MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Sommerfest i børnehaven. Men hvor er sommeren :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Filippa har ikke ble på :yay

Hun havde ikke ble på, da jeg hentede, hun tissede i bh inden vi tog hjem og har stadig ingen ble på. Hun har haft to uheld igen i dag,men får ros af pædagogerne for at prøve - uheldene er kun fordi hun ikke når helt ud/når at få tøjet af.

Så stolt af hende - for få dage siden ville hun slet IKJE have bleen af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa har ikke ble på :yay

Hun havde ikke ble på, da jeg hentede, hun tissede i bh inden vi tog hjem og har stadig ingen ble på. Hun har haft to uheld igen i dag,men får ros af pædagogerne for at prøve - uheldene er kun fordi hun ikke når helt ud/når at få tøjet af.

Så stolt af hende - for få dage siden ville hun slet IKJE have bleen af.

Hvor er hun god. Lige pludselig er der altså bare styr på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lus både hos Ronja og mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lus både hos Ronja og mig :(

:prik

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun god. Lige pludselig er der altså bare styr på det :)

Det går i hvert fald fremad. Hun vil dog helst ikke på toilettet og tisse herhjemme - hvorfor aner jeg ikke. Hun siger det er farligt - selvom hun jo ofte laver l*rt på det :chin: Fik hende dog overtalt. Nu har hun ble på til natten, så må vi se i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lus både hos Ronja og mig :(

Øv :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa har ikke ble på :yay

Hun havde ikke ble på, da jeg hentede, hun tissede i bh inden vi tog hjem og har stadig ingen ble på. Hun har haft to uheld igen i dag,men får ros af pædagogerne for at prøve - uheldene er kun fordi hun ikke når helt ud/når at få tøjet af.

Så stolt af hende - for få dage siden ville hun slet IKJE have bleen af.

 

Yay :yay

 

Hvor er hun dygtig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lus både hos Ronja og mig :(

 

Ej ej ej :wacko

 

Håber I slipper af med dem hurtigst muligt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går i hvert fald fremad. Hun vil dog helst ikke på toilettet og tisse herhjemme - hvorfor aner jeg ikke. Hun siger det er farligt - selvom hun jo ofte laver l*rt på det :chin: Fik hende dog overtalt. Nu har hun ble på til natten, så må vi se i morgen.

 

Theo vil stadig ikke lave stort på toilettet. Han går helt amok og tigger og plager om at få ble på :(

 

Jeg ved ikke hvad vi skal gøre. Han har været uden ble siden slutningen af maj. Han tisser så fint på toilettet, men nægter altså at lave mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo vil stadig ikke lave stort på toilettet. Han går helt amok og tigger og plager om at få ble på :(

Jeg ved ikke hvad vi skal gøre. Han har været uden ble siden slutningen af maj. Han tisser så fint på toilettet, men nægter altså at lave mere.

Jeg tror det er meget normalt. Det er åbenbart ret grænseoverskridende for dem at give slip. Pædagogerne i bh er i hvert fald imponeret over, at Filippa godt vil.

Jeg tror ikke, der er så meget at gøre ud over at spørge om han vil og hvis ikke, så på med bleen. Det værste man kan gøre er at presse på.

Jeg forstår godt, at det er frustrerende! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Far har i dag afleveret Filippa i børnehave uden ble for første gang :O :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Far har i dag afleveret Filippa i børnehave uden ble for første gang :O :)

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica var klar til at komme i bh tre kvarter tidligere end normalt :yay De skal hjem til en pige og fejre hendes fødselsdag - det glædede hun sig meget til! :d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo vil stadig ikke lave stort på toilettet. Han går helt amok og tigger og plager om at få ble på :(

Jeg ved ikke hvad vi skal gøre. Han har været uden ble siden slutningen af maj. Han tisser så fint på toilettet, men nægter altså at lave mere.

Har i prøvet en potte til at lave stort på. Så skal det ikke falde så langt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Far har i dag afleveret Filippa i børnehave uden ble for første gang :O :)

Fedt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er meget normalt. Det er åbenbart ret grænseoverskridende for dem at give slip. Pædagogerne i bh er i hvert fald imponeret over, at Filippa godt vil.

Jeg tror ikke, der er så meget at gøre ud over at spørge om han vil og hvis ikke, så på med bleen. Det værste man kan gøre er at presse på.

Jeg forstår godt, at det er frustrerende! :kram

Ja, du har nok ret. Synes i hvert fald at det er blevet værre efter at vi er begyndt at presse lidt på :unsure Så nu tager vi lige et skridt tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i prøvet en potte til at lave stort på. Så skal det ikke falde så langt?

Nej det har vi ikke prøvet. Men han tisser jo på toilettet uden problemer, så han er jo i hvert fald ikke bange for det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh mit hjerte gik lidt i stykker i morges, da jeg afleverede :(

Theo opdagede en dreng fra børnehaven og sagde til mig, at han gerne ville lege med ham. Jeg sagde, at han kunne gå hen og spørge, om han havde lyst til at lege. Theo hoppede glad og forventningsfuld hen til drengen og spurgte pænt, om han ville lege. Desværre sagde drengen bare NEJ. Theo blev SÅ ulykkelig :boo Han løb hen til døren og græd og sagde, at han ikke ville være der. Åh, det var rigtig hårdt at se :(

Heldigvis havde jeg god tid til at aflevere, så jeg fik ham til at falde til ro og spillede et spil med ham. Heldigvis kom en af de større drenge hen og ville spille med. Og så sad de to og spillede, da jeg gik :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh mit hjerte gik lidt i stykker i morges, da jeg afleverede :(

Theo opdagede en dreng fra børnehaven og sagde til mig, at han gerne ville lege med ham. Jeg sagde, at han kunne gå hen og spørge, om han havde lyst til at lege. Theo hoppede glad og forventningsfuld hen til drengen og spurgte pænt, om han ville lege. Desværre sagde drengen bare NEJ. Theo blev SÅ ulykkelig :boo Han løb hen til døren og græd og sagde, at han ikke ville være der. Åh, det var rigtig hårdt at se :(

Heldigvis havde jeg god tid til at aflevere, så jeg fik ham til at falde til ro og spillede et spil med ham. Heldigvis kom en af de større drenge hen og ville spille med. Og så sad de to og spillede, da jeg gik :wub

:kram Årh det var synd :( Nogle gange er de godt nok "hårde" de små. Valdemar jan også finde på, bare at sige NEJ til fx at lege, selvom han så godt gider 5 minutter efter. Men det lyder alligevel hårdt :( Godt at den anden dreng ville spille :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh mit hjerte gik lidt i stykker i morges, da jeg afleverede :(

Theo opdagede en dreng fra børnehaven og sagde til mig, at han gerne ville lege med ham. Jeg sagde, at han kunne gå hen og spørge, om han havde lyst til at lege. Theo hoppede glad og forventningsfuld hen til drengen og spurgte pænt, om han ville lege. Desværre sagde drengen bare NEJ. Theo blev SÅ ulykkelig :boo Han løb hen til døren og græd og sagde, at han ikke ville være der. Åh, det var rigtig hårdt at se :(

Heldigvis havde jeg god tid til at aflevere, så jeg fik ham til at falde til ro og spillede et spil med ham. Heldigvis kom en af de større drenge hen og ville spille med. Og så sad de to og spillede, da jeg gik :wub

Øv, en træls oplevelse for Jer begge to.

Dejligt du fik vendt det til noget godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Årh det var synd :( Nogle gange er de godt nok "hårde" de små. Valdemar jan også finde på, bare at sige NEJ til fx at lege, selvom han så godt gider 5 minutter efter. Men det lyder alligevel hårdt :( Godt at den anden dreng ville spille :)

Ja, Theo kan jo også selv finde på at sige nej. Men hele situationen var nu så trist, fordi han ellers først var lidt genert. Og da han så tager sig mod til at spørge bliver han afvist :(

Men her til eftermiddag var vores nabos nevø på besøg. Så han kom ind og legede i 1,5 time med Theo. De to leger utrolig godt sammen og Theo var så glad :wub

For 15 min. siden sagde Theo at han var træt og gerne ville ind og sove. Så det gør han nu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, en træls oplevelse for Jer begge to.

Dejligt du fik vendt det til noget godt :)

Ja, man må jo gøre hvad man kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh mit hjerte gik lidt i stykker i morges, da jeg afleverede :(

Theo opdagede en dreng fra børnehaven og sagde til mig, at han gerne ville lege med ham. Jeg sagde, at han kunne gå hen og spørge, om han havde lyst til at lege. Theo hoppede glad og forventningsfuld hen til drengen og spurgte pænt, om han ville lege. Desværre sagde drengen bare NEJ. Theo blev SÅ ulykkelig :boo Han løb hen til døren og græd og sagde, at han ikke ville være der. Åh, det var rigtig hårdt at se :(

Heldigvis havde jeg god tid til at aflevere, så jeg fik ham til at falde til ro og spillede et spil med ham. Heldigvis kom en af de større drenge hen og ville spille med. Og så sad de to og spillede, da jeg gik :wub

:(

Dejligt du fik det vendt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja har kun sovet 5 mins middagslur i dag i bilen fordi far ikke lige kunne holde hende vågen. Nu er jeg i gang med at putte og det lader til hun falder i søvn næsten en time før hun plejer :glad det var også noget af en kamp at holde hende vågen efter aftensmaden men det lykkedes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.