Mette

Mens allerede efter 5 uger?!?!

10 indlæg i dette emne

Er jo kun 5 uger fra fødslen og har blødt lige siden, dog meget mindre de sidste par uger og blødningen var næsten stoppet - indtil i fredags hvor den trappede op og bløder stadig mere så jeg må skifte bind nogle gange om dagen. Har ærgret mig over at jeg alligevel ikke var færdig med at bløde nu jeg lige troede det, men så slog det mig - kan det mon være mens der er kommet her 5 uger efter. Det sker jo for nogen at amning ikke stopper mens... Var der nogen af jer hvor barselsflåden blev kraftig efter den næsten var helt stoppet?

Del dette indlæg

Jeg fik mens efter 4-5 uger. Så hvis det minder om den kan det meget godt være. Sys barselsflåden lugtede og det gør mens ikke på samme måde. Så kunne derfor kende forskel.

Jeg ammede også da mens kom :-S

Del dette indlæg

Annonce ♥

En fra min MG fik det efter 5 uger, men så gik der laaaaang tid, før det kom igen. Så måske det er en engangsforestilling.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kom efter 6 uger og gik rent ind i 28 dages cyklus igen, så det kan sagtens være...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder jo til at være ret normalt så! Er næsten sikker på det er det så for blodet er frisk og det var det andet ikke... Tarveligt altså, det er jo en af fordelene ved at amme at man ikke burde få mens. Baaaah!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

En fra min MG fik det efter 5 uger, men så gik der laaaaang tid, før det kom igen. Så måske det er en engangsforestilling.

Det kan jeg da håbe sker her så :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan også være barselsflåd runde to, det kan godt stoppe og komme igen. Men ja du kan også sagtens være en af dem hvor kroppen bare straks går i gang. Jeg har selv fået mens indenfor de første mdr hver gang efter fødsel, trods fuldamning, og har været regelmæssig siden, så det er altså slet ikke alle som får en pause fra mens mens de ammer.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du skal i hvert fald ikke vaere nervoes for amningen, hvis det er mens :) Jeg ammer stadig og har haft kaempe mens siden noah var bum bum... 5 maaneder gammel. Produktionen kan gaa lidt ned, men den kommer automatisk op igen, naar mens stilner af. Ikke noget, jeg skal arbejde for og ikke noget, Noah maerkes af mere. Han var lidt irritabel omkring amningen de foerte gange, men spiste fint. Just a word to that..:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

4 uger her og stabilt lige siden:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik også mens 5 uger efter fødslen, right on time <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER