Oprettet July 21, 2013 Ja, jeg har testdag 27. Juni, andre med testdag deromkring? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2013 Ja, jeg har testdag 27. Juni, andre med testdag deromkring? Juli mener du vel ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2013 Juli mener du vel ;) Selvfølgelig juli:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2013 Jeg har testsag den 26.7 Ej, hvor spændende, jeg krydser fingre for os begge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2013 Ej, hvor spændende, jeg krydser fingre for os begge Krydser også alt der krydses kan :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2013 Jeg krydser fingre og hepper på jer!! Juli og august BØR altså være to perfekte måneder til to streger..... ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2013 Desværre kom min menstruation i går aftes, så jeg krydser fingre for dig og håber på 2 streger i august i stedet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2013 Jeg skal også teste d. 27. juli. Er MEGET spændt. :-) Øv Maj83, håber den er der i august. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 Så kom dagen :/ Test negativ og mens lign. Smerter... Øv! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 Øv, venus, vi må tage den i august i stedet. Scarlett jeg håber det lykkedes for dig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2013 Tak Maj83. :-) Dog negativ test her til morgen. Stadig ingen mens men de sidste 2 dage har jeg haft lidt smerter i underliv. Men ingen ømme bryster. Håber stadig der foregår noget der bare ikke kan testes endnu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites