MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Jeg har haft en super hyggelig fridag med Ronja :glad

Vi startede i svømmehallen hvor hun svømmede rundt med badering på og vi hyggede i over en time. Bagefter kørte vi i Glostrup centret og spiste frokost på café. Så stod den på shopping til Ronja i H&M for det gavekort hun fik af mormor til jul. Hun fik selv lov at vælge og det blev til en del kjoler og lidt t-shirts og leggings som jeg lige gik puttet ind ;) hun fik brugt gavekortet og det samme ved siden af :blush Efter ville hun gerne i BR for det var jo også tøj og det viste sig at være prinsesse-kostumer hun tænkte på :D hun fik lov at vælge en for hun at have dem på og dem hun har nu er ved at være slidte.

Jeg ville også gerne lige kigge på tøj og den var Ronja helt med på. Jeg tror jeg brugte en halv time-tre kvarter i prøverummet og Ronja brokkede sig overhovedet ikke, men hyggede sig med at være med til at vælge tøj og fjolle lidt med ekspedienten. Det enten med jeg fik købt en del nyt tøj så nu er jeg klar til arbejdsstart på mandag :glad

Del dette indlæg

Sådan :yay

Jeg har svært ved at få Ronja til at cykle med støttehjul fordi hun faldt anden gang hun var ude at cykle <_<

Altså han cykler uden støttehjul ;)

Årh synd. Håber hun snart kommer sig over forskrækkelsen :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså han cykler uden støttehjul ;)

Årh synd. Håber hun snart kommer sig over forskrækkelsen :kram2

Det forstod jeg :)

Vi skal bare prøve noget mere med Ronja men hun husker desværre lidt for godt så hun kan være bange/nervøs længe og nægter så at gøre tingene :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det forstod jeg :)

Vi skal bare prøve noget mere med Ronja men hun husker desværre lidt for godt så hun kan være bange/nervøs længe og nægter så at gøre tingene :(

Sådan er Anna, sjovt nok, også ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Theo har lært at cykle :o

Store dreng :glad

Hvor er han sej!!!

Annas største ønske pt er en cykel med to hjul og pedaler :)

Men ikke engang udsigten til en, kan få hende til at smide bleen <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annas søvnbehov er minimalt for tiden; 9-10 timer kører vi med <_< Hun er først lige faldet i søvn - hun var simpelthen ikke træt, på trods af hun vågnede kl. 06.10 i morges. Jeg kan altså meget bedre lide ca 11 timer fra 19.30-06.30 :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annas søvnbehov er minimalt for tiden; 9-10 timer kører vi med <_< Hun er først lige faldet i søvn - hun var simpelthen ikke træt, på trods af hun vågnede kl. 06.10 i morges. Jeg kan altså meget bedre lide ca 11 timer fra 19.30-06.30 :rolleyes

Jeg har samme problem med Ronja <_< hun er stadig vågen selvom vi har haft en meget begivenhedsrig dag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er han sej!!!

Annas største ønske pt er en cykel med to hjul og pedaler :)

Men ikke engang udsigten til en, kan få hende til at smide bleen <_<

Hun er en stædig pige ;)

Har I snakket med børnehaven om det?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg melder så småt min ankomst herinde :) Med børnehavestart på mandag og 3- års fødselsdag om halvanden uge så føler jeg, at det er ved at være på tide:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun er en stædig pige ;)

Har I snakket med børnehaven om det?

Nej. Hun har ikke lavet stort dernede i flere måneder - hun gør det kun herhjemme <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Theo har lært at cykle :o

Store dreng :glad

Sejt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi startede i svømmehallen hvor hun svømmede rundt med badering på og vi hyggede i over en time. Bagefter kørte vi i Glostrup centret og spiste frokost på café. Så stod den på shopping til Ronja i H&M for det gavekort hun fik af mormor til jul. Hun fik selv lov at vælge og det blev til en del kjoler og lidt t-shirts og leggings som jeg lige gik puttet ind ;) hun fik brugt gavekortet og det samme ved siden af :blush Efter ville hun gerne i BR for det var jo også tøj og det viste sig at være prinsesse-kostumer hun tænkte på :D hun fik lov at vælge en for hun at have dem på og dem hun har nu er ved at være slidte.

Jeg ville også gerne lige kigge på tøj og den var Ronja helt med på. Jeg tror jeg brugte en halv time-tre kvarter i prøverummet og Ronja brokkede sig overhovedet ikke, men hyggede sig med at være med til at vælge tøj og fjolle lidt med ekspedienten. Det enten med jeg fik købt en del nyt tøj så nu er jeg klar til arbejdsstart på mandag :glad

Lyder som en dejlig mor/datter-dag :)

Sådan en dag vil jeg også finde til mig og Filippa på et tidspunkt.

Fedt du fik nyt til garderoben :) Så kan arbejdet bare komme an :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg melder så småt min ankomst herinde :) Med børnehavestart på mandag og 3- års fødselsdag om halvanden uge så føler jeg, at det er ved at være på tide:)

Velkommen herinde, Anita og Maja :) :balloons

Så fedt der kommer flere og flere :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram til jer med børn der ikke sover så meget pt.

Håber snart det vender!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram til antisoverne, håber natten i det mindste har været god :)

Og velkommen Nitzen og Maja :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen Anita og Maja :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det fedt Lone! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Seje Theo! :respekt

Vi overvejer også meget snart at købe en rigtig cykel frem for den løbecykel Lise har nu. Hun efterspørger det meget selv, og hun har perfekt balance på løbecyklen. Hun får masser af fart på og løfter så fødderne og triller afsted uden at have brug for støtte før end farten er gået af. Så vi tror umiddelbart hun er ved at være klar.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ondt i min navle og jeg fryser sagde Felix her til aften. Håber det går over ellers må vi runde lægen. Han har nemlig navlebrok. synes godt nok vi hele tiden skal have alle følehorn ude på de drenge.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ondt i min navle og jeg fryser sagde Felix her til aften. Håber det går over ellers må vi runde lægen. Han har nemlig navlebrok. synes godt nok vi hele tiden skal have alle følehorn ude på de drenge.

Håber det går over :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber det går over :kram2

Tak. Brokken er ikke hård så det er ikke indeklemt. Men han er puttet med feber. Det er sørme længe siden han har haft det sidst.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak. Brokken er ikke hård så det er ikke indeklemt. Men han er puttet med feber. Det er sørme længe siden han har haft det sidst.

Øv øv :( god bedring med ham :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv øv :( god bedring med ham :)

Tak. Han har stadig feber og ondt i halsen. Navlen gør stadig ondt men er ikke sikker på det er navlen men mere maven.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak. Han har stadig feber og ondt i halsen. Navlen gør stadig ondt men er ikke sikker på det er navlen men mere maven.

Øv for Felix :(

Håber han snart er frisk igen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad siger i, hvis jeres børn bander?

Maliva efterabede mit "for fanden altså" og J var der straks med et: "det MÅ man ikke. Man må ikke bande og det lyder grimt!!", hvor jeg totalt overrulede med et "NOGEN synes det lyder grimt, og det er derfor man helst ikke skal. Man må gerne bande, f.eks. hvis man slår sig og det gør rigtig ondt."

Og lige pludseligt er J og jeg ude i en diskussion om hvordan det skal siges. Han mener at vi skal være hårde og diktere at det MÅ man bare ikke.. hvor jeg er sådan lidt... Hvorfor? Det er SÅ sjældent at det sker og det er somregel fordi hun har hørt os bande.

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.