Guest Gremina

Et ? Om smallstuff

7 indlæg i dette emne

Smallstuff bodyer er de til den store eller lille side, eller helt normale, har forelsket mig i en gul og orangestribet, men er i tvivl om hvad str jeg skal købe, hun er så småt begyndt at komme op i en 86 i de fleste bodyer.

Del dette indlæg

Jeg kiggede her i sommers på deres cupcake body da jeg ikke kunne stå for mønsteret. Da jeg så sammenlignede med andre tøjmærker i butikken ved at ligge den ovenpå, var den 1-2 cm smallere = dobbelt så smal i livet som de andre (da det gælder både for og bagsiden af bodyens stof). Så droppede den igen og endte med den dyrere body fra Danefæ.

Så jeg vil sige - uden at have prøvet det - at det er til meget tynde børn.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Små i størrelsen. Og lidt smalle i benudskæring og udskæringen ved korte ærmer. Men super fin kvalitet :) Hulmønster bodyerne kan give sig mere end de stribede :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja de er super dejligt smalle. Lækkert med et mærke der rent faktisk sidder pænt på min dreng.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mus er også smal. Tror jeg køber den i 92, så kan hun forhåbentlig vokse lidt i den

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har én smallstuff body med l/æ. Den ser smal ud, men den kan udvides vildt meget, og så er ærmerne kæmpe. Det er det eneste stykke tøj i str 68 vi stadig venter på passer, så jeg må vel mene det er stort. Og min bebs er ret normal i proportionerne - lidt mere på længde end vægt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har én smallstuff body med l/æ. Den ser smal ud, men den kan udvides vildt meget, og så er ærmerne kæmpe. Det er det eneste stykke tøj i str 68 vi stadig venter på passer, så jeg må vel mene det er stort. Og min bebs er ret normal i proportionerne - lidt mere på længde end vægt.

Smallstuff bodyer er faktisk også det der sidder bedst på min overtykke baby :D Den kan strækkes rigtig meget.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER