Plumeria

Når vandet går...

9 indlæg i dette emne

Nu ved jeg godt at når vandet går kan det ske på mange forskellige måder, men nogle gange når (ja sorry for detaljerne) jeg får udflåd så synes jeg altså virkelig det føles vådt og tænker på at hvis vandet siver om det så ikke følelse på samme måde? Eller kan man klart mærke forskel på vand og udflåd?

Jeg snakker selvfølgelig om lige i starten ved godt man kan tjekke det ved at tage bind på og se om det bliver helt vådt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jo nok meget forskelligt, men jeg var IKKE i tvivl! Det var meget mere vandigt, der var mere af det og det lugtede slet ikke - det synes jeg altid udflåd gjorde i større eller mindre grad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha den følelse havde jeg også med nummer 3.

Jeg havde et bind på hele tiden for at kunne tjekke.

Men sidst i en graviditet bliver udflåd mere vandeligt fordi skinhinderne bliver lidt irrerteret.

Forklaringen jeg fik af min JM.

Hvis du er i tvivl syntes jeg du skal snakke med din JM for sivende fostervand er jo ikke så pokkers godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også øget udflåd sidst i graviditeten. Og det virkede voldsomt pga varmen, fordi jeg svedte meget. Få min før vandet gik var jeg i tvivl om, om jeg sivede ( hedder det egentlig det? :D ), men så sagde det plask og tvivlen var væk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også i tvivl. Havde MEGET vandigt udflåd i de sidste uger. Men da det endelig gik, var der slet ikke nogen tvivl. Hold da op nogle skyller :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også i tvivl. Havde MEGET vandigt udflåd i de sidste uger. Men da det endelig gik, var der slet ikke nogen tvivl. Hold da op nogle skyller :o

:ditto

Jeg vidste helt instinktivt, at det var vandet der var gået. Jeg lavede en knibeøvelse, men det løb ud af mig alligevel.

Ellers kan man tage et bind på, og se efter en time, om det er blevet tungere. Hvis det er fugtigt, men ikke tungere, er det udflåd, men hvis det har suget godt, er det vandet der er gået. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også meget vandligt udflåd i slutningen af graviditeten. Men noget af mit vand gik ved en lille skylle pga. En brist og det blev ikke ved med at sive. Så JM var faktisk også i tvivl og måtte derfor tage en test, der viste at jeg havde vandafgang....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde VOLDSOMT meget udflåd sidst i graviditeten, da jeg skulle tage progesteron vaginaltabs.

Jeg var i tvivl da vandet gik i første omgang - vi sad i bilen, da jeg kunne mærke en lille smule "et eller andet" løbe på en anden måde end udflåd gør. Da jeg kom hjem tjekkede jeg bindet, men der var ikke rigtigt noget at se, bortset fra at det var tungt! den aften skete der ikke mere.

Dagen efter da jeg sad på en af vores fine stofstole ( :oops ) og spiste morgenmad, begyndte vandet så at løbe RIGTIG meget, og så var der ingen tvivl om at det ikke var udflåd :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke i tvivl om at det jeg har ikke er vandet der siver, men lige når der kommer nyt udflåd bliver jeg lidt i tvivl men det tager ikke mere end 10 sek og så er den tanke væk igen :P

Tænkte bare hvis det her føles så vådt hvad gør vandet så ikke? hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER