Sandramus

Smidt p-piller- stikken i æggestokkene

5 indlæg i dette emne

Nu er det helt nyt for mig det her :)

har smidt p-pillerne op til vores bryllup. Har lige været på en fantastisk bryllupsrejse, hvor der er blevet arbejdet meget på baby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lyder som ægløsning - jeg kan selv mærke min meget tydeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kroppen skal ikke "finde" sig selv... P-pillerne er ude af systemet med det samme og du kan blive gravid. Jeg tror blot du kan mærke din ægløsning, som du jo ikke har haft mens du har været på P-piller...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det kan betyde mange ting. Min krop gik totalt hormon-amok, da jeg smed mine p-piller. Og jeg kan stadigvæk få niv i æggestokkene i forbindelse med ægløsning men også på andre tidspunkter. Du kan jo evt. prøve at teste med strimmelteste for ægløsning eller du kan vente noget tid og se, om der kommer mens og ellers teste. Jeg ville nok ikke teste for graviditet før omkring dag 35. Siger jeg af bitter erfaring, fordi jeg brugte mange teste i min første cyklus, hvor jeg følte mig gravid men først fik mens efter 35 dage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde det også dengang vi prøvede med det første barn. Det passede med ægløsning og varede 1-2 dage mener jeg (kan ikke helt huske det) har lige smidt p-pillerne igen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER