Guest M's mor

Facebook hjælp

10 indlæg i dette emne

Hvis jeg er ven med en person som jeg godt vil skjule hvad vedkommende skriver og lægger op, men også gerne vil skjule for personen hvad jeg lægger op, uden at slette personen som ven hvad gør man så?

Mener ikke det er en blokering, synes at have fået at vide at man kan gøre noget andet men kan simpelthen ikke finde ud af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis jeg er ven med en person som jeg godt vil skjule hvad vedkommende skriver og lægger op, men også gerne vil skjule for personen hvad jeg lægger op, uden at slette personen som ven hvad gør man så?

Mener ikke det er en blokering, synes at have fået at vide at man kan gøre noget andet men kan simpelthen ikke finde ud af det.

Du kan vist sætte folk i kategorier fx venner og familie og andet og så kan du indlade at dele med den gruppe personen er i og skjule vedkommendes opslag. Men jeg er VIRKELIG usikker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan vist sætte folk i kategorier fx venner og familie og andet og så kan du indlade at dele med den gruppe personen er i og skjule vedkommendes opslag. Men jeg er VIRKELIG usikker!

Det har jeg også godt set. Men ved ikke helt hvordan det fungere.

Kan bare huske jeg læste et sted hvor man kunne vist gå på personens profil og så gøre er eller andet derinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt hvordan du kan skjule det den anden skriver. Jeg ved dog ikke hvordan du kan skjule hvad du selv skriver for personen. Men vil også gætte på det med kategorierne som Majs skriver.

Alternativt kan du blokere personen, så han/hun ikke længere kan se dig. Så vil han/hun måske bare tro at du har forladt facebook...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du sætter personen i en kategori på facebook. Fc bekendte. Derefter går du ind i dine indstalleringet og vælger hvad slags opslag gruppen bekendte må se.

Du kan også gøre det når du fx laver en status på computeren bestemme hvem og hvad kategorier der må se det.

Ligeledes med mobilen kan du gøre det når du laver fx en status. I højre hjørne er der to mennesker med en pil på. Derinde under kan du bestemme hvilke kategorier der må se opslaget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak for hjælpen. Det må jeg lige prøve og nørde lidt med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske dumt spørgsmål, men hvis du ikke vil se vedkommendes opslag, og vedkommende ikke må se dine opslag, hvorfor sletter du ikke bare vedkommende som ven???

:ditto Tænkte det samme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er en risiko, at hvis nu en fælles ven af jeres kommenterer din "hemmelige" statusopdatering eller et billede, så kan den uønskede person se det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske dumt spørgsmål, men hvis du ikke vil se vedkommendes opslag, og vedkommende ikke må se dine opslag, hvorfor sletter du ikke bare vedkommende som ven???

Det ville jeg egentlig også, men der er nogle ting der gør at jeg ikke kan slette vedkommende lige nu

Men noget helt andet. Hvis man blokere en person på facebook er man så sikker på at vedkommende ikke kan se de opslag man feks laver i fælles grupper.

Der er en barsels side for dem der hvor hvor jeg gør, og har så fået at vide at der er en der stiller spørgsmålstegn ved at jeg kan være dagpleje hvis jeg kan spørge om noget så simpelt som om mit barn skal have en hue på når vi cykler.

Nu mener jeg jo ikke de to ting hænger sammen. Men hun skal ikke gå og sprede rygter om mig. Skal lige siges hun er svigerinde til min søster og allerede har spredt masser af rygter om min søster. Så min søster fortalte mig hvad hun gik og sagde.

Så jeg vil bare sikre mig at hvis jeg spørger om noget på den side så kan hun ikke se det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er en risiko, at hvis nu en fælles ven af jeres kommenterer din "hemmelige" statusopdatering eller et billede, så kan den uønskede person se det.

Okay jeg troede faktisk at vedkommende slet ikke kunne se sådan noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER