Besvaret August 14, 2013 Kan ikke lige overskue at lave endnu et indlæg - så here it goes: http://www.babyklar....post__p__463767 AJJJJJ, hvor er det bare spændende :yay Jeg kan også godt ane streg nr. 2, så det bliver spændende hvad morgenurinen afslører :glad Et forsigtigt tillykke herfra og så håber jeg, at vi ses i april-terminsgruppen :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2013 Havde brunlig mens i 2 dage og så kom mens desværre. Den skulle jeg liiiige bearbejde -selvom jeg virkelig prøvede på ikke at have forventningerne, så ramte det alligevel hårdt. Havde nok håbet lidt for meget. Nå, er klar igen. Op på pinden som manden siger Tillykke til jer med 2 streger - fantastisk dejligt for jer OG til os andre -HEP HEP og GO GO til de små svømmere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2013 Test fra i eftermiddags - Nu med ticker! Det er godt nok vildt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2013 Test fra i eftermiddags - Nu med ticker! Det er godt nok vildt :loveshower Tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2013 Test fra i eftermiddags - Nu med ticker! Det er godt nok vildt :loveshower Den udvikler sig da :yay Tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2013 Tillykke Den udvikler sig da :yay Tillykke Tusind tusind tak :kram2 - ja der sker noget, det er fantastisk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2013 I mandags var der sørme også to streger på min test. :-D Måtte lige teste tirsdag også og den var stadig go' nok. Jubiii!! Tog testen sammen med kæresten som også blev over lykkelig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2013 I mandags var der sørme også to streger på min test. :-D Måtte lige teste tirsdag også og den var stadig go' nok. Jubiii!! Tog testen sammen med kæresten som også blev over lykkelig. Tillykke!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites