Oprettet July 1, 2013 Hej piger. Jeg er ny og herinde, og i gang med babyprojekt. vi har været i gang i en halv måned nu. Min mens skal komme d. 13 juli, håber dog at rødhætte bliver væk :D Hvor længe har i prøvet på at blive gravide? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 Vi har efterhånden prøvet siden oktober sidste år. Vi tog først den aktive beslutning i december, men har ikke brugt beskyttelse siden oktober, så der forelå mere eller mindre en stiltiende aftale. :) Så jeg synes snart, det er vores tur. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 Vi gik i gang i ultimo august sidste år og har tabt 2 gange så længe og et hårdt forløb. Håber snart det lykkes. Er lige startet op på Vitex så håber jeg det kan give lidt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 Vi har gang i anden cyklus, og jeg burde kunne teste nu (men manden er ikke hjemme :/) håber ikke vi skal have gang i tredje cyklus! Ved første barn var der succes i 4. forsøg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 Vi har netop idag været igang i halvandet år hvor vi har mistet to gange....så det er hårdt og langt udover hvad jeg forestillede mig da vi gik igang...suk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 Vi har prøvet næsten 5 år nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 Siden juli sidste år, så et år... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 Vi gik i gang i ultimo august sidste år og har tabt 2 gange så længe og et hårdt forløb. Håber snart det lykkes. Er lige startet op på Vitex så håber jeg det kan give lidt! :kram2 til dig! Det er gået mig forbi at du har tabt 2 gange :( Håber det snart lykkedes for jer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 Puha i har prøve længe alle sammen. :/ min største frygt er at tabte barnet. Føler med jer der har prøvet det. TiaK du må komme med en update når du har testet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 Prøver i æl test ? Og sexer i kun i den periode eller hele måned ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 Vi har prøvet 5 mdr., men kun i de 3 har vi sexet under ægløsning pga. diverse rejser med arbejdet. Afventer mens i dag og det føles bestemt som om den er på vej :( Har brugt alm. ægløsningstest i cyklus 2 og 3 og ClearBlues fertilitetsmonitor her i cyklus 4 og 5...den er godt nok smart :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 Prøver i æl test ? Og sexer i kun i den periode eller hele måned ? Unden vi begyndte i behandling brugte jeg æl-teste. Og vi sexede hele måneden, ikk kun omkring æl. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 :kram2 til dig! Det er gået mig forbi at du har tabt 2 gange :( Håber det snart lykkedes for jer! Det er ikke nemt at følge med i det hele. Den første gang var det knap jeg opdagede jeg var gravid før jeg havde de vildeste mavekramper :( Men det er biologi og hellere miste tidligt end at skal tage stilling til en syg foster. Men tak. Håber snart jeg kan melde mig i en tg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 Jeg stoppede med P-pillerne i januar i år og vi har aktivt prøvet siden marts - ikke held endnu, og tror heller ikke den er der denne gang. Vil prøve med æl-test næste cyklus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 Vi sexer fra omkring dag 10 og frem til dag 28...sådan hver anden eller tredje dag....nogen gange et par dage i streg...har brugt æl teste,men er stoppet med dem fordi jeg efterhånden kender min krops signaler...er jeg i tvivl tar jeg en så er jeg sikker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 Vi har prøvet siden nytår og jeg er lige gået i gang med 6.cyklus. Håber det snart bliver til noget :stork Det er måske især os, der har prøvet noget tid, der holder øje med hvad der sker i det her forum. Jeg ved da, at der er flere herinde, der fik bonus hurtigt, men de holder nok mest til i gravidtrådene/mor-trådene :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 Vi har været igang siden april, men timer det ikke helt aktivt omkring ægløsning endnu.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 hej Vi har prøvet siden oktober sidste år, dog var min cyklus umulig fra juli-januar, og min mand har lange udmønstringsperioder. Så alt i alt er vi på 5.forsøg nu. Vi har kastet os over kanonkuren, og fra næste cyklus ægløsningstest, dog er de egentligt ligegyldige, vi har hyppigt sex. Held og lykke med projektet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2013 Ja, her blev beslutningen så tager i februar, men da min mands medicin først skulle være ude at kroppen, så p-pillerne blev først smidt i slutningen af maj, og første cyklus var der desværre ikke succes. Så nu krydser vi fingre for anden cyklus, da min mands smerter samtidig bliver værre og værre fordi han ikke får sin medicin. Held og lykke til alle i næste cyklus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2013 Vi er lige startet - dvs. det er vores første PB cyklus :) er meget spændt på hvor lang tid det kommer til at tage... ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2013 Vi er lige startet - dvs. det er vores første PB cyklus :) er meget spændt på hvor lang tid det kommer til at tage... ;) Pøj pøj :) kender dig jo fra BK (blev selv gift sidste sommer) og facebook :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2013 Pøj pøj :) kender dig jo fra BK (blev selv gift sidste sommer) og facebook :) Ha ha.. hold da op en masse BK piger der er herinde, skønt!! :D skulle lige tjekke din tråd inden jeg kunne huske dig :) Du har jo snart termin :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2013 Til september har vi prøvet i 4 år... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2013 I morgen er det 5 år siden vi startede.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2013 Vi har prøvet i 4 mdr nu.. og håber den er her denne gang kan teste her i weekenden så kryds fingere for mig / os :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites