Oprettet August 1, 2013 Smallstuff bodyer er de til den store eller lille side, eller helt normale, har forelsket mig i en gul og orangestribet, men er i tvivl om hvad str jeg skal købe, hun er så småt begyndt at komme op i en 86 i de fleste bodyer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2013 Jeg kiggede her i sommers på deres cupcake body da jeg ikke kunne stå for mønsteret. Da jeg så sammenlignede med andre tøjmærker i butikken ved at ligge den ovenpå, var den 1-2 cm smallere = dobbelt så smal i livet som de andre (da det gælder både for og bagsiden af bodyens stof). Så droppede den igen og endte med den dyrere body fra Danefæ. Så jeg vil sige - uden at have prøvet det - at det er til meget tynde børn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2013 Små i størrelsen. Og lidt smalle i benudskæring og udskæringen ved korte ærmer. Men super fin kvalitet :) Hulmønster bodyerne kan give sig mere end de stribede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2013 Ja de er super dejligt smalle. Lækkert med et mærke der rent faktisk sidder pænt på min dreng. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2013 Min mus er også smal. Tror jeg køber den i 92, så kan hun forhåbentlig vokse lidt i den Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2013 Vi har én smallstuff body med l/æ. Den ser smal ud, men den kan udvides vildt meget, og så er ærmerne kæmpe. Det er det eneste stykke tøj i str 68 vi stadig venter på passer, så jeg må vel mene det er stort. Og min bebs er ret normal i proportionerne - lidt mere på længde end vægt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2013 Vi har én smallstuff body med l/æ. Den ser smal ud, men den kan udvides vildt meget, og så er ærmerne kæmpe. Det er det eneste stykke tøj i str 68 vi stadig venter på passer, så jeg må vel mene det er stort. Og min bebs er ret normal i proportionerne - lidt mere på længde end vægt. Smallstuff bodyer er faktisk også det der sidder bedst på min overtykke baby :D Den kan strækkes rigtig meget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites