Besvaret July 25, 2013 Jeg boede på Amager da BabySam åbnede derude og havde blandede oplevelser. Vi købte ikke nogen af de store ting derude, men fik f.eks. bestilt et overdækken til en barnevogn og det havde de ikke helt styr på, men det er selvfølgelig heller ikke standard. BabySam i Lyngby er lille og oplevelsen afhænger virkelig af hvem der står i kassen. Der har jeg oplevet en ældre mand (tydeligvis morfar/farfar) der skulle leje en autostol og ekspedienten rullede øjne af ham, råbte nærmest og gjorde det meget tydeligt hvor tåbeligt det var han kom, når han ikke vidste præcis hvad barnet vejede?! :blink Jeg var seriøst mm fra at gå derop og blande mig for det var bare så synd for den stakkels mand. Bagefter ønskede jeg sådan jeg havde gjort det! Jeg har til gengæld ALTID kun mødt fantastisk service og hjælpsomhed i Kære Børn i Lyngby :) Der går jeg hen hvis jeg mangler noget og går kun i BabySam hvis jeg ved de har noget rigtig gode tilbud med 50-70% på tøj/overtøj. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 Virkelig forskellige oplevelser i babysam butikker rundt omkring. Vi har været 2 gange i babysam i Køge, og servicen har været fin begge gange. Den ene gang var dog lige som udsalget var sat i gang og derfor havde ekspedientens ikke så god tid, men de var høflige smilende og hjælpsomme, dog har jeg en anke som gælder for begge besøg. De kunne ikke svare på de spørgsmål vi havde. Første gang var vi der for at se på vores barnevogn, vi var interesserede i stokke crusi og ekspedienten kendte ikke rigtig til den, hun kunne ikke slå den sammen. Hun prøvede og havde entusiasme nok, men altså det gik bare ikke heeelt så godt. Den anden gang ville vi forhøre os om en ekstra pude til et brio puslebord. Ekspedienterne var meget hjælpsomme men det vidste sig at den pude de ville bestille hjem til mig var i forkerte mål. Og det på trods af at vi havde gentaget målene for dem op til flere gange. Så alt i al, høfligheden har været i orden, men det har haltet på kompetencerne. Åh forresten vi var også forbi babysams stand på babymessen, der blev vi guidet rigtig godt i stokke modellerne og endte med at købe vores barnevogn. Der havde de faktisk lidt travlt, men servicen faldt ikke af dem grund. Tilbage til trådstarter, så tak for tippet, vi skal alligevel til Kbh og have nogle andre ting så vil jeg da lige kiggenes i Danmark. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2013 Jeg kan kun anbefale malle i snedsted på thy Altså babysam i snedsted. De har virkeligt stor erfaring og giver god rådgivning og vejledning. Det er normalt, at man prøver autostole og barnevogne i egen bil inden køb fx. Det ligger i den anden ende af landet fra hvor jeg nor nu. Men jeg har alligevel tænkt mig at tage den tre timer lange køretur til januarudsalget, de er ret kendte for. Der er penge at spare og jeg ved, jeg får en reel vejledning. De har været i faget i nok 30 år nu. Butikken startede ud som privatejet, men er så på en eller anden måde blevet til babysam nu. Ønskebørn på vestkysten af jylland er udmærket, men ret småt og egentligt ikke med ret sort udvalg. Babysam i esbjerg virker til at være udmærket. Man får dog lov at gå og bare kigge. Måske det er fordi maven mangler endnu ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2013 Hold nu op hvor er Danmark A/S lækkert! Tak for anbefalingen :) Vi tog til den i Hvidovre, Danmarks Børn og vi fik simpelthen så fin vejledning og priserne er absolut flotte. Ikke sidste gang vi tager turen til Hvidovre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2013 Hold nu op hvor er Danmark A/S lækkert! Tak for anbefalingen :) Vi tog til den i Hvidovre, Danmarks Børn og vi fik simpelthen så fin vejledning og priserne er absolut flotte. Ikke sidste gang vi tager turen til Hvidovre :) Eeejj hvor godt! Og fedt at deres anden butik også er god :-) Hvad fik I købt? :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2013 Eeejj hvor godt! Og fedt at deres anden butik også er god :-) Hvad fik I købt? :-D Vi købte faktisk kun en ammepude, som vi så egentlig fortrød ikke at have købt to af, vores skal jo have flaske og Martin har lang barsel sammen med mig, så vi vil gerne kunne sidde med en hver. Men vi fik virkelig god vejledning omkring voksi vs. duniduo, babyalarm og autostole. Så lige nu overvejer vi lidt hvad vi vil. Duniduo købte vi dog på nettet, for der kunne vi få dem til halv pris og med uld i stedet for dun, som de kun har dernede. Og babyalarm købte vi i ønskebørn, for jeg var ret lun på den nye neonate og det mærke har de ingenting af. Men det var en virkelig god oplevelse, og vi vil helt sikkert derud igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2013 Jeg kan kun anbefale malle i snedsted på thy Altså babysam i snedsted. De har virkeligt stor erfaring og giver god rådgivning og vejledning. Det er normalt, at man prøver autostole og barnevogne i egen bil inden køb fx. Det ligger i den anden ende af landet fra hvor jeg nor nu. Men jeg har alligevel tænkt mig at tage den tre timer lange køretur til januarudsalget, de er ret kendte for. Der er penge at spare og jeg ved, jeg får en reel vejledning. De har været i faget i nok 30 år nu. Butikken startede ud som privatejet, men er så på en eller anden måde blevet til babysam nu. Ønskebørn på vestkysten af jylland er udmærket, men ret småt og egentligt ikke med ret sort udvalg. Babysam i esbjerg virker til at være udmærket. Man får dog lov at gå og bare kigge. Måske det er fordi maven mangler endnu ;-) kan kun give stilletten ret.. malles er et super sted at handle og super service man får der... der købte vi også barnevogn, autostole og andre store ting... Del dette indlæg Link to post Share on other sites