Forunderligt

Antikt porcelæn og sølvbestik

6 indlæg i dette emne

Auktionshusetbskal jo have diverse betalinger + prisen afhænger af om den rette køber er der den dag i teorien kan det helengå for 50 kr og med auktions gebyrer kan det så (i teorien) komme til at koste dig. Antik butikker har et ry og en forretning de skal passe så jeg vil godt turde stole på dem. Ellers er der det der genbrugs sted lige uden for Århus (dem der er med i skattejægerne på DR) men aner ikke om de gør sig i musselmalet.

Hvis der er nogen der kan anbefale dig en god antik butik så er det nok det bedste. Ellers kan du garanteret hente tilbud ved 2 - 3 forhandlere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faa for guds skyld tilbud fra flere, saa du har noget at sammenligne med.

Og saa tjek kort paa dba, ebay Lauritz etc.

Det ville da vaere fedt at faa de penge ind, hvis du alliegvel ikke selv vil bruge (noget af?) det :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej jeg er jo så af helt modsat dig, jeg ville aldrig sælge fordi tingene har en affektionsværdi. Jeg skal have de stel fra begge mine hold bedsteforældre hjem på et tidspunkt, men det skal bare stå i et vitrineskab og se pænt ud, netop grundet affektionsværdien.

Det sted Mie foreslår er brugvare terminalen i Viby, og der tror jeg du kan få en okay pris for det, de har ALT, og jeg opdagede at det var dem, som havde budt en del varer, som jeg også bød på på laurtz.com og de vandt buddene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER