Oprettet July 26, 2013 ja så har vo været til nf scanning, og den have det så fint der inden i maven og hoppet rundt rigtig dejligt at se, min termin har ændret sig et par dage istedet for d. 30 jan hedder den nu 4 feb så kommer lige her over :) men ved ikke endnu om jeg skal have kejsersnit hvis jeg skal have det bliver det jan.. men nå den have det fint og min tal lød på 1:65054 så det er jo godt :) lige et glæde her fra... :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 Tillykke med det og rigtig fin risiko tal! :D Velkommen til, selvom her desværre er lidt stille pt. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2013 Jeg var også til NF i går, og blev rykket fra 1/2 til den 28/1. Med risikovurdering på +16000 så det er perfekt :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2013 Hej hej. Har været til nf idag og set vores lille lækkerhed, der trivis godt :) Lav risiko :) Har indtil videre været i marts gruppen, men har idag fået fastsat termin til 23/2, så vil gerne følges med jer feb-piger også :) Skønt lige pludselig at hoppe ind i 2. trimester og få et kik ind i babyhulen, på samme tid.. SKØN mandag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites