Guest

Jer med børn omkring 4 mdr hjælp.

11 indlæg i dette emne

Jeg skal mødes med en veninde på torsdag som jeg ikke har set siden hun fødte for ca 4 mdr siden (+/-), så jeg vil have en lille ting med, ikke tøj.

Vi har ikke fået barselsgave af dem så det skal bare være noget beskedent til omkring 100 kr. Men det skal jo også være noget de kan bruge.

Har i nogle ideer? Hvad ville I blive glade for?

Del dette indlæg

Sådan en paddehat med bjælle i fra sebra. Den er et kæmpe hit her og koster, så vidt jeg husker, 80 kr. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan en paddehat med bjælle i fra sebra. Den er et kæmpe hit her og koster, så vidt jeg husker, 80 kr. :)

Tak.

Ved bare ikke om hun er til zebra :unsure - det er ikke den tætteste veninde, men en sød!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syns "madsutten" er genial og det er jo lige den alder man starter, så hvis hun ikke kender den var det måske en ide?

post-3655-0-59713600-1372784518_thumb.jp

http://www.kaereboer...eething-feeder/ jeg mener de også sælger den i babysam og den slags steder.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syns "madsutten" er genial og det er jo lige den alder man starter, så hvis hun ikke kender den var det måske en ide?

post-3655-0-59713600-1372784518_thumb.jp

http://www.kaereboer...eething-feeder/ jeg mener de også sælger den i babysam og den slags steder.

Madsutten vandt aldrig indpas her, så den er jeg ikke så hooked på.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige nu vil det være perfekt med:

Musik cd

Spise hagesmæke

Legetøj der er nemt at holde om

Bidering med nupper og/eller til køl

Pap bøger med stærke farver der kan stå selv (genialt til når baby ligger på maven)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er ærgerligt at det allerede er på torsdag, for så ku du have bestilt en hagesmæk/tørklæde med barnets navn på - hvis du da kender det? Men ellers kan man selvfølgelig også købe hagesmække med "fars pige" eller "mors pige" til 35 kr til ønskebørn.

Jeg vil også sige rangler eller lign - og ved godt at det lyder skørt men man kan købe ved Babysam sådan en pakke med 3 tandbørster i - en til 3 mdr, en til 6 mdr og en til 9 mdr - og de 3 tandbørster - som egentlig bare er sådan nogle gummi-nogle der er gode at bide i, har bare været et hit hos Elin - og er det stadig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her hitter ting som er lette at holde om men som også er lette at løfte. Fx bare simple plastik-tingester eller ringe!

Når det ikke lige er hans Lamaze-ting er det pt en orange plastik-ring som passer perfekt i hans hånd. De koster vidst 50 kr for en pakke med ringe i supermarkeder

Enig i at ringe er er hit i den alder! Vi har de her fra Bellino (købt i Herning Centret, men jeg ved selvfølgelig ikke om de stadig har dem) http://www.br.dk/Serier/BELLINO/BELLINO%20kædeled.aspx?id=605531&vid=411113

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for svar, jeg har da lidt at gå efter nu :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER