Besvaret January 14, 2015 Annas første tur hos frisøren - hun var SÅ sej og tapper og charmerede hele biksen :biglove Hun var så stolt, da hun fik en chokolade bagefter :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Hvor er hun skøn Susanne :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Hvor er hun smuk Susanne og bedårende.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Annas første tur hos frisøren - hun var SÅ sej og tapper og charmerede hele biksen :biglove Hun var så stolt, da hun fik en chokolade bagefter :7himmel Hun er simpelthen en af de dejligste piger jeg nogensinde har set.... Så fin og smuk! Bliver glad hver gang jeg ser et billede af hende :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 De ringede fra bh i formiddags og sagde at Ronja havde 37,9, var pjevset og overhovedet ikke sig selv, så jeg kørte ned og hentede hende. Oveni gik jeg så også lige at vide hun har slået armen og de ved ikke rigtig hvordan for hun var sammen med nogen andre i et andet rum :unsure Men hun var lidt tilbageholdende med at bruge den. Herhjemme har hun virket ok og sovet lur på 2 timer. Hun virker stadig lidt flad og har helt sikkert ondt i armen, men det lader til hun stadig kan bevæge den. Jeg synes godt nok det er lidt svært at vurdere om vi bør få nogen til at kigge på den eller ej :unsure Nu har Jonas og jeg aftalt at vi se hvordan den har det i morgen og så må vi vurderer der. Jeg tror faktisk det er første gang hvor Ronja kommer sådan rigtig til skade og hun er alligevel 3,5 år :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Hvor er hun skøn Susanne :biglove Tak, søde - jeg er også helt tosset med hende :wub Hvor er hun smuk Susanne og bedårende.... Tusind tak :kram2 Hun er simpelthen en af de dejligste piger jeg nogensinde har set.... Så fin og smuk! Bliver glad hver gang jeg ser et billede af hende :wub Årh! :o :blush :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 De ringede fra bh i formiddags og sagde at Ronja havde 37,9, var pjevset og overhovedet ikke sig selv, så jeg kørte ned og hentede hende. Oveni gik jeg så også lige at vide hun har slået armen og de ved ikke rigtig hvordan for hun var sammen med nogen andre i et andet rum :unsure Men hun var lidt tilbageholdende med at bruge den. Herhjemme har hun virket ok og sovet lur på 2 timer. Hun virker stadig lidt flad og har helt sikkert ondt i armen, men det lader til hun stadig kan bevæge den. Jeg synes godt nok det er lidt svært at vurdere om vi bør få nogen til at kigge på den eller ej :unsure Nu har Jonas og jeg aftalt at vi se hvordan den har det i morgen og så må vi vurderer der. Jeg tror faktisk det er første gang hvor Ronja kommer sådan rigtig til skade og hun er alligevel 3,5 år :o Åh, det lyder ikke så rart. Hvad siger hun selv om, hvad der er sket? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Åh, det lyder ikke så rart. Hvad siger hun selv om, hvad der er sket? Hun snakker noget om en blå kurv men det giver ikke rigtig mening :( der er ingen der har kunne sige noget. Jeg bliver bare nervøs fordi hun normalt ikke plejer at pive men det er helt tydeligt hun bruger armen meget mindre end normalt og lige nu lægger hun også på den anden side og putter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Hun snakker noget om en blå kurv men det giver ikke rigtig mening :( der er ingen der har kunne sige noget. Jeg bliver bare nervøs fordi hun normalt ikke plejer at pive men det er helt tydeligt hun bruger armen meget mindre end normalt og lige nu lægger hun også på den anden side og putter. Jeg tror altså jeg ville få det tjekket. Ikke for at male fanden på væggen, men den kan jo være brækket? Hvor i armen har hun ondt; i skulderen, albuen, håndleddet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Jeg tror altså jeg ville få det tjekket. Ikke for at male fanden på væggen, men den kan jo være brækket? Hvor i armen har hun ondt; i skulderen, albuen, håndleddet? Det er også det jeg er nervøs for men hun siger bare ikke rigtig noget når vi rører ved den. Tænker hvis den var brækket ville det gøre meget mere ondt :unsure Det er lidt under albuen hun peger når vi spørger hende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Jeg tænker det ikke kan skade at få armen tjekket, Lone. Så er du på den sikre side. Susanne, jeg er også bare helt forelsket i Anna. Hvor er hun bare skøn :wub Og lækkert hår hun har i så tidlig en alder! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Jeg tænker det ikke kan skade at få armen tjekket, Lone. Så er du på den sikre side. Susanne, jeg er også bare helt forelsket i Anna. Hvor er hun bare skøn :wub Og lækkert hår hun har i så tidlig en alder! Tak søde. Ja, det er åbenbart ikke helt normalt med sådan en hårpragt så tidligt - frisøren spurgte Anna om hun gik i skole, for han troede hun var 5-6 år?! :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2015 Skønne smukke Anna :loveshower :kram til Ronja. Håber hun har det bedre i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2015 Så er Ronja og Jonas på vej på skadestuen. Hun ville stadig ikke bruge armen og hun ville ikke lade mig kigge på den så det blev 1813 fordi vores egen lægen først åbner kl 15 i dag. Nøj hvor for jeg det skidt hvis den er brækket og vi ikke gjorde noget i går :( Ronjas første besøg på skadestuen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2015 Så er Ronja og Jonas på vej på skadestuen. Hun ville stadig ikke bruge armen og hun ville ikke lade mig kigge på den så det blev 1813 fordi vores egen lægen først åbner kl 15 i dag. Nøj hvor for jeg det skidt hvis den er brækket og vi ikke gjorde noget i går :( Ronjas første besøg på skadestuen :( Ved du hvad, du skal ikke have dårlig samvittighed, min store datter har gået 2 dage med en brækket arm. Og der havde jeg ringet til 1813, som sagde at jeg skulle se det an. Det vigtigste er at i gør noget nu :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2015 Så er Ronja og Jonas på vej på skadestuen. Hun ville stadig ikke bruge armen og hun ville ikke lade mig kigge på den så det blev 1813 fordi vores egen lægen først åbner kl 15 i dag. Nøj hvor for jeg det skidt hvis den er brækket og vi ikke gjorde noget i går :( Ronjas første besøg på skadestuen :( Jeg håber på det bedste (og du skal ikke få det skidt!) :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2015 Tak gremina og Susanne :kram Lige nu er jeg bare i venteposition og det hader jeg. Jeg ville gerne have været der men vi har jo også lige Liv og hun er afhængig af mig så det blev Jonas Der tog af sted. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2015 Så er Ronja og Jonas på vej på skadestuen. Hun ville stadig ikke bruge armen og hun ville ikke lade mig kigge på den så det blev 1813 fordi vores egen lægen først åbner kl 15 i dag. Nøj hvor for jeg det skidt hvis den er brækket og vi ikke gjorde noget i går :( Ronjas første besøg på skadestuen :( Håber ikke det er så slemt. Du skal ikke have dårlig samvittighed. Det er svært at vurderer og jeres valg er truffet ud fra at i vil hende det bedste. Jeg vil næsten tro det er bedre at vente til dagtimerne end om aftenen mht ventetid. Altså hvis det kan vente. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2015 Så er Ronja og Jonas på vej på skadestuen. Hun ville stadig ikke bruge armen og hun ville ikke lade mig kigge på den så det blev 1813 fordi vores egen lægen først åbner kl 15 i dag. Nøj hvor for jeg det skidt hvis den er brækket og vi ikke gjorde noget i går :( Ronjas første besøg på skadestuen :( Jeg havde gjort det samme Lone. :kram2 Du skal ikke ha' det skidt med det, man ser altid tiden an med børns skader (medmindre de selvfølgeligt er akutte) - og jeg tør godt vædde min gamle hat på, at havde du ringet igår, havde du fået besked på at vente til i dag. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2015 Jeg håber ikke det har vist sig at være noget særligt Lone :kram2 (og som de andre siger, så skal du ikke have det skidt... Jeg tror også i havde fået besked på at se an til i dag under alle omstændigheder :kram2 ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2015 Tak alle sammen. Det er dejligt at høre at I ville have gjort det samme :) De kom hjem for en times tid siden og armen er i gips. Hun har et meget lille brud ved albuen og skal have det på i 2-3 uger. Det var faktisk så lille så de næsten ikke kunne se det på røgten men lægen var ikke i tvivl om det var der for der var en blodansamling og det er der åbenbart kun ved brud. Hun er ved godt mod og havde klaret det fint. Hun leger faktisk som hun plejer og virker mere frisk end i går :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2015 Seje Ronja :loveshower Og jeg havde også gjort helt som dig Lone ;) Det kunne jo sagtens bare lige have været ømhed efter slaget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2015 Så har Lise, Simon og jeg været på besøg i børnehaven i morges, som hun skal starte i om 2,5 uge (:o). Det var meningen vi bare skulle være der i en halv times tid og lige vises rundt, men vi endte med at være der i 1,5 time! Lise var vild med det og ville ikke afsted igen! :loveshower Og jeg hyggesnakkede med en af pædagogerne, imens Lise legede helt selv på gulvet sammen med nogle store piger og en pædagog. Også selv om jeg gik ud af stuen, og lige fik skiftet Simon. Hun spurgte slet ikke efter mig. Pædagogen fortalte bagefter at hun havde leget dybt koncentreret med nogle magnet byggeenheder i over 25 min, og hun stoppede kun fordi jeg så kom og sagde vi skulle afsted. Synes det var så flot af min normalt meget generte lille pige :yay Det skal nok blive rigtig godt! Og så fortalte pædagogen også at de åbner en vuggestue afdeling der, så jeg tænker på at skrive Simon op der istedet, så jeg har dem samlet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2015 Dejlig opdatering, Lone :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2015 Tak alle sammen. Det er dejligt at høre at I ville have gjort det samme :) De kom hjem for en times tid siden og armen er i gips. Hun har et meget lille brud ved albuen og skal have det på i 2-3 uger. Det var faktisk så lille så de næsten ikke kunne se det på røgten men lægen var ikke i tvivl om det var der for der var en blodansamling og det er der åbenbart kun ved brud. Hun er ved godt mod og havde klaret det fint. Hun leger faktisk som hun plejer og virker mere frisk end i går :) Godt der er styr på det. Og godt det går fremad med hende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites