LMHF

Kritik af Babysam og varmeste anbefalinger af Danmark A/S

32 indlæg i dette emne

Jeg vil lige dele et par oplevelser med jer, da det jo kan være, det kan spare andre fra en elendig oplevelse i Babysam og tilgengæld opnå al hvad man drømmer om af babyudstyr og service i Danmark A/S.

I går var vi i Babysam i Brønshøj. Måske vi kom med for høje forventninger, ihvertfald levede butikken på ingen måde op til nogle af dem overhovedet.

Det var noget af en rodebutik. Der manglede prisskilte på halvdelen af tingene og man måtte selv komme op for at få alle varerne scannet for prisen. Det mindede i det hele taget mere om en selvbetjeningsbutik end noget andet.

De havde både badekarstativ og puslestativ på tilbud, men intet badekar eller puslepude, der passede til. Den flabede mand forsøgte så at sælge os en kæmpe puslekommode i stedet, hvilket vi afviste af den årsag, at det er vigtigt for os at kunne pakke diverse udstyr væk, når det ikke er i brug. Han spurgte så i nedladende tone "Har I MEGET lidt plads eller hvad? Der skal jo være plads til en baby!" Hvortil jeg svarede: "Nej det har vi ikke. Det er en HELT ALMINDELIG to-værelses lejlighed og jeg vil hellere have plads til babyen end alt muligt skrammel." Så sagde han ikke mere om det, men fortsatte ellers med at give os totalt ukvalificeret vejledning om både kravlegård og barnevogn, som de i øvrigt heller ikke havde hjemme. Og da jeg spurgte efter at se en lift kom han med pusletasker efter han lige havde ekspederet nogle andre kunder "på vejen", hvorfor vi måtte vente 10 min. Dette skete sjovt nok 2 gange og så var vi klar til at gå uden at købe noget som helst!

Til vores held kom en kunde hen til os i venteperiode nr. 2 og fortalte os om fantastiske Danmark, som skulle være privatejet og derfor have langt mere fordelagtige priser (under vejledende udsalgspris) samt bedre service.

I dag tog vi så til denne Danmark. Se: www.danmarksbarnevogne.dk

Der var fantastisk service, intet mindre! Den yderst professionelle ekspeditrice tog sig god tid til at svare på alle vores spørgsmål og vi kunne afprøve alt det vi ville. Hun stod hele tiden ved vores side og ledte os igennem den svære beslutningsproces. Vi endte med at købe Emmal Junga Big Star Supreme med drejbare forhjul i nougat leatherette. Se link: 

http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/Big_Star_Supreme-557.html

Vi fik vognen inkl. lift, solsejl, myggenet, regnslag, pusletaske, madres til både vogn og lift, dyne, sele og kopholder til 10490 kr.

Og så købte vi også en brio autostol med base til 1398 kr.

Alt sammen bestiller de hjem og opbevarer til os indtil babyen er kommet engang i december og vi har kun betalt 100 kr. a conto.

Se det kalder jeg service!

Desuden ønskede vi at se på nogle ting, som de desværre ikke havde, men vi fik et katalog med og så kan de bestille det hjem til os.

Med disse ord går vores bedste anbefalinger til Danmark ved Christmas Møllers Plads! Butikken er virkelig et besøg værd - Der er mange penge at spare og en super service i vente.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt at du er glad for Danmark og ærgerligt med dårlig service i babysam. Og godt at du fik de helt rigtige varer :7himmel

Når det så er sagt, så er jeg nødt til at tilføje, at jeg synes du er lidt hård ved babysam ud fra hvad du skriver. Jeg kan godt forstå, at det var en dårlig oplevelse, men alle butikker har vel uheldige ekspedienter fra tid til anden. Og Danmark manglede jo også nogle ting så dét er vel ikke meget anderledes end BS.

Nå, det var nu ikke for at forklejne din dårlige oplevelse og jeg synes det er fint, at du deler den :) Jeg ville bare gerne komme med noget modvægt, da jeg (efterhånden ret mange gange og udelukkende) har oplevet rigtig rigtig god service i babysam (dog i Aalborg) :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at du er glad for Danmark og ærgerligt med dårlig service i babysam. Og godt at du fik de helt rigtige varer :7himmel

Når det så er sagt, så er jeg nødt til at tilføje, at jeg synes du er lidt hård ved babysam ud fra hvad du skriver. Jeg kan godt forstå, at det var en dårlig oplevelse, men alle butikker har vel uheldige ekspedienter fra tid til anden. Og Danmark manglede jo også nogle ting så dét er vel ikke meget anderledes end BS.

Nå, det var nu ikke for at forklejne din dårlige oplevelse og jeg synes det er fint, at du deler den :) Jeg ville bare gerne komme med noget modvægt, da jeg (efterhånden ret mange gange og udelukkende) har oplevet rigtig rigtig god service i babysam (dog i Aalborg) :balloons

:ditto

Men tilgengæld ønskebørn i Hjørring er præcis som du beskiver babysam i din beskrivelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at du er glad for Danmark og ærgerligt med dårlig service i babysam. Og godt at du fik de helt rigtige varer :7himmel

Når det så er sagt, så er jeg nødt til at tilføje, at jeg synes du er lidt hård ved babysam ud fra hvad du skriver. Jeg kan godt forstå, at det var en dårlig oplevelse, men alle butikker har vel uheldige ekspedienter fra tid til anden. Og Danmark manglede jo også nogle ting så dét er vel ikke meget anderledes end BS.

Nå, det var nu ikke for at forklejne din dårlige oplevelse og jeg synes det er fint, at du deler den :) Jeg ville bare gerne komme med noget modvægt, da jeg (efterhånden ret mange gange og udelukkende) har oplevet rigtig rigtig god service i babysam (dog i Aalborg) :balloons

Det glæder mig, man også kan have positive oplevelser i Babysam. Det havde vi også selv håbet, vi ville få, både på baggrund af hvad vi ellers har hørt og vores indtryk på babymessen ved Babysam. Desværre fik vi det modsatte.

Det var desuden ikke kun servicen, den var gal med men også selve butikken i form af manglende orden på varer og prisskilte. Og vi var ikke se eneste, der bemærkede det.

Jeg mener ikke, jeg er hård ved Babysam - De var hårde ved os. Om det så kun gælder butikken i Brønshøj - det har jeg ikke og vil jeg heller ikke udtale mig om.

Jeg konstaterer bare, at vi har haft en rigtig dårlig oplevelse i Babysam Brønshøj og at jeg ikke ønsker, andre skal opleve noget lign.

Jeg synes desuden, der er stor forskel på ikke at have varerne hjemme og så prøve at pådutte kunden noget helt andet eller bare være ligeglad med at kunden ikke får den ønskede vare som i Babysam - i forhold til som i Danmark, netop at forklare om varen, vise den i et katalog, give kataloget med hjem og tilbyde at bestille varen hjem. Det er udviser en helt anden forståelse og service overfor kunden.

Desuden var der faktisk ikke blot en men to ekspedienter i Babysam og de leverede begge samme dårlige service eller mangel på samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altid dejligt med gode og dårlige erfaringer :)

Dog har vi kun 2 muligheder her over på vestkysten... babysam og ønskebørn! :) Og jeg må sige at Babysam i Esbjerg er meget stor, overskuelig og vi har fået rigtig god betjening med det vi har købt der :)

Vi har ikke selv været inde og kigge på de store ting endnu, da vi regner med at købe det vi kan finde pænt, brugt! Men min veninde der lige har født købte barnevogn i babysam i Esbjerg og havde kun rosende ord :) De brugte flere timer på at kører rundt med de forskellige, tage billeder og blev lovet prisgaranti :) Ønskebørn i Esbjerg er så til gengæld lidt rodet :(

Jeg tror det er individuelt fra by til by! :) Men havde vi boet tættere på havde vi da klart taget forbi det der Danmark noget, blot fordi i er så tilfredse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altid dejligt med gode og dårlige erfaringer :)

Dog har vi kun 2 muligheder her over på vestkysten... babysam og ønskebørn! :) Og jeg må sige at Babysam i Esbjerg er meget stor, overskuelig og vi har fået rigtig god betjening med det vi har købt der :)

Vi har ikke selv været inde og kigge på de store ting endnu, da vi regner med at købe det vi kan finde pænt, brugt! Men min veninde der lige har født købte barnevogn i babysam i Esbjerg og havde kun rosende ord :) De brugte flere timer på at kører rundt med de forskellige, tage billeder og blev lovet prisgaranti :) Ønskebørn i Esbjerg er så til gengæld lidt rodet :(

Jeg tror det er individuelt fra by til by! :) Men havde vi boet tættere på havde vi da klart taget forbi det der Danmark noget, blot fordi i er så tilfredse :)

Ja, jeg tænker netop også, at det kun er en fordel at dele sine erfaringer.

Lyder fedt med Babysam i Esbjerg - lige sådan en oplevelse jeg faktisk havde forventet mig!

Jeg tror helt sikkert også det er forskelligt fra by til by og butik til butik. Hvis vi er nødsaget til at gå i Babysam igen vil vi prøve en anden butik. Det lyder til at det kun kan blive til det bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babysam i Hillerød er meget okay, lidt lille men fin og vi har i hvert fald fået god betjening deroppe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babysam i Hillerød er meget okay, lidt lille men fin og vi har i hvert fald fået god betjening deroppe :)

Lyder godt!

Danmark (altså butikken) er heller ikke stor, men servicen redder meget! Så gør det slet ingenting at varerne står lidt tæt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan så kun fortælle jeg har fået den aller aller bedste service i babysam Svendborg - som har været så søde og behjælpelige. Og ja sendt mine ting til Sønderborg. Som jeg også kun kan tale rosende om.

Den bedste kundeservice ever de to steder. Og jeg går MEGET op i kundeservice :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ved valby er meget værre end den i brønshøj, har været i en del babysam og generelt så er servicen nievuet i bund! og det er også den erfaring jeg har hørt fra mange andre.

En dag stod jeg i kø i BS i valby og der stod en mand foran han snakkede ikke særlig godt dansk, men jeg forstod udemærket at han havde købt noget tidligere på dagen og ham manden der havde solgt det til ham havde sagt det var til små babyer, men den var til store så han ville bare gerne have byttet den til små babyer.

Og hende den ene der stod ved kassen stod bare og gloede på ham og blev ved med at sige: JAMEN HVAD ER DET DU VIL?? så kigger hun over på den anden dame ved kassen og siger højt så alle i køen kunne høre, mens hun ruller med øjne, jeg forstår ikke hvad han vil!! så siger hende den anden der også ruller med øjne: Ja jeg fatter sgu heller ikke et ord af hvad han siger! hent en anden der kan forstår ham.

Ej men jeg var ved at falder bagover!

Den i brønshøj har jeg ikke haft nogle negative oplevelser men heller ikke noget at råbe hurra for, har aldrig oplevet en GOD behandling hverken i Brønshøj, valby eller taastrup synes de alle sammen virker som nogle der bare er trætte af deres job!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre også kun elendige oplevelser med babysam (Roskilde, Tåstrup, Købe) - og virkelig gode oplevelser i Ønskebørn. Fra Ønskebørn ringede de da vi havde købt autostolen om vi ikke ville bytte den til en anden farve, den havde de netop fået på bud til 500kr mindre. Så der sparede vi lige på noget vi havde købt og betalt. Og så fik vi 10% på alt (- barnevognskassen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik en rigtig god oplevelse i babysam i Horsens, da vi skulle købe barnevogn. Sælger var ved vores side hele tiden og fortalte alt hvad han vidste om de barnevogne vi kiggede på. Butikken har så lukket nu pga for der sku spares.

Der findes gode og dårlige oplevelser, når man køber ind. Det gælder jo ikke kun babysam - det ku ligeså godt være i IKEA at man havde en dårlig oplevelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ved valby er meget værre end den i brønshøj, har været i en del babysam og generelt så er servicen nievuet i bund! og det er også den erfaring jeg har hørt fra mange andre.

En dag stod jeg i kø i BS i valby og der stod en mand foran han snakkede ikke særlig godt dansk, men jeg forstod udemærket at han havde købt noget tidligere på dagen og ham manden der havde solgt det til ham havde sagt det var til små babyer, men den var til store så han ville bare gerne have byttet den til små babyer.

Og hende den ene der stod ved kassen stod bare og gloede på ham og blev ved med at sige: JAMEN HVAD ER DET DU VIL?? så kigger hun over på den anden dame ved kassen og siger højt så alle i køen kunne høre, mens hun ruller med øjne, jeg forstår ikke hvad han vil!! så siger hende den anden der også ruller med øjne: Ja jeg fatter sgu heller ikke et ord af hvad han siger! hent en anden der kan forstår ham.

Ej men jeg var ved at falder bagover!

Den i brønshøj har jeg ikke haft nogle negative oplevelser men heller ikke noget at råbe hurra for, har aldrig oplevet en GOD behandling hverken i Brønshøj, valby eller taastrup synes de alle sammen virker som nogle der bare er trætte af deres job!

Ej :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Babysam lå i Aabenraa havde vi også kun super erfaringer med dem, dejlig stor overskuelig butik og top betjening. Desværre var det en af dem der blev lukket under sparerunden.

Så nu skal vi til BS i Kolding og det roder altid og det er ikke til at finde noget, personalet virker samtidig stresset.

Så nu handler vi mest hos Ønskebørn i Haderslev som har fået en ny stor butik, så det i det mindste ikke roder og der er altid super service, det er bare lidt dyrer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha udfra hvad I skriver, så vil jeg prøve at undgå at skulle i Babysam så længe jeg er i hovedstaden og omegn.

I fra Jylland lader generelt til at have haft bedre oplevelser - så hvis vi kommer forbi en Babysam der, vil jeg helt sikkert benytte lejligheden til at prøve en butik :)

Udvalget, på hjemmesiden ihvertfald, fejler jo ikke noget!

Den der oplevelse Plumeria har haft I Valby kan jeg slet ikke ha'! Sådan noget er det værste jeg ved! Stakkels mand :(

Valby var ellers netop det sted, vi vill tage hen, men det bliver da ikke aktuelt!

I dag skal vi forbi Sara Babyudstyr på Nørrebrogade, da de har nogle af de varer, vi er på udkig efter. Der har vi været inde og kigge før og de virkede rigtig søde og behjælpelige, så vi regner med at få god service igen. Det er en lille butik, men de sætter alle deres barnevogne udenfor, når de åbner, så på den måde får de lidt mere plads. De kan også godt anbefales - men de har ikke et kæmpe udvalg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også KUN haft gode erfaringer med Babysam i Aalborg. Til gengæld har jeg ikke haft den fedeste oplevelse med Ønskebørn i Klarup. Jeg skulle ind og bytte en badedragt til en større størrelse... Den størrelse jeg havde købt var i forvejen ret stor, men desværre ikke stor nok. Manden der tog imod badedragten lavede et meget sigende ansigtsudtryk da han vendte pakken om og så størrelsen.. og så var han pludselig ikke sikker på at de havde den større.. Måske skulle man ha været der, men hans ansigtsudtryk sagde bare alt.. ØV! Så der handler jeg ikke mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også KUN haft gode erfaringer med Babysam i Aalborg. Til gengæld har jeg ikke haft den fedeste oplevelse med Ønskebørn i Klarup. Jeg skulle ind og bytte en badedragt til en større størrelse... Den størrelse jeg havde købt var i forvejen ret stor, men desværre ikke stor nok. Manden der tog imod badedragten lavede et meget sigende ansigtsudtryk da han vendte pakken om og så størrelsen.. og så var han pludselig ikke sikker på at de havde den større.. Måske skulle man ha været der, men hans ansigtsudtryk sagde bare alt.. ØV! Så der handler jeg ikke mere.

Ej?! Jeg har ellers været glad for ønskebørn i Klarup, og tager altid derud istedet for ØB i City Syd, som jeg ikke er så glad for (har ikke fået decideret dårlig service, jeg synes bare de er nogle sure løg allesammen derude :P) Men det der er da ikke ok :klap :kram Var det sådan en (forholdsvist) ung fyr, lidt rund (ikke tyk) i det med mørkt hår?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej?! Jeg har ellers været glad for ønskebørn i Klarup, og tager altid derud istedet for ØB i City Syd, som jeg ikke er så glad for (har ikke fået decideret dårlig service, jeg synes bare de er nogle sure løg allesammen derude :P) Men det der er da ikke ok :klap :kram Var det sådan en (forholdsvist) ung fyr, lidt rund (ikke tyk) i det med mørkt hår?

Ja, det er ham.. Han var ellers sød første gang vi var derude, men jeg blev godt nok lidt tøsefornærmet over den opførsel.. Øv! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babysam i Valby er bare lort, og den i Taastrup er SÅ slem.. Der arbejder en sur kælling der (undskyld mit sprog men det er hun altså! ) og hun sender dig bare de vildeste øjne hvis man spørger hende om noget, bliver sur hvis man siger den er på tilbud og hun slår den ind til normal pris og er generelt bare provokerende.. Hun stod åbenlyst og talte om min søster, mor og jeg fordi der var et lækkert tæppe sat ned fra 350 kr til 40 kr, og så slog hun det forkert ind og påstod at det ikke var på tilbud hvorefter jeg måtte vise hende hvor skiltet stod! Så blev hun stiktosset og sagde at det skulle det IKKE være og hun synes det var noget fis og bla bla bla :blink som om det er mit problem. Efter jeg havde købt det begyndte hun at stå og tale om os til en kollega om at vi kun købte tilbudsting og typisk "os" (vi går med tørklæde og er muslim) :blink jeg har ikke sat mine ben i den forretning siden..

Engby på vesterbro elsker jeg! De har ALT.. Det står tæt sammen, og lageret et propfyldt men der er bare god service og lækre ting til god pris :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man bor i Københavnområdet, vil jeg anbefale, at man tager til den babysam, der ligger ved Ikea i Taastrup. Butikken i Valby er den originale butik, og har ikke den fysiske størrelse til at rumme alle kunder fra København. De har for ikke så længe siden åbnet en på amager, men den ved jeg ikke så meget om.

Butikken i Taastrup blev bygget for at tage noget af presset af butikken i Valby, den er stor og overskuelig, og da jeg arbejdede derude, var der et super team, der alle gjorde meget for at give kunderne en god service. Jeg stoppede for 4 år siden, så der er selvfølgelig sket noget siden da, men alle vores store ting er købt derude, og jeg synes ikke det virker som om serviceniveauet overfor kunderne er faldet.

Men der er selvfølgelig forskelle på butikker, og jeg har også haft dårlige oplevelser med Babysam. Den generelle tendens er desværre, at det er rigtig svært at forudse, hvormange kunder der kommer, og hvor længe de skal bruge hjælpe. Vi oplevede mange dage, hvor vi nærmest bare stod og gloede på hinanden, og andre dage, hvor vi havde kunder, der stod i kø ud af butikken. Nogle kunder kommer ind for lige at købe en ting de mangler, andre går op til kassen og siger "vi skal have alt til en baby" - og de kunder kan man godt bruge flere timer på.

Det skal ikke være en undskyldning, for jeg har ikke deres "parti" eller skal forsvare dem, men blot lidt "insider-viden" om hvorfor man nogle gange skal vente evigheder på betjening.

Jeg har ikke selv været i Danmark, men jeg hørt rigtig godt om dem, og ved at det også er et super sted at købe brugt babyudstyr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil lige nævne, at jeg har været i Babysam Amager et par gange. Der har jeg ikke skulle have en hel liste men har købt barselsgaver m.m., og jeg har ikke de øvrige babysam-butikker at sammenligne med, for der har jeg ikke været, men jeg har bestemt ikke oplevet, at de skulle være flabede på nogen måde hverken overfor mig eller andre kunder, og jeg kan heller ikke genkende, at der ikke er orden i prisskilte. Jeg oplever butikken som overskuelig, selv for en som mig, der endnu ikke er vant til at navigere i babybutikker. Jeg har oplevet meget venlig betjening, men jeg har også en enkelt gang oplevet, at det tog 30 minutter at købe og få pakket en gave ind. Der stod en ung fyr, der først brugte 15 minutter på at scanne varer ind og udskrive bon'er til mig ved kassen og så 15 minutter på at pakke body'erne, jeg havde købt, ind til gave. Der var jeg ved at gå ud af mit gode skind og havde næsten lyst til at spørge, om jeg ikke bare selv måtte pakke det ind (jeg havde travlt), men mon ikke han bare var ny og urutineret?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man bor i Københavnområdet, vil jeg anbefale, at man tager til den babysam, der ligger ved Ikea i Taastrup. Butikken i Valby er den originale butik, og har ikke den fysiske størrelse til at rumme alle kunder fra København. De har for ikke så længe siden åbnet en på amager, men den ved jeg ikke så meget om.

Butikken i Taastrup blev bygget for at tage noget af presset af butikken i Valby, den er stor og overskuelig, og da jeg arbejdede derude, var der et super team, der alle gjorde meget for at give kunderne en god service. Jeg stoppede for 4 år siden, så der er selvfølgelig sket noget siden da, men alle vores store ting er købt derude, og jeg synes ikke det virker som om serviceniveauet overfor kunderne er faldet.

Men der er selvfølgelig forskelle på butikker, og jeg har også haft dårlige oplevelser med Babysam. Den generelle tendens er desværre, at det er rigtig svært at forudse, hvormange kunder der kommer, og hvor længe de skal bruge hjælpe. Vi oplevede mange dage, hvor vi nærmest bare stod og gloede på hinanden, og andre dage, hvor vi havde kunder, der stod i kø ud af butikken. Nogle kunder kommer ind for lige at købe en ting de mangler, andre går op til kassen og siger "vi skal have alt til en baby" - og de kunder kan man godt bruge flere timer på.

Det skal ikke være en undskyldning, for jeg har ikke deres "parti" eller skal forsvare dem, men blot lidt "insider-viden" om hvorfor man nogle gange skal vente evigheder på betjening.

Jeg har ikke selv været i Danmark, men jeg hørt rigtig godt om dem, og ved at det også er et super sted at købe brugt babyudstyr :)

Ej hvor sjovt at vores oplevelser er fuldstændig modsat. Jeg ville aldrig anbefale den i Taastrup, og sætter ikke mine ben der igen.. Jeg har kun oplevet dårlig service alle de gange jeg har været der, og sidste gang var så dråben :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man bor i Københavnområdet, vil jeg anbefale, at man tager til den babysam, der ligger ved Ikea i Taastrup. Butikken i Valby er den originale butik, og har ikke den fysiske størrelse til at rumme alle kunder fra København. De har for ikke så længe siden åbnet en på amager, men den ved jeg ikke så meget om.

Butikken i Taastrup blev bygget for at tage noget af presset af butikken i Valby, den er stor og overskuelig, og da jeg arbejdede derude, var der et super team, der alle gjorde meget for at give kunderne en god service. Jeg stoppede for 4 år siden, så der er selvfølgelig sket noget siden da, men alle vores store ting er købt derude, og jeg synes ikke det virker som om serviceniveauet overfor kunderne er faldet.

Men der er selvfølgelig forskelle på butikker, og jeg har også haft dårlige oplevelser med Babysam. Den generelle tendens er desværre, at det er rigtig svært at forudse, hvormange kunder der kommer, og hvor længe de skal bruge hjælpe. Vi oplevede mange dage, hvor vi nærmest bare stod og gloede på hinanden, og andre dage, hvor vi havde kunder, der stod i kø ud af butikken. Nogle kunder kommer ind for lige at købe en ting de mangler, andre går op til kassen og siger "vi skal have alt til en baby" - og de kunder kan man godt bruge flere timer på.

Det skal ikke være en undskyldning, for jeg har ikke deres "parti" eller skal forsvare dem, men blot lidt "insider-viden" om hvorfor man nogle gange skal vente evigheder på betjening.

Jeg har ikke selv været i Danmark, men jeg hørt rigtig godt om dem, og ved at det også er et super sted at købe brugt babyudstyr :)

For mig er det ikke ventetiden på betjeningen men selve betjeningen der er et problem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik en rigtig god oplevelse i babysam i Horsens, da vi skulle købe barnevogn. Sælger var ved vores side hele tiden og fortalte alt hvad han vidste om de barnevogne vi kiggede på. Butikken har så lukket nu pga for der sku spares.

Der findes gode og dårlige oplevelser, når man køber ind. Det gælder jo ikke kun babysam - det ku ligeså godt være i IKEA at man havde en dårlig oplevelse.

Selvfølgelig kan man have gode/dårlige oplevelser alle steder, men generelt så f.eks i forhold til IKEA hvor (selvom det kan være svært at finde en medarbejder når man står og har brug for en :P ) så er deres service stort set altid i top og man bliver oftes mødt af smilende medarbejdere, hvorimod det mere er reglen end undtagelsen i diverse babysams, min egen erfaring bygger ikke på en enkel gang eller to, bare fordi man en enkel gang har fået en dårlig betjening betyder det ikke at det altid er sådan, men når man bliver mødt med den samme attitude næsten hvergang man sætter foden indendørs i en Babysam, ja så bliver det lidt trættende, det er kun en butik jeg gider handle i hvis jeg har set et bestemt tilbud, gider ikke bruge min tid mere end højst nødvendigt derinde.

Har også oplevet søde medarbejder i den i Brønshøj eks. men igen er det ikke fordi det er andet end normalt kundeservice og fatter egentlig ikke hvorfor de gider arbejde sådan et sted, hvis ikke de har et naturligt servicegen, altså det rør ikke mig en meter men kunne da forstille mig at mange nygravide kommer ind med sådan en glæde over de skal købe ting til deres lille baby også bare bliver mødt at en bunke flabede medarbejdere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sjovt at vores oplevelser er fuldstændig modsat. Jeg ville aldrig anbefale den i Taastrup, og sætter ikke mine ben der igen.. Jeg har kun oplevet dårlig service alle de gange jeg har været der, og sidste gang var så dråben :)

Det kan jeg godt forstå, du ikke gør, Amina. Det lyder også som en virkelig ubehagelig oplevelse, du har haft.

Men det er da godt, at det ikke altid går så dårligt, som det gjorde for dig!

Jeg synes det er skønt, at så mange har lyst til at dele ud af deres erfaringer. Tak for det!

Vi var forbi Sara Babyudstyr i dag og de havde de ting, de havde oplyst os over telefonen, men til en langt højere pris end Danmark på trods af at de netop nu har udsalg. Så vi har ringet til Danmark og bestilt det hos dem.

Vi har bl.a. bestilt et klapsammen stativ på hjul med både badekar og puslepude fra Basson Baby til bare 480 kr. Nøj hvor er det smart. Det tror jeg vi bliver rigtig glade for, da er en enormt pladsbesparende løsning for os.

Danmark bestiller det bare hjem så det ligger sammen med vores "julepakke" :)

Jeg vedhæfter lige et billede, hvis nu der måske er andre, der kan bruge sådan et pusle/bademøbel. Jeg er nemlig ikke stødt på noget lign. før.

post-6775-0-36193400-1374761826_thumb.pn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER