Oprettet July 26, 2013 Hej:) Ny herinde, og meget nysgerrig på om nogen af jer har været på p-sprøjte? Det har jeg i 6år nu og har ikke haft noget som minder om normal mens, har gået op til 9mdr uden mens. Stoppede på den her i april og spurgte min læge hvornår jeg ku forvente min første mens, og han sagde der kunne gå lang tid!!! You say so?!?! Vi vil meget gerne lave en lille vidunder baby og ønsker det brændene. Er der nogen som ved om man har æl trods mangel på mens?!? For når jeg tager en æggeløsnings test viser den jeg har æggeløsning nu?!? Kan jeg tro på den!?! Håber på hjælp fra andre som ved mere om dette end mig:)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 Der står en del her - bl.a. også, at der kan gå op til 9 måneder efter stop med sprøjten, før man kan blive gravid. Dog vil jeg sige, at hvis du lige har taget en positiv ÆL-test, så kan det da ikke skade, at hygge i aften/i morgen just in case, at du har ægløsning. Hvis du så ikke har fået menstruation om 17 dages tid, så kan du da prøve at tage en graviditetstest. Håber din krop er ved at genfinde sig selv :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 Tak;) vil læse lidt på det... Hehe vi vil os hygge det mere i håb om min krop er ved at komme sig over sprøjterne. Så håber jeg og xxx'er finger:)) Har taget testene de sidste 4 dage for at tjekke og igår var den svag og idag så klar som solen:) åhh håber sådan det endelig vender og der kan komme en lille baby ud af det;)) 1000 tak for det hurtige svar:)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2013 Hej Jeg har selv prøvet p-sprøjten. Jeg gik dog til p-piller, men der gik næsten 6 mdr, før min men ville komme i pille pauserne, og nu da jeg er stoppet med p-pillerne grundet allergi sker der slet ingen ting:( Men jeg snakkede med lægen og det er meget normalt, kroppen har været fyldt med en masse hormoner for at bremse mens, og de skal først til at forlade kroppen, så det er bare et spørgsmål om tid :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites