Guest

Hvor finder man sådan en tryllestav.

27 indlæg i dette emne

Jeg leder efter en tryllestav eller legestav med en masse glimmer i i forskellige farver. Det flyder frem og tilbage når staven vendes.

Vores lægehus har dem og bruger dem til børnene. Lasse er helt forgabt i dem og så ville jeg lige se om det er noget man selv kan finde.

Håber nogen kan hjælpe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har købt et par stykker i søstrene grene, det er dog noget tid siden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte vores i netto, men det var før jul...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe.. Skulle til at oprette præcis samme tråd- M. Er også helt vild med dem de har hos vores læge :D Vi har nemlig også været til 1 års vaccination og tjek i dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har netop fundet nogle på nettet- linker lige i aften, når jeg kommer til computeren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var heldig at finde den i Føtex. Men ja alle småbørn burde have en. Den er genial :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har netop fundet nogle på nettet- linker lige i aften, når jeg kommer til computeren :)

He he to sjæle en tanke.

Fedt så vil jeg tjekke dem ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener de har dem i rodes, min mand arbejder der så tjekker lige op på det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja Lasse ska helt sikkert ha sådan en - den er jo genial og den tager nemt deres opmærksomhed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

http://www.prinsenogprinsessen.dk/shop/imagetoys-tryllestav-m-glimmer-2264.html - de er dog ensfarvede <_<

http://www.legehimlen.dk/shop/tryllestav-med-flydende-15706p.html de er i lidt flere farver :)

Jeg er dog ikke helt tryg ved, at der nærmest er propper i enderne :unsure Dem de har hos vores læge er uden propper, men støbt i plast hele vejen rundt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja Lasse ska helt sikkert ha sådan en - den er jo genial og den tager nemt deres opmærksomhed.

De er så smarte :super

Melissa er først blevet rigtig betaget af dem denne gang - de andre gange har hun været pænt ligeglad med dem :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

http://www.prinsenogprinsessen.dk/shop/imagetoys-tryllestav-m-glimmer-2264.html - de er dog ensfarvede <_<

http://www.legehimlen.dk/shop/tryllestav-med-flydende-15706p.html de er i lidt flere farver :)

Jeg er dog ikke helt tryg ved, at der nærmest er propper i enderne :unsure Dem de har hos vores læge er uden propper, men støbt i plast hele vejen rundt..

Det er heller ikk dem vores læge har. Den havde runde ender og slet ingen propper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var heldig at finde den i Føtex. Men ja alle småbørn burde have en. Den er genial :-)

:ditto

Filippa var nu mere betaget af den vi så hos nogle venner :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er heller ikk dem vores læge har. Den havde runde ender og slet ingen propper.

Det havde den hos lægen heller ikke.. Måske vi skulle prøve at høre dem, hvor de har købt dem henne? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det havde den hos lægen heller ikke.. Måske vi skulle prøve at høre dem, hvor de har købt dem henne? :)

Jeg spurgte faktisk inden vi gik derfra og der blev nævnt et firma der sælger ting til praksiserende læger. Fik dog ikk navnet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ar engang købt en i Krea butik.

Ellers prøv noder.dk de har haft dem i deres fysiske butik, ved ikkemoblie det ligger på deres hjemmeside!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Legekæden har, for min svigermor har foræret én til Isaac og hun arbejder i én :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set dem tit i Føtex, måske de også har den i Bilka.

Men jeg har valgt ikke at købe den fordi meningen er netop at læge og sp som bruger dem skal teste at barnet er interesseret i tingen, og det tænker jeg de lettest blir når de ikke kender den hjemmefra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De plejer at have dem i Tiger og legebutikkerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg har valgt ikke at købe den fordi meningen er netop at læge og sp som bruger dem skal teste at barnet er interesseret i tingen, og det tænker jeg de lettest blir når de ikke kender den hjemmefra.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt den i dag i Føtex :)

Bare et lille tip, hvis andre stadig leder efter dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt den i dag i Føtex :)

Bare et lille tip, hvis andre stadig leder efter dem.

:super Så må jeg i Føtex i morgen :) Så håber jeg bare, at de også har i de Føtex der er her i området ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super Så må jeg i Føtex i morgen :) Så håber jeg bare, at de også har i de Føtex der er her i området ;)

Ellers siger du til, så køber jeg den og sender den for dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers siger du til, så køber jeg den og sender den for dig.

:loveshower hvor er du sød :loveshower

Det kunne være rigtig fedt :) Jeg melder lige tilbage, når jeg har tjekket i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føtex i Randers har dem i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER