Besvaret September 20, 2015 Åh de guldkorn! Jeg renser ører på Mie og får sagt noget a la "de trængte vist vatpinden blev helt gul" hvortil Mie svarer: "Det er fordi jeg har spist yakari som ridder på sin hest" Fisme svært at holde masken!!! :lol Ved ikke om karry (som i boller i karry) har fået et link oppe i Mies hoved med tegneserie figuren yakari. Men sjovt er det i hvert fald!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2015 Åh de guldkorn! Jeg renser ører på Mie og får sagt noget a la "de trængte vist vatpinden blev helt gul" hvortil Mie svarer: "Det er fordi jeg har spist yakari som ridder på sin hest" Fisme svært at holde masken!!! :lol Ved ikke om karry (som i boller i karry) har fået et link oppe i Mies hoved med tegneserie figuren yakari. Men sjovt er det i hvert fald!!! :Haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2015 Elsker at høre C læse godnathistorie for Karla. Kan ikke lade være med at smuglytte :biglove "muldvarpen, der ville vide hvem der havde lavet lort på dens hoved" bliver bare aldrig gammel :D Karlas reaktioner er priceless :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2015 Tak for alle jeres svar! Vi overvejer lidt at blive hjemme fra gymnastik og så tage afsted, men til gengæld også takke ja og sige, at vi kører senest 19.20-agtigt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2015 Oh my, vi har fået børnehavebarn nu! Brian er hele tre gange idag blevet kaldt "Din dumme tissemand!" :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2015 Oh my, vi har fået børnehavebarn nu! Brian er hele tre gange idag blevet kaldt "Din dumme tissemand!" :rolleyesMarius har slet ikke lært grimme ord endnu... Men det er nok bare et spørgsmål om tid... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2015 Marius har slet ikke lært grimme ord endnu... Men det er nok bare et spørgsmål om tid... :ditto Eller jo hvis hun slår en prut vender hun numsen til og siger "prutkanon" men det er da lige til at tackle :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2015 Tak for alle jeres svar! Vi overvejer lidt at blive hjemme fra gymnastik og så tage afsted, men til gengæld også takke ja og sige, at vi kører senest 19.20-agtigt. Synes det lyder som en fin løsning :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2015 Oh my, vi har fået børnehavebarn nu! Brian er hele tre gange idag blevet kaldt "Din dumme tissemand!" :rolleyes Marius har slet ikke lært grimme ord endnu... Men det er nok bare et spørgsmål om tid... Prut og prutteskid er yndlingsordene hjemme ved os :) :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2015 Sidder og venter spændt på, om Theo kan falde tidligt i søvn. Vi skal nemlig op kl. 4.30 :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2015 I morgen :o hører vi for alvor til herinde! guuud, jeg har snart et barn på 3! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2015 Ih :biglove det er vildt Sara :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2015 Øv.. Karla har så mange mareridt for tiden, hendes fantasi løber helt af med hende. Det ødelægger hendes nat, fordi hun vågner alt for tidligt (i nat var den 20 i 4) og tør ikke sove videre (i nat tog det næsten 2 timer før hun faldt i søvn igen), og det betyder også at putningen går helt i hårdknude de efterfølgende dage, fordi hun er bange for at de onde drømme kommer igen. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2015 Øv.. Karla har så mange mareridt for tiden, hendes fantasi løber helt af med hende. Det ødelægger hendes nat, fordi hun vågner alt for tidligt (i nat var den 20 i 4) og tør ikke sove videre (i nat tog det næsten 2 timer før hun faldt i søvn igen), og det betyder også at putningen går helt i hårdknude de efterfølgende dage, fordi hun er bange for at de onde drømme kommer igen. :( Åh, det er så synd for dem, når de drømmer, for det er svært at få dem til at tro på, at det ikke er virkelighed. Anna har også haft drømmefaser. Jeg håber snart Karla kommer ud af sin :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2015 Åh, det er så synd for dem, når de drømmer, for det er svært at få dem til at tro på, at det ikke er virkelighed. Anna har også haft drømmefaser. Jeg håber snart Karla kommer ud af sin :kiss Tak :) Det er nemmelig svært at forklare hende, at der ikke er nogle spøgelser eller myrer, der vil spise hende. For leden var hun vildt bange for C, da hun vågnede. Den var hård synes jeg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2015 Ih :biglove det er vildt Sara :hurra Det ER vildt! :o Min store dygtige pige :biglove - tænk, hende har jeg lavet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2015 Tillykke med Luna :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2015 Tillykke til Luna :hurra :loveshower Følger efter om 3 dage ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2015 Tillykke med Luna :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2015 Tillykke med Luna :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2015 Øv.. Karla har så mange mareridt for tiden, hendes fantasi løber helt af med hende. Det ødelægger hendes nat, fordi hun vågner alt for tidligt (i nat var den 20 i 4) og tør ikke sove videre (i nat tog det næsten 2 timer før hun faldt i søvn igen), og det betyder også at putningen går helt i hårdknude de efterfølgende dage, fordi hun er bange for at de onde drømme kommer igen. :(Hvad med at prøve at købe en drømmefanger, og fortælle hende at den fanger de onde drømme så de ikke kommer igen. Og få nogen gode snakke om det inden hun skal sove :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2015 Tusind tak for alle tillykkerne til Luna! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2015 Hvad med at prøve at købe en drømmefanger, og fortælle hende at den fanger de onde drømme så de ikke kommer igen. Og få nogen gode snakke om det inden hun skal sove :-) Ikke en tosset ide. Vi har købt en foldemadras til hendes værelse i går, og den er allerede taget i brug. Hun kunne slet ikke falde i søvn i går, så jeg lagde mig ind til hende, og så sov hun på 5 minutter. I morges vågnede hun alt for tidligt, så jeg lagde mig ind til hende, og så blundede vi sammen i en times tid, indtil det var ok at stå op. Det virker til at være det hun har brug for. Så vi skruer ekstra op for trygheden om natten, og så må vi tage det som det kommer, hvis det bliver en dårlig vane, at vi skal være hos hende, når hun falder i søvn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites