Oprettet July 1, 2013 Nu har jeg fulgt lidt med her i et par uger, og der sker en del mere i denne gruppe end andre jeg har kunnet finde, så nu tænkte at jeg hellere måtte melde mig på banen og være lidt med. :-D. Jeg har termin s. 28 november med første barn, så det er lidt spændende og nyt det hele!! :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 Tillykke og velkommen til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 Tillykke - og velkommen til :glad Hvor er du fra i landet, og hvor skal du føde? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 Velkommen til, og stort tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 Jo tak da!;-) og jeg bor i slagelse og har valgt at skulle føde på holbæk sygehus. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2013 Nej hvor skægt :yay Jeg er også fra Slagelse og skal...surprice surprice...føde på Holbæk - bare skemalagt til 6 dage før dig. Jamen stort tillykke igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2013 Velkommen til! :) og tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites