Oprettet January 14, 2011 http://cgi.ebay.com/Cute-Baby-Outfit-Lion-King-Cub-Suit-Halloween-Costume-/350426880769?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item905b744bff Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Åhhh Jaaaa der vil Sandie's Prinsesse da virkelig være i sit es... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Aj hvor er den bare sød :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Ejjjj hvor er det en sød dragt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 hvor er den dragt bare fantastisk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 du en skatter Mie.. tusinde tusinde tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 ej Mie, det kan du simpelthen ikke være bekendt, nu har jeg jo forelsket mig i den løvedragt.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Ej, hvor er den kær...!!!! Gad vide I hvor stor størrelse man kan få den... :biglove :btopic Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Nu ved jeg ikke om det er en bestemt løvedragt du søger for Føtex har også løvedragt til 150 kr.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Nu ved jeg ikke om det er en bestemt løvedragt du søger for Føtex har også løvedragt til 150 kr.... kan ikke finde det... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 kan ikke finde det... Altså jeg så et da jeg var på arbejde i dag... Føtex Mariagervej i Randers.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Piiiis.. har da ikke lagt mærke til det var fra USA.. så skal lortet jo igennem told... buy buy kostume.. det når det da ikke inden fastelavn.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Piiiis.. har da ikke lagt mærke til det var fra USA.. så skal lortet jo igennem told... buy buy kostume.. det når det da ikke inden fastelavn.. Ork jo det skulle altså ikke være noget problem søjde...Vi bestiller tit ting fra Usa - og har det aller aller senest hvis det har været i tolden 3 uger senere... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Ork jo det skulle altså ikke være noget problem søjde...Vi bestiller tit ting fra Usa - og har det aller aller senest hvis det har været i tolden 3 uger senere... Der er jo kun 1 uge til fastelavn søde ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Der er jo kun 1 uge til fastelavn søde ;) Er det ikke først i slutningen af februar???? Så vidt jeg kan læse er det først Fastelavn 2011 - 06. marts 2011 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Der er jo kun 1 uge til fastelavn søde ;) Ej Sandie det er da først i starten af marts der er fastelavn i år.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Ej Sandie det er da først i starten af marts der er fastelavn i år.... Ups... troede lige det var d. 6 februar og ikke 6 Marts... Tak ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Ups... troede lige det var d. 6 februar og ikke 6 Marts... Tak ;) Jeg skal arbejde i Føtex i morgen - jeg kan da godt kigge efter det løvekostume jeg så for et par uger siden og måske se efter om jeg kan tage et billede af billedet med udklædningsdragten... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Jeg skal arbejde i Føtex i morgen - jeg kan da godt kigge efter det løvekostume jeg så for et par uger siden og måske se efter om jeg kan tage et billede af billedet med udklædningsdragten... Det var sødt af dig, har dog købt det fra ebay så ellers tak... :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Det var sødt af dig, har dog købt det fra ebay så ellers tak... :kram ok :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites