Guest cmbk

Vil I hjælpe mig? Mht. Bolig

11 indlæg i dette emne

Jeg søger nu en bolig på maks 130 kvm. Tre værelser, eller fire. Vestsjælland, gerne Sorø/fuglebjerg/stenlille/dianalund/ringsted mv.

Har besluttet at flytte sammen med kæresten.

Del dette indlæg

Det var hurtigt :o Held og lykke med boligsøgningen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var hurtigt :o Held og lykke med boligsøgningen.

Vi har altså kendt hinanden i 7 år. Det er min ungdomskæreste, så :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har altså kendt hinanden i 7 år. Det er min ungdomskæreste, så :-)

Ja så ved du jo lidt om hvad han er for et menneske :) men det er ikke så længe siden I fandt sammen igen, var hvad jeg mente. Men håber jo I blir lykkelige sammen, og hvis I føler jer klar til at bo sammen gør det jo mange ting lettere. :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja så ved du jo lidt om hvad han er for et menneske :) men det er ikke så længe siden I fandt sammen igen, var hvad jeg mente. Men håber jo I blir lykkelige sammen, og hvis I føler jer klar til at bo sammen gør det jo mange ting lettere. :7himmel

Det gør jeg helt bestemt, og vi føler at det er dumt at vente med at flytte sammen, når vi er på samme niveau og har det fantastisk. Svært at forklare. Jeg føler mig bare tryg og glad.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det gør jeg helt bestemt, og vi føler at det er dumt at vente med at flytte sammen, når vi er på samme niveau og har det fantastisk. Svært at forklare. Jeg føler mig bare tryg og glad.

Det lyder dejligt for dig. Hvor længe har I været kærester?

Du er ikke medlem i en boligforening?

Del dette indlæg

Annonce ♥

FU** HVad andre mener.. Også nemt for mig at sige - Jeg flytter sammen med min kæreste, og ham har jeg trods alt kun kendt i hvad 4 måneder eller sådan noget ;)

Håber I snart finder noget lækkert :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er nu også pænt ligeglad med hvad andre siger. Om vi venter 6 måneder, eller gør det nu, er det samme for mig :-) Dumt at jeg først flytter i lejlighed, for så at flytte igen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er nu også pænt ligeglad med hvad andre siger. Om vi venter 6 måneder, eller gør det nu, er det samme for mig :-) Dumt at jeg først flytter i lejlighed, for så at flytte igen!

Jeps, det er også sådan jeg tænker :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeps, det er også sådan jeg tænker :)

Men der er da heller ingen, som kritiserer valget - er der? Jeg spurgte såmen bare af interesse, fordi der der blev kommenteret på, at det var tidligt. Og når der er børn involveret, så er det vel også anderledes, end hvis det bare er en selv, som man flytter rundt med? :)

Men det var nu ikke for at dømme, så jeg forstår nok ikke helt den med "f... Hvad andre tænker"??

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, ingen herinde, så vidt. Selvfølgelig er der nogle der tænker, at det går vildt stærkt - Hvilket det nok også gør :-) Det var overhovedet ikke til dig, ikke fra min side af i hvert fald. Tror bare det var mere generelt :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER