Guest

Pre- & postmoms møde i KBH tirsdag d. 17.september

269 indlæg i dette emne

Dejligt at høre at I havde en skøn dag! :loveshower

Jeg håber at jeg kan tage med næste gang :D NU er den værste kvamle/opkast også forsvundet :loveshower

Er der fundet en ny dato eller?

Del dette indlæg

Nu kan jeg ikke Multiquote... Sikke mange tekniske fejl, der er herinde for tiden.

Nå men det er virkelig sødt af jer alle sammen at tilbyde en sofa :D Tror dog jeg vil foretrække ikke at være så ynkelig og i stedet sidde med en skøn lille baby i armene, når vi ses igen ;) Kan da heller ikke bare ligge og fylde en hel sofa..

Påskesen -> Jeg kan desværre ikke helt huske alle bryllupperne fra bryllupsklar, men måske hvis du lægger et bryllupsbillede ind ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil også være ked af en weekenddag - ser min mand så lidt, så vil gerne se ham i weekenderne. Men ellers er jeg helt klar, det var nemlig super hyggeligt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej hvor lyder det til, at I rigtigt har hygget! Hvor er det skønt :) Jeg vil drøn gerne med næste gang, dog er november nok lige lovlig 'ligge oppe over' for mig. Men måske i december, når mine MEGET NEMME tvillinger er født ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil også rigtig gerne mødes i December. November bliver jeg nød til at takke nej til, den er fyldt med eksamener og bachelorprojekt. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

December er også bedst for mig (termin 11/11)! :) så kan vi også julehygge! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har forsøgt at lave en doodle, men kan ikke lige gennemskue det fra telefonen. Er der en der vil gøre det?

Måske skal vi finde en dato både I november og i december? Kunne være hyggeligt med julehygge, men der er sikkert mange der har travlt...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er på i januar :D Tvivler på min når det til at være med på decemberdate. Skal vel lige nå at trække vejret efter fødslen også. Men hvis jeg føder før termin kunne det jo godt tænkes.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er på i januar :D Tvivler på min når det til at være med på decemberdate. Skal vel lige nå at trække vejret efter fødslen også. Men hvis jeg føder før termin kunne det jo godt tænkes.

Ej - fød på terminen, det er en for skøn dato til at snyde foran ;) Så må vi også planlægge en januardag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

For min skyld kan vi godt gøre det til en fast ting at mødes en gang om måneden! :D Jeg synes nemlig, det har været rigtig hyggeligt de sidste to gange. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også en gang om måneden kunne være hyggeligt :) så gør det heller ikke så meget, hvis der er en måned man ikke kan...

Tror jeg må melde pas i november. Har 3 dages undervisning, en eksamensopgave samt 3 fødselsdagsfester...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen når vi nu ikke er så gode til det her med doodle og d 17. er en søndag, skal vi så bare sige torsdag d 14. november?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja jeg synes også at 1 gang om måneden lyder godt. Og jeg er i hvert fald klar på den 14. november. Vi kan jo sige at det er sådan ca. fast hver midt i måneden hvor det er en torsdag, eller sådan noget?

Del dette indlæg

Annonce ♥

øv, torsdag går jeg til rytmik, så vil være ked af hvis det skulle være en torsdag hver gang. Men syntes også at det er en god ide med en gang i mdr. :) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

I did it tøser! I kan tilmelde jer dage på en doodle her : http://doodle.com/y5m23f8aryetsxwv

Jeg kan godt stå for at lave en doodle til hver mdr. men skal vi så ikke have en nem måde at vi kan gå ind på den i stedet for at linket ligger midt i tråden ? Nogle gode ideer ?

Og skal vi ikke have et fast tidspunkt ? Jeg hepper for at det bliver omkring middag, da jeg ofte går til ting om formiddagen  :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også frisk den 14. november :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker en facebook-gruppe måske er en god ting? :) for overskuelighedens skyld :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu skal jeg ikke blande mig da jeg desværre bor ALT for langt fra KBH til at være med (Booooo) men hvad med at oprette en facebook gruppe??? Det er gjort her i midtjylland hvor en gruppe har mødt hinanden en del gange det seneste års tid :)

Jeg holder helst bk og facebook adskilt. Har kun folk, jeg kender i virkeligheden på facebook. Og så synes jeg da også, det er en fordel at det er muligt for nye at tilslutte sig gruppen. Det kan ikke så godt lade sig gøre, hvis vi flytter gruppen væk fra bk.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg holder helst bk og facebook adskilt. Har kun folk, jeg kender i virkeligheden på facebook. Og så synes jeg da også, det er en fordel at det er muligt for nye at tilslutte sig gruppen. Det kan ikke så godt lade sig gøre, hvis vi flytter gruppen væk fra bk.

:ditto

Jeg er med på en måske'er. Jeg har eksamen de 2 foregående dage og skal skrive bachelor frem til d. 2. december, så hvis jeg er helt bombet kommer jeg ikke. Hvis jeg derimod har brug for at tænke på noget andet, så kommer jeg. Så jeg ved ikke om jeg kan give endeligt svar før på dagen. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænker også at fb er øv hvis der er nye der vil med.  Skal vi fortsætte med doodle for hver mdr. eller hvordan ?

Del dette indlæg

Annonce ♥

I did it tøser! I kan tilmelde jer dage på en doodle her : http://doodle.com/y5m23f8aryetsxwv

Jeg kan godt stå for at lave en doodle til hver mdr. men skal vi så ikke have en nem måde at vi kan gå ind på den i stedet for at linket ligger midt i tråden ? Nogle gode ideer ?

Og skal vi ikke have et fast tidspunkt ? Jeg hepper for at det bliver omkring middag, da jeg ofte går til ting om formiddagen  :D

Åh, jeg stemmer for formiddag - vi har jo ret lang vej, og jeg vil nødig være aaaalt for sent hjemme.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, jeg stemmer for formiddag - vi har jo ret lang vej, og jeg vil nødig være aaaalt for sent hjemme.

Jeg synes også kl ti er et godt tidspunkt. Man kan jo bare støde til lidt senere. Sidst var vi der jo til 14-tiden, for mit vedkommende skal det helst ikke blive senere, da jeg skal hjem til den store. Men vi har jo alle forskellige behov, så man kunne jo godt lave det lidt løbende :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan også bedst om formiddagen. :) Hvordan går det med doodlen, er der en dag, hvor de fleste kan?

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER