Oprettet July 7, 2013 hej .. ville lige høre om de her smerter er nogle jeg burde reagerer på, er i uge 29 og lider af bækkenløsning og plukveer der ind i mellem gør ondt men inter regelmæssig, laver ikke noget fysisk hårdt. har idag med 20 minutters (nogle gange mindre og andre gange mere) mellemrum haft kraftige plukveer hvor smerterne går om i læden og i symfysen. er det bare blevet værre fordi han er blevet større og vejer mere? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2013 Hvordan går det nu, fortsatte smerterne? Hvis du blir bekymret kan du altid ringe til dit fødested og bede om deres mening. Det er svært for os at sige om du har "for" ondt, men umiddelbart ville jeg sige det ikke lyder bekymrende det du beskriver. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2013 Har sovet siden jeg skrev så har ikke bemærket noget, ved at jeg har plukveer der gør ondt uden at det skulle være noget bekymrende, det fik jeg afvide af jm så længe de ikke bliver mere intense. Det var ikke så meget om jeg havde for ondt, men om når smerterne er så intense at de går ned i min bækken bare er en del af 3. trimester eller om det var noget man skulle holde øje med. Men rart at høre det ikke lyder alarmene, det er ikke altid så let at skelne mellem hvad man skal reagere på og hvad der er normalt. Ville lige se tiden an men ringer nok os derind hvis det fortsætter eller bliver værre. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites