Besvaret January 28, 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 JA FOR DEN DA - SÅDAN DANMARK :glad :glad :glad :glad Så mangler vi bare guld på søndag WUP WUP :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 JA FOR DEN DA - SÅDAN DANMARK Så mangler vi bare guld på søndag WUP WUP :glad :glad :glad :wee :wee :wee :yiepie :yiepie :yiepie :yay :yay :yay :super :super :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Det ser ud til at vi mødes her inde igen søndag eftermiddag :hurra Ja så ved vi da, hvad vi skal lave søndag :glad :glad JA FOR DEN DA - SÅDAN DANMARK :glad :glad :glad Så mangler vi bare guld på søndag WUP WUP :glad :wee :wee :wee :respekt :respekt :wee :wee :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Det er så vildt! :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Så er der ikke mange timer til finalebraget! Skal desværre se det alene, da manden har kørt Cecilie til håndboldkamp sydpå, og det ville være total åndsvagt at køre hjem, for at køre til Næstved med ungerne igen til aften... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Jeg glæder mig! Lige nu ser jeg bronzekampen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Jeg glæder mig! Lige nu ser jeg bronzekampen. :ditto Og håber virkelig Spanien vinder :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 :ditto Og håber virkelig Spanien vinder :blush Jeg håber Sverige vinder :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Jeg håber Sverige vinder :P Me too! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Jeg håber Sverige vinder :P Ja det gør jeg så ikke af den simple grund vi har spillet på Spanien :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Uhh.... nu er der ikke længe til.... er du TOSSET hvor er det spændende!!!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Så er der kun 22 min til det begynder :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 I dag bliver jeg vist tvangsindlagt til at se min første kamp i denne omgang - men det er også okay.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 SÅ ER DET NU DET GÆLDER DRENGE :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Så er det nu. KOM SÅ DANMARK :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Jeg sidder i sofaen og flytter mig ikke de næste 75 min!!! :loveshower KOM SÅ, DRENGE!!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Jeg sidder i sofaen og flytter mig ikke de næste 75 min!!! :loveshower KOM SÅ, DRENGE!!!! :loveshower Det gør jeg heller ikke. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Han er da lidt sej ham Landin :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Han er da lidt sej ham Landin :respekt Ja det er han godt nok. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Synes ikke det går alt for godt for dem i dag. Tror desværre kun det bliver til sølv :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Lad os håbe anden halvleg bliver bedre, vi kan nå det endnu kom så drenge :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Synes ikke det går alt for godt for dem i dag. Tror desværre kun det bliver til sølv :( Det er også flot, synes jeg. Det er VM, og det franske hold er godt. Jeg håber, de stadig har gejsten efter pausen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Jeg synes altså også at sølv ville være super flot, det er et helt nyt hold iflg medierne og at komme så langm at der jo ingen som havde regnet med... Meeeeeeen guld vil alle jo helst have... Del dette indlæg Link to post Share on other sites