MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Hvor er de fine :yay

Enig :)

Og ungerne er sikkert ligeglade med ører eller ej :)

Del dette indlæg

Hvor er de fine :yay

Enig :)

Og ungerne er sikkert ligeglade med ører eller ej :)

Tak :)

Udfordringen er nu, at vi faktisk ikke aner, hvor mange børn der er på stuen... Det har vi ikke fået spurgt til, så nu håber jeg, der er nok... :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Udfordringen er nu, at vi faktisk ikke aner, hvor mange børn der er på stuen... Det har vi ikke fået spurgt til, så nu håber jeg, der er nok... :unsure

Der plejer vist at være omkring 24 på en stue :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der plejer vist at være omkring 24 på en stue :)

Bum bum - har lige været ved at tælle, der er kun 19 mus :(

Jeg håber, der er nogle, der er syge eller har ferie :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bum bum - har lige været ved at tælle, der er kun 19 mus :(

Jeg håber, der er nogle, der er syge eller har ferie :whistling

Mon ikke? Skolesommerferien er jo begyndt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der bagt museboller til børnehaven i morgen (jeg synes de mangler ører, men jeg var ikke hjemme, da manden og Erica bagte dem...)

8YfVsZb.jpg

Og lige et sammen med Erica, som glæder sig til at dele dem ud:

TTDfO6E.jpg

Og så satser vi på at pædagogerne accepterer halerne, selvom der er nul-sukker politik... :whistling

Hvor er de fine :) 

tror jeg måske kan finde på at hugge ideen når det bliver Ronjas tur ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der bagt museboller til børnehaven i morgen (jeg synes de mangler ører, men jeg var ikke hjemme, da manden og Erica bagte dem...)

8YfVsZb.jpg

Og lige et sammen med Erica, som glæder sig til at dele dem ud:

TTDfO6E.jpg

Og så satser vi på at pædagogerne accepterer halerne, selvom der er nul-sukker politik... :whistling

Fiiine boller :yay

De er 20 børn på Filippas stue, og med ferietid, så er der sikkert nok :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Filippa har i nogen tid talt jævnligt om, at 2-3 af børnene ikke er søde ved hende. Hun siger, at de nogle gange slår, og at hun ikke må være med til deres leg. Det er de samme tre børn, som hun samtidig taler om som sine bedste/gode venner, og som alle 3 altid er meget glade for at se hende, når hun kommer om morgenen. Hidtil har vi slået det hen, sagt til hende, at hvis nogen slår skal hun selvfølgelig sige det til de voksne for det er ikke i orden. Men jeg må erkende, at jeg ikke har lagt så meget i det, da jeg enten tror, at hun selv også har del i det, at hun måske "opfinder" eller hænger i enkelt-episoder. Nu synes jeg dog, at det har stået på længe, så jeg vil prøve at spørge i børnehaven, om der er noget om det. Håber da, at de ville have sagt til, hvis nogle er efter Filippa :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Filippa har i nogen tid talt jævnligt om, at 2-3 af børnene ikke er søde ved hende. Hun siger, at de nogle gange slår, og at hun ikke må være med til deres leg. Det er de samme tre børn, som hun samtidig taler om som sine bedste/gode venner, og som alle 3 altid er meget glade for at se hende, når hun kommer om morgenen. Hidtil har vi slået det hen, sagt til hende, at hvis nogen slår skal hun selvfølgelig sige det til de voksne for det er ikke i orden. Men jeg må erkende, at jeg ikke har lagt så meget i det, da jeg enten tror, at hun selv også har del i det, at hun måske "opfinder" eller hænger i enkelt-episoder. Nu synes jeg dog, at det har stået på længe, så jeg vil prøve at spørge i børnehaven, om der er noget om det. Håber da, at de ville have sagt til, hvis nogle er efter Filippa :unsure

Det ville jeg også spørge ind til :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fiiine boller :yay

De er 20 børn på Filippas stue, og med ferietid, så er der sikkert nok :)

Jeg spurgte da jeg afleverede og de blev højst 12 + voksne, så der var heldigvis nok :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Filippa skal pludselig ud og sove hos farmor og farfar i dag pga. uforudsete problemer med badeværelsesprojektet, så der skal være håndværkere derhjemme i aften. Vi aner ikke hvor længe, så tænkte at det var bedst, at hun kom derud, så hun kan komme i seng til normaltid.

Men nu ser jeg hende ikke før i morgen aften :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Filippa skal pludselig ud og sove hos farmor og farfar i dag pga. uforudsete problemer med badeværelsesprojektet, så der skal være håndværkere derhjemme i aften. Vi aner ikke hvor længe, så tænkte at det var bedst, at hun kom derud, så hun kan komme i seng til normaltid.

Men nu ser jeg hende ikke før i morgen aften :boo

Øv :(

Pludselige udfordringer stinker :prik

Kommer de til at larme meget? Vores hus var indvaderet af håndværkere hele sidste sommer, men Erica kunne sagtens sove for der.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv :(

Pludselige udfordringer stinker :prik

Kommer de til at larme meget? Vores hus var indvaderet af håndværkere hele sidste sommer, men Erica kunne sagtens sove for der.

Filippas værelse er lige op af badeværelset. Men det var så totalt unødvendigt at suse hende til farmor og farfar, for håndværkerne var gået, da jeg kom hjem lidt i 18 <_<

Nå, nu får hun en fridag fra bh og kan hygge med farmor og farfar.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Felix har haft en rigtig øv dag med toiletbesøg i dag. Det er ellers gået godt længe. Men mon ikke det er bedre igen i morgen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Felix har haft en rigtig øv dag med toiletbesøg i dag. Det er ellers gået godt længe. Men mon ikke det er bedre igen i morgen.

Gik det bedre i går?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Filippa var til 3 års undersøgelse i går: 94 cm og 16 kilo (med meget fyldt ble!) og meget dygtig til at blive lyttet på, kigget i ører og synsprøve.

Min elskede, skønne, store pige :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Filippa var til 3 års undersøgelse i går: 94 cm og 16 kilo (med meget fyldt ble!) og meget dygtig til at blive lyttet på, kigget i ører og synsprøve.

Store pige :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dygtig pige :)

Og skøn størrelse. Samme størrelse havde Felix også til sin 3 års undersøgelse :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

3 års undersøgelse?

Jeg tror da vist liiige jeg skal have bestilt tid ved lægen :whistling ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

3 års undersøgelse?

Jeg tror da vist liiige jeg skal have bestilt tid ved lægen :whistling ;)

Kom du hellere i gang :D

Sidste år var Filippa først af sted sidst i juli. Det går nok - der er ingen vaccinationer i år (:yay), dem er det vist vigtigere at man husker i rimelig tid.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Theo har sovet til middag i 3 timer nu... Her til formiddag har vi også både været i Silvan, Zoo og ordnet have :D Er imponeret over den drengs sovehjerte ^_^

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har en træt dreng efter en dag på landet med atv kørsel, rendegraver, makker i mejetærsker og meget mere :) nu trænger han til et bad :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Erica er ved at falde i søvn i sin nye stor-pige seng! :loveshower

Men den er godt nok også stor! 90*190 cm, så det er jo faktisk en voksenseng.

(Jeg har ikke taget billeder endnu, skufferne i den ene side kan ikke komme i, da akvariet står for tæt på. Det skal lige flyttes i morgen, så skal jeg nok tage billeder :))

Del dette indlæg

Annonce ♥

(Jeg har ikke taget billeder endnu, skufferne i den ene side kan ikke komme i, da akvariet står for tæt på. Det skal lige flyttes i morgen, så skal jeg nok tage billeder :))

:yay

Glæder mig til billeder :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med den nye seng :) Er Erica glad for den?

Glæder mig også til billeder :)

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.