Besvaret September 27, 2015 Så hører vi til her Stort tillykke!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Åh threenager, hvilket rammende udtryk :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Så hører vi til her Tillykke :hurra har i haft en god dag? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Åh threenager, hvilket rammende udtryk :D Ja ik? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Så hører vi til her Tillykke og velkommen :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Åh threenager, hvilket rammende udtryk :D Hedder det så fournager når de er 4 ? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Så hører vi også til herinde :) Der er sket lidt på de tre år hun har fyldt vores liv med kærlighed Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Tillykke med poderne og velkommen til Gitte og Maria :) :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Hedder det så fournager når de er 4 ? ;) Pas :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Så hører vi også til herinde :) Der er sket lidt på de tre år hun har fyldt vores liv med kærlighed Stort tillykke med hende. Hvorfor Kan jeg ikke finde din mortråd, har du ikke en ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Tillykke med Ida og Laurids! :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Stort tillykke med hende. Hvorfor Kan jeg ikke finde din mortråd, har du ikke en ?Jo har en. Ida, Eigil og mor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Jo har en. Ida, Eigil og mor :) Flot Gitte :-) hvor har du lagt dit hovef... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Mie er afleveret uden ble :unsure fik jeg nu sagt alt det der var vigtigt? Er hun HELT klar? Hvad hvis mine ambitioner er for høje? Altså jeg tror VIRKELIG på hende, for hun er über cool til det herhjemme. Men nu er bhv og herhjemme forskellige ting! Og kan hun klare det når hun er i leg? Er de voksne opmærksomme nok? Husker hun at hun ikke har ble på? Jeg kan ikke gøre mere nu! Nu er det ude af mine hænder! Og der er ingen vej tilbage! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Mie er afleveret uden ble :unsure fik jeg nu sagt alt det der var vigtigt? Er hun HELT klar? Hvad hvis mine ambitioner er for høje? Altså jeg tror VIRKELIG på hende, for hun er über cool til det herhjemme. Men nu er bhv og herhjemme forskellige ting! Og kan hun klare det når hun er i leg? Er de voksne opmærksomme nok? Husker hun at hun ikke har ble på? Jeg kan ikke gøre mere nu! Nu er det ude af mine hænder! Og der er ingen vej tilbage! Hun skal nok klare det. Og tisser hun i bukserne, så overlever hun det. Det ville jo ikke være så mærkeligt og det skal nok gå. Ud fra det du har skrevet på det sidste, så tror jeg på det er rigtigt, at lade hende springe ud i det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Hun skal nok klare det. Og tisser hun i bukserne, så overlever hun det. Det ville jo ikke være så mærkeligt og det skal nok gå. Ud fra det du har skrevet på det sidste, så tror jeg på det er rigtigt, at lade hende springe ud i det :) Jeg tror virkelig også det er nu det er nu, men åh hvor kan man vakle som mor!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Jeg er SÅ ærke-hamrende STOLT over Maliva!! Hun stod op efter midnat, gik ud og tissede og lagde sig ind i sengen igen! :o :yay Sengen er tør og hun er bare 2 m. højere her til morgen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Jeg er SÅ ærke-hamrende STOLT over Maliva!! Hun stod op efter midnat, gik ud og tissede og lagde sig ind i sengen igen! :o :yay Sengen er tør og hun er bare 2 m. højere her til morgen :loveshower :super :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Hvordan er det gået i dag Maja? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Åh threenager, hvilket rammende udtryk :DRigtig meget rammende udtryk! Og hvor er jeg glad for og over at læse at det vist er noget aldersbestemt ..For elins adfærd er IKKE kun reaktion på lillebror... Nøj hvor får hun overhovedet ikke det bedste frem og Torben og jeg,.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 God dag indtil videre :glad Marius første dag i børnehave uden lur. Vi har aftalt med hans kontaktpædagog at hun skal vurdere ham over frokosten om han har brug for det. Da vi kom hjem blev han sat på potten og jeg tog bleen af ham. Ca 40 min senere kom han på toilettet og sørme om han ikke tissede. Mon han er klar til træning uden ble? :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Threenager... Sådan en har vi også herhjemme og hun kan virkelig fådet værste frem i sine forældre <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 :super :respekt Jaeh! Det er så sejt! Også bare at hun nægter at lade sig slå ud, selvom hun måske kommer til at tisse i sengen. Vi kører det helt på hendes fornemmelse, og indtil videre har der kun været 2 nætter på 7 dage, hvor hun ikke er vågnet i tide. Så det ser ud til at vi snart har et totalt blefrit barn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Hvordan er det gået i dag Maja? Tak fordi du spørger :) Der var ikke lige nogen af hendes voksne da jeg kom (der var en der var syg i dag) så kunne ikke spørge. Men der hang en pose med våde bukser, underbukser, strømper og termobukser og hun sagde hun havde tisset i sine nye Elsa underbukser. Så jeg tror at hun ikke er nået ind fra legepladsen. Et uheld den første dag er da vist ret ok :) håber hun har succes i løbet af ganske få dage, for det er jo det første uheld siden 20 august! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 God dag indtil videre :glad Marius første dag i børnehave uden lur. Vi har aftalt med hans kontaktpædagog at hun skal vurdere ham over frokosten om han har brug for det. Da vi kom hjem blev han sat på potten og jeg tog bleen af ham. Ca 40 min senere kom han på toilettet og sørme om han ikke tissede. Mon han er klar til træning uden ble? :glad Sådan :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites