Kathrine

Testhold uge 6

92 indlæg i dette emne

Så er der lige en tester mere til uge 6....

Jeg vil gerne på onsdag d 9.

Sådan, Karina!!!! :goodluck og :bd til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Juhuuu så er det snart vores tur til at teste. Kun 6 dage til min officielle testdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er du kommet på listen karina30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det snart test tid for os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, nu går uge 6 snart i gang :) Jeg synes så der er lang tid til jeg skal teste, for jeg havde ÆL torsdag sidste uge og har nogen gange gået 16 dage efter ÆL før jeg har fået mens.. Jeg synes jeg har en masse symptomer, men da jeg var gravid med Lauge, havde jeg ingen symptomer, så jeg ligger ikke lige noget i det..

Nu må tiden godt bare gå, så man kan få et svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også jeg har få symptomer... men det har jeg nu også haft de gange jeg har fået mens... Tror det er når man så gerne vil noget, så går man og bilder sig selv alt muligt ind. Så jeg tager ikke symptomer for gode varer længere, vil have en positiv test ha ha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd til jer alle

Håber at I er mere heldige i jeres uge end vi har været her i den forgangne uge..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv må desværre starte vores uge med dårligt nyt - for mens kom fuld ud i dag på cyklus dag25 (3 dage før tid) :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv må desværre starte vores uge med dårligt nyt - for mens kom fuld ud i dag på cyklus dag25 (3 dage før tid) :boo

Øv, da også! :(

:kram2 og :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv må desværre starte vores uge med dårligt nyt - for mens kom fuld ud i dag på cyklus dag25 (3 dage før tid) :boo

Ej, øv :(

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser finger for jer alle og bedre held end vi havde i sidste uge ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også :goodluck herfra - kom så piger, vis at der kan laves II :hurra

:kram til jer alle :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror heller ikke der er noget her. Ingen symptomer, og havde mange symptomer med den første

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I løbet af i går eftermiddags og i dag er jeg blevet fuldstændig udspilet :o Min underliv er stenhårdt og jeg ligner en der er 3 måneder henne :blink

Og i dag har jeg haft VIRKELIG meget udflåd - og meget vådt. Så meget at jeg rent faktisk overvejede at tage trusseindlæg på...

Jeg havde også snerten af udspilet underliv, da jeg spiste Provera for en måned siden... Så det kan jo både betyde mens på vej eller det jeg håber :blush Det er jo til at blive vanvittig af!!! :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan så sige at jeg er utrolig øm i underlivet, plejer jeg ikke at være :/ Håber det er fordi den er der, men ellers må vi prøve igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så oplevede jeg at bløde en smule efter sex den anden dag. Har jeg aldrig gjort før :/ Og idag har jeg så brunligt udflåd og skal først (ikke) have min mens om 8 dage :/ Damn jeg er forvirret lige nu :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan godt bløde ved sex, hvis man er gravid så det håber jeg for dig :)

I dag tog jeg en test, men den var som regnet negativ, jeg er 3+3 i dag, så havde nok ikke forventet andet.. Jeg havde blodigt udflåd da jeg tørrede mig i morges og det har jeg kun prøvet de andre gange, jeg har været gravid, så jeg håber!!! Har også en del mens smerter, så håber ikke mens er på vej..

Håber snart at vide det med sikkerhed er det ene eller andet!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan godt bløde ved sex, hvis man er gravid så det håber jeg for dig :)

I dag tog jeg en test, men den var som regnet negativ, jeg er 3+3 i dag, så havde nok ikke forventet andet.. Jeg havde blodigt udflåd da jeg tørrede mig i morges og det har jeg kun prøvet de andre gange, jeg har været gravid, så jeg håber!!! Har også en del mens smerter, så håber ikke mens er på vej..

Håber snart at vide det med sikkerhed er det ene eller andet!!!

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også taget en test i dag, for at konstatere om ÆL-sprøjten er ude af kroppen. Den var bragende negativ, så jeg kan vist roligt konkludere, at den ikke vil kunne påvirke en evt. snydetest i løbet af ugen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt nok det niver i mit underliv :s

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vores uge startet :) Håber der kommet masser af ekstra streger!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt nok det niver i mit underliv :s

Også her... Og min gode mavefornemmelse fra i weekenden er væk :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig HenrietteHall - vi hepper fra sidelinjen :goodluck

Åh nej.. Susanne33.. Håber det positive snart vender tilbage - håber I har heldet med jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også her... Og min gode mavefornemmelse fra i weekenden er væk :(

Jeg har det på samme måde, var i sidste uge sikker på den var god nok, men efter den negative test i går, så tror jeg bare ikke på det mere :( Håber vi bliver overraskede sidst på ugen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det på samme måde, var i sidste uge sikker på den var god nok, men efter den negative test i går, så tror jeg bare ikke på det mere :( Håber vi bliver overraskede sidst på ugen!!!

Krydser alt hvad der krydses kan Piger :kram2 :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER