Oprettet July 9, 2013 Hej piger. Måske et mærkelig spørgsmål, men vi er i gang med baby projekt, og efter som vi nærmer os tidspunktet for en evt. mens. så gør det mere ondt i livmoderen når vi dyrker sex. Jeg kan godt holde det ud og efter er der heller intet. hvorfor mon det føles sådan, nogen bud? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2013 Det kan jo være et tegn på graviditet. Der er jo så mange tegn. :rolleyes Men det kan vel også være så mange andre ting. Jeg ville nok ringe til min læge hvis det fortsatte. Håber på to streger til dig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2013 Tja, tænkte jeg os først. men forventer mens. på lørdag. og har haft ømme bryster i to dage nu ligesom jeg plejer op til mens. Så tvivler på de to streger. :( Undre mig bare over ømheden da jeg ikke mindes at ha haft det før. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2013 Tja, tænkte jeg os først. men forventer mens. på lørdag. og har haft ømme bryster i to dage nu ligesom jeg plejer op til mens. Så tvivler på de to streger. :( Undre mig bare over ømheden da jeg ikke mindes at ha haft det før. Ømheden kan jo også være tegn på graviditet...har jeg læst. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2013 Ømheden kan jo også være tegn på graviditet...har jeg læst. :) Må håbe min mens bliver væk så. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites