Besvaret January 25, 2011 Ikke også Lasse! For søren da ikke også! Men Rasmus gør det godt - og JUHU for at Michael K er tilbage! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Hold da op det køre for de herre :) Nu er det jo så bare med at holde dem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Ikke også Lasse! For søren da ikke også! Men Rasmus gør det godt - og JUHU for at Michael K er tilbage! Vi må håbe, det ikke er så slemt med Lasse B. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Vi sidder også og ser det, er ret sikker på danmark vinder i dag :hurra Lige nu står der 20-13 til danmark :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Det kan vist heller ikke gå galt nu :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 nej ikke med så få sek. tilbage. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Jubiii.... endnu en storsejr til drengene.... Det luuuugter liiiidt af GULD HEP HEP HEP :glad :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Jubiii.... endnu en storsejr til drengene.... Det luuuugter liiiidt af GULD HEP HEP HEP :glad :glad :glad :glad Jeps det gør det nemmeli WUP WUP :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Jeg bliver MEGET overrasket hvis vi vinder guld - tror desværre ikke på,a t vi kan slå Frankrig. Men så bliver det til sølv - det er jeg (næsten) sikker på! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Jeg bliver MEGET overrasket hvis vi vinder guld - tror desværre ikke på,a t vi kan slå Frankrig. Men så bliver det til sølv - det er jeg (næsten) sikker på! :glad De skal bare spille ligeså dårligt som de gjorde overfor Norge, så får de bøllebank :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 De skal bare spille ligeså dårligt som de gjorde overfor Norge, så får de bøllebank :D Jeg krydser og håber du har ret!! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 ⒼⓄ ⒹⒶⓃⓂⒶⓇⓀ - så er det fandme nu det gælder! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Ja, jeg er også indlagt til at se det :P <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Så har Martin også tændt for håndbolden, så nu kan jeg lige godt godt :glad . :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Er så klar... kom så Danmark :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Her køre den også på håndboldt, og manden brokker sig højlydt her ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 :hurra Det går da meget godt lige nu :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Hold da op hvor Landin kan idag :glad Men måske de skulle slappe lidt af i angrebet og score nogle mål istedet for :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 :glad KOM SÅ DRENGE!!! Hvis de vinder har jeg vundet 500 kr.!!!! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 :glad KOM SÅ DRENGE!!! Hvis de vinder har jeg vundet 500 kr.!!!! :glad Jamen så vinder de da helt sikkert :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Hold da helt ferie hvor er de dommere bare dårlige- mon de holder med Spanien??? :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Hold da helt ferie hvor er de dommere bare dårlige- mon de holder med Spanien??? :blush Det tror jeg de gør. Godt vi har Landin :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 SÅDAN DANMARK :glad :glad det kan vist ikke gå galt nu :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Nu kan de da hvis kun VINDE :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Det ser ud til at vi mødes her inde igen søndag eftermiddag :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites