tinapingvin

Hvaaa Fru. Mikkelsen

7 indlæg i dette emne

Keder du dig idag?? :P

Synes samtlige besvarelser er fra dig :lolhit :lolhit

Del dette indlæg

Tja jeg er syg og skulle tage 2 panodiler fordi manden skulle lidt ud.

Nå men jeg har så set samtlig tegnefilm som eksistere i denne verden i denne uge og ligenu sidder jeg i sengen og ser flere med August og venter på der kommet et eller ander overskudsmenneske og tager ham på legepladsen så jeg lige kan sove lidt :-)))))))))))))

Så keder mig, nej for har en masse at lave med min krop modarbejder mig maks

Men tak for omtanken .-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja jeg er syg og skulle tage 2 panodiler fordi manden skulle lidt ud.

Nå men jeg har så set samtlig tegnefilm som eksistere i denne verden i denne uge og ligenu sidder jeg i sengen og ser flere med August og venter på der kommet et eller ander overskudsmenneske og tager ham på legepladsen så jeg lige kan sove lidt :-)))))))))))))

Så keder mig, nej for har en masse at lave med min krop modarbejder mig maks

Men tak for omtanken .-)

Åhhh altså min skønne - det er jeg ked af at høre. Jeg gad godt jeg kunne komme og overtage men har en syg dreng og en mand der sover længe idag :)

Men vi må snart finde en dag hvor vi kan lege :)

Og søde - har først set nu jeg har fået en PM af dig :oops Og nu kan jeg ikke svare på den SORRY!!!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Åhhh altså min skønne - det er jeg ked af at høre. Jeg gad godt jeg kunne komme og overtage men har en syg dreng og en mand der sover længe idag :)

Men vi må snart finde en dag hvor vi kan lege :)

Og søde - har først set nu jeg har fået en PM af dig :oops Og nu kan jeg ikke svare på den SORRY!!!!!

OP i måsen med den pm.

Ja det skal vi da det er ikke noget problem vi køre gerne til Ikast og aflægger jer et besøg no problems

Hvornår starter du på arbis igen

Del dette indlæg

Annonce ♥

God bedring til dig.... :kram2

Tark det var sødt af dig

Del dette indlæg

Annonce ♥

YYYYEEEEEEEEEEAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH

Så kom Mormor sikke et overskuds menneske

Hurra for min moar hun er bare den bedste i verden

Hun er lge kørt med August og svingede lige en bemærkning vi kommer med ham engang til aften og så har vi lige aftensmad med.

Nøj hvor er det bare dejligt men også helt suverænt at vide at han blive leget og passet til en guldmedalje når jeg nu ikke selv kan

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER