Guest

Pre- & postmoms møde i KBH tirsdag d. 17.september

269 indlæg i dette emne

skal vi have sat en dato ? Måske de sidste der mangler at svare vil gøre dette inden vi kommer for langt hen ? ;)

Kan du have ret i, men problemet er, at der er nogle dage, hvor det er 5, der kan, men det er ikke de samme 5, der kan, så føler jeg skal vælge nogen fra? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan du have ret i, men problemet er, at der er nogle dage, hvor det er 5, der kan, men det er ikke de samme 5, der kan, så føler jeg skal vælge nogen fra? :(

Jeg vil rigtig gerne være med (også en hverdag), har bare min sidste obligatoriske i undervisning inden barsel de første tre uger af september.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fået svaret, det gør jeg da lige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg sat mig på nogle af de dage der havde 5 deltagere - har sat mig på på hverdage da det passer mig bedst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker at vi evt. skal vælge en dag mellem d. 16-19 sep. da der er de samme 6 mand på alle de dage ? Og så kunne vi jo evt. planlægge en ny event i oktober, så vi måske kan få alle med der ? Eller hvad syntes i andre ? ^_^ Der er stadig en del der ikke har meldt sig på doodlen, så vi kunne jo også sende en PM rundt, så vi får så mange som muligt med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er frisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker at vi evt. skal vælge en dag mellem d. 16-19 sep. da der er de samme 6 mand på alle de dage ? Og så kunne vi jo evt. planlægge en ny event i oktober, så vi måske kan få alle med der ? Eller hvad syntes i andre ? ^_^ Der er stadig en del der ikke har meldt sig på doodlen, så vi kunne jo også sende en PM rundt, så vi får så mange som muligt med :)

God ide.. Jeg finder lige en dato med 6 deltagere i ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mødes tirsdag d. 17.september. Det er en af de dage, hvor der er flest, der kan.

Og som påskesen foreslår, så laver vi en ny date i oktober, hvor flere kan være med (især dig Louisef).

Skal det være til brunch? Og er der nogen, der kender et sted, hvor barnevogne og ammende mødre mv er velkomne? :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fået svaret på doodlen, men hvis baby er samarbejdsvillig, vil jeg rigtig gerne med :) Og d. 17. september er der ingen andre planer :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det lyder rigtig godt og vil gerne sige næsten ja til at komme :)

Jeg har tidligere lavet en tråd om ammevenlige cafeer, den har jeg lige taget op igen, så kan vi forhåbentlig få nogle ideer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er frisk, hvis det passer med mit studie. Jeg kender ikke min undervisningsplan, men tror nok godt jeg om ikke andet kan rykke rundt, så jeg har fri den dag. Så er med på et (måske) ja :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, så indtil videre er vi:

Mig (Kristine)

Mette

Cecilie (Tinkerbell)

Trine (Påskesen)

Anke (ange)

Lilleprinsessen

Dorita

Pumpkins + Karla

Måske:

Mille

MP

Det lyder til at blive rigtig hyggeligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde slet ikke set der var kommet gang i planlægningen herinde.

Jeg er også en måske'er den 17. september.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad lavede du i øvrigt oppe kl. 01.19, Kristine? Holder lille Vega dig vågen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad lavede du i øvrigt oppe kl. 01.19, Kristine? Holder lille Vega dig vågen?

Sover ikke så godt om natten.. Faldt først i søvn kl 4 :(

Du kommer på måske-listen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sover ikke så godt om natten.. Faldt først i søvn kl 4 :(

Du kommer på måske-listen :loveshower

Årh din stakkel. Håber hun snart kommer ud, så kan manden din måske tage lidt over i nattetimerne, så du kan få noget søvn.

Og tak. Så ved jeg ihvertfald, at jeg kan se Vega til september! <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tirsdag d. 17 it is! Glæder mig til at se jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juhuuu jeg glæder mig til at møde jer og (nogen af jer) jeres babyer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig rigtig meget til at se alle bebserne og selvfølgelig også jer :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, jeg nåede lige at blive helt ked af det, fordi jeg læste det som d. 17. august, hvor vi allerede har dobbelt op af planer! Nå, men d. 17. er hermed noteret. Så håber jeg, jeg kan slæbe min kæmpe mave til KBH på det tidspunkt. ;)

Glæder mig til at se jer! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med kulturhus Islands Brygge? Der må man amme, vognene kan stå udenfor men der er glas så man kan se dem. Der er også højstole for de større babyer og metroen går forholdsvis tæt på. Hvis vejret er godt kan man gå en tur langs vandet før/efter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg også komme på måske listen?:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg også komme på måske listen?:-)

Selvfølgelig :) du kommer på med det samme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med kulturhus Islands Brygge? Der må man amme, vognene kan stå udenfor men der er glas så man kan se dem. Der er også højstole for de større babyer og metroen går forholdsvis tæt på. Hvis vejret er godt kan man gå en tur langs vandet før/efter...

Det synes jeg lyder som et godt sted! Og nemt for alle med metro og barnevogn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo lige ved siden af mit arbejde, så kunne jeg også lige smutte derind og sige Hej :)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER