ;) Og hvor er hun bare kær :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2013 Hun er lækker uanset hvad hun har på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2013 Er det en quiz eller kender du heller ikke svaret? :D Men ja, enig med de andre, hun er sgu dejlig :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2013 Jeg spurgte lige manden og hans svar var: "Det er en trøje og et par bukser" :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2013 Mit bud ville også være stjernerne, men når det ikke er det, må det nye bud være at det passer til stofbleerne :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2013 Mit bud ville også være stjernerne, men når det ikke er det, må det nye bud være at det passer til stofbleerne :-) :ditto :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2013 Blander man farverne på stjernerne får det ca samme farve som sutten? :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2013 For dælan hvor er hun kær :loveshower Tøjet passer da fint, det er tyndt og blødt og hun ser så tilpas ud :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2013 Det er da lige meget. Hun er ligeglad og kær som hun er :) (Men hvis vi skal noget kan jeg godt finde på at ligge tøj frem, hvis der er en chance for, at Jan skal give Felix tøj på :D ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2013 Nej, det synes jeg ikke det gør ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2013 Det er samme størrelse? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2013 Det er samme størrelse? :D :D Godt bud :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2013 Ih... Jeg venter spændt på svaret!?! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2013 Måske det samme som Ks svar når han giver Pixie tøj på " det lå forrest/øverst" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2013 Svaret er at det kommer rá samme producent. Og hvordan kan man som producent lave tøj som ikke passer sammen :) Jeg var færdig af grin :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites