Oprettet January 14, 2011 Det er da fuldstændig vanvittigt alt det der sker i tiden, synes bare det bliver værre og værre :( Mudderskred i Brasilien og oversvømmelser i Australien :( Hvor har jeg ondt af alle de stakkels mennesker.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 ja det er slemt for tiden. Iflg. Nostradamus hvis man tror på ham, skulle det vare i 27 år Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 ja det er slemt for tiden. Iflg. Nostradamus hvis man tror på ham, skulle det vare i 27 år Føj for den da :( 27 år... uha da da det er min alder... Lad os satse på han lyver :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Føj for den da :( 27 år... uha da da det er min alder... Lad os satse på han lyver :D Jeg tror på ham. Men han sagde at Skandinavien var det sikreste sted at være :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Jeg tror på ham. Men han sagde at Skandinavien var det sikreste sted at være :) Jamen det er da altid noget :) Men stakkels alle de andre så :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Ja det er helt vildt, men hav i mente, at TV sætter mere og mere fokus på det. Førhen hvor der ikke var nyheder i tv hver halve time og det var én stor og måske en lille nyhedsudsendelse, da var der mere fokus på det, som havde direkte indflydelse på vores dagligdag herhjemme. Men med de ressourcer der bliver smidt efter nyheder i dag, ja så skal der også være noget at "fylde tiden ud med" - og så er der jo desværre ikke noget så "godt" som katastrofer... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Jamen det er da altid noget :) Men stakkels alle de andre så :( ja det er forfærdeligt for dem :( Blev egentlig også lidt stødt i dag da de på tv sagde at "Haha vandet er gået, både på Mary og i Australien" For jeg synes faktisk ikke det var sjovt at mennesker mistede livet dernede. Men jeg ved godt at man kan komme til at slynge sådan noget ud. Men alligevel. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 :( Det er så frygteligt.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 uha nej det er godt nok forfærdentlig med alt det der sker.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 ja det er forfærdeligt for dem :( Blev egentlig også lidt stødt i dag da de på tv sagde at "Haha vandet er gået, både på Mary og i Australien" For jeg synes faktisk ikke det var sjovt at mennesker mistede livet dernede. Men jeg ved godt at man kan komme til at slynge sådan noget ud. Men alligevel. EJ det er da ikke engang sjovt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Det er så forfærdeligt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 jeg kan jo ikke lade være med at tænke på dyrene... Da man så en kvinde, som var strandet på taget af en bygning sammen med sin hund, hvor hun blev reddet fra vandmasserne, men hunden ikke gjorde, der tudede jeg, hvilket jeg også gør nu, når jeg tænker på det... Men alle de katastrofer er vi jo som mennesker jo også selv tildels skyld i. Fordi vi ødelægger naturen, og dermed muligheden for, at den selv kan rette op på nogle af skaderne... Eks. ved fældning af træere for at gøre plads til b.a. landbruget, så er der ingenting til at suge al den vandmasse, som nogen gange kommer ned fra himlen, og derfor går det nogle gange galt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 jeg kan jo ikke lade være med at tænke på dyrene... Da man så en kvinde, som var strandet på taget af en bygning sammen med sin hund, hvor hun blev reddet fra vandmasserne, men hunden ikke gjorde, der tudede jeg, hvilket jeg også gør nu, når jeg tænker på det... Men alle de katastrofer er vi jo som mennesker jo også selv tildels skyld i. Fordi vi ødelægger naturen, og dermed muligheden for, at den selv kan rette op på nogle af skaderne... Eks. ved fældning af træere for at gøre plads til b.a. landbruget, så er der ingenting til at suge al den vandmasse, som nogen gange kommer ned fra himlen, og derfor går det nogle gange galt... :boo Det er bare forfærdeligt sådan noget.. Stakkels dyr...!! Også stakkels mennesker, stakkels alle.. Men dyrene har bare ingen chance :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Ja det er meget tragisk :( Men har samme tankegang som Vanni - en stor del af de katastrofer er vi mennesker desværre selv skyld i, da vi ødelægger vores natur.. Hermed ikke sagt at det er alle naturkatastrofer, men en stor del af dem kunne være undgået, eller ihvertfald at de ikke blev så voldsomme.. Men det er frygteligt og jeg ser det helst ikke, da jeg bare bliver SÅ ked af det, langt inde i hjertet.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites