Guest

Hvilken babyalarm

9 indlæg i dette emne

Hej piger

Vi vil ønske os en babyalarm i barselsgave (af et sæt forældre), og vi har ledt rundt omkring på nettet, og vi er næsten enige om, hvilken det skal være. Egentlig ikke et bestemt mærke, men en af dem, som kan noget ekstra :) inden vi beslutter os helt, vil jeg gerne høre, hvilken I har, og hvad der gør, at I er særlig glade for den :)

Og evt komme med bud på, hvilken en, der passet til os :)

Vores krav er:

- lav stråling

- lang batteritid

- sende-enhed hos baby må ikke larme ved lavt batteri

- at frekvensen/kanal ikke går i naboens (vi bor i rækkehus og min nabo har termin et par dage efter mig, så vi skal helst kun kunne høre vores egen baby græde :)

Håber I kan hjælpe :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har købt neonate 5500 og den er vi super glade for. Den jeg også synes der var mest tilfredshed over rundt omkring på nettet. Der er lav stråling, batteriet kan klatoplades i medfølgende opladere/holdere, viser temperatur og har forskellige "kanaler" således du kan vælge en anden end den naboen kører med - og det er praktisk for den første dag troede vi naboens barn var Vigga haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt neonate 5500 og den er vi super glade for. Den jeg også synes der var mest tilfredshed over rundt omkring på nettet. Der er lav stråling, batteriet kan klatoplades i medfølgende opladere/holdere, viser temperatur og har forskellige "kanaler" således du kan vælge en anden end den naboen kører med - og det er praktisk for den første dag troede vi naboens barn var Vigga haha

Og den er super god- vi har den også :) Også fylder den heller ikke alverden :) Indimellem kan den fås på tilbud i Rema1000 til 699 kr. Det er rigtig billigt, så kan I evt. Holde øje med sådan et bud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi fandt den tilfældig på tilbud i Bilka, dog til 800 tror jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har haft den til 699 i Rema og hvis du er heldig at finde en Rema, der ikke har fået alle solgt kst de 350 :-)

Er ikke sikker på at det er tilbud der kommer igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt neonate 5500 og den er vi super glade for. Den jeg også synes der var mest tilfredshed over rundt omkring på nettet. Der er lav stråling, batteriet kan klatoplades i medfølgende opladere/holdere, viser temperatur og har forskellige "kanaler" således du kan vælge en anden end den naboen kører med - og det er praktisk for den første dag troede vi naboens barn var Vigga haha

Den har vi også og er super glad for den. Elsker at den ikk fylder alverdens og er nem at have i lommen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været rigtig glade for vores Super Nova. Den opfylder jeres krav, viser temperatur, kan sættes på vibration hvis man er et sted hvor der er meget larm, eller man skal være stille, og den har "integreret" batterier, så man lader delen op, og er ikke afhængig af batterier eller ledninger.

Synes batteritiden er fin. Vi har enkelte gange glemt babydelen i barnevognen, og dagen efter har der stadig været batteri på. Dessudden passer den i lommen der er i Odders kaleche :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med på NeoNate holdet (kan bare ikke huske hvad modellen hedder), et vennepar bruger deres på andet år nu og de har intet at klage over.

Der er også vibrator i så hvis man fx er til noget familie tam tam kan man undgå at baby alarmen skratter lige midt i onkel tages fine tale.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar :loveshower

Ikke at det gjorde vores beslutning nemmere, for der er nemlig de mærker, vi vakler i mellem, haha.. Men dejligt at høre, at I alle er tilfredse med jeres. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER