Besvaret January 30, 2011 Intet er afgjort, nu er det bare med at tage sig sammen de herre :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Det lyder ikke til at Søndergaard kommer tilbage :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Det lyder ikke til at Søndergaard kommer tilbage :( Nej :( Det var godt nok en svinestreg de lavede på ham der :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Nej :( Det var godt nok en svinestreg de lavede på ham der :( Dumme franskmænd :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Jeg er så mega træt af Nøddesbo!!!! F U C K, hvor spiller han altså ringe nogen gange!!! :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Åh hvor er det spændende..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Jeg er så mega træt af Nøddesbo!!!! F U C K, hvor spiller han altså ringe nogen gange!!! :gal Okay - det var godt lavet, Nøddesbo ;) Så skal du bare lade være med at blive smidt ud... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Sølv ville være rigtig flot. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 :yay Jaaaaaa kom nu....... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Okay - det var godt lavet, Nøddesbo ;) Så skal du bare lade være med at blive smidt ud... Ja det var godt nok et tricky skud han lavede :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 KOM NU DE SIDSTE 10 MIN :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 De bliver da vist lidt overmodige nu... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Nu tror jeg ikke at Danmark når det. Men rigtig flot at de får sølv med hjem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Chancen var der... Med den udvisning, tror jeg ikke rigtig på det.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Jeg tror godt nok også at løbet er kørt med en udvisning til DK 3 minutter før tid :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Chancen var der... Med den udvisning, tror jeg ikke rigtig på det.... Nej ikke mere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Sølv ville være rigtig flot. Ja men guld ville være flottere ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Kom så danmark op og score igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Ja men guld ville være flottere ;) Ja helt sikker, det ville være rigtig flot. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Hold da op. Bliver det så 2x 15 min mere..?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 HVOR ER DET SINDSSYGT!!!! :blink Det er derfor håndbold er så fedt!!! :loveshower :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Hold da op. Bliver det så 2x 15 min mere..?? Tror jeg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Hold da op. Bliver det så 2x 15 min mere..?? Jep! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Manden siger 2x 5 min bliver det Del dette indlæg Link to post Share on other sites