millivanilli

Kan du anbefale en god kiropraktor i KBH?

8 indlæg i dette emne

Som tittelen lyder, så har jeg brug for en god kiropraktor i København. Jeg har fået hold i lænden, og har brug for hjælp hurtigst muligt... På forhånd mange tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har brugt dem på lyngby hovedgade (godt nok til vores dreng) og dem var vi rigtig glade for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyngby Hovedgade 60 har jeg brugt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke en kiropraktor, men en fysioterapeut. Han manipulerer også led på plads, men på en mere skånsom måde, og er lynhurtig til at finde ud af hvad der er galt. Jeg lover, du går derfra som et nyt og helt menneske.

Martin Prasse ved Elitefys (www.elitefys.dk)

Stenosgade 5 st. th.,

1616 København V

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elitefys har jeg også kun gode erfaringer med! De har fikset min ryg flere gange ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, for søren!!

Jeg går hos Jakob hos Kiropraktorerne West&Loft på Akseltorv. Han er en af ejerne, og har reddet min ryg flere gange.

De har i øvrigt nogle særlige brikse, hvor der også er plads til maven. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det! Tror jeg prøver West&Loft, har været der en enkelt gang tidligere, med en akut låsning øverst i ryggen, og det hjalp. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, for søren!!

Jeg går hos Jakob hos Kiropraktorerne West&Loft på Akseltorv. Han er en af ejerne, og har reddet min ryg flere gange.

De har i øvrigt nogle særlige brikse, hvor der også er plads til maven. :)

Åh ja, han er fantastisk! Inden jeg pådragede mig mit piskesmæld gik jeg også fast hos ham, da jeg har døjet en del med rygsmerter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER