Guest M's mor

Total dumt spørgsmål

8 indlæg i dette emne

Der flyver i dag en gråspurv ind på vores ene rude, og den har fuld fart på. Der lød et brag så højt. Jeg går å hen og kigger og den ligger og er ved at dø.

Så kigger jeg på ruden. Det er forholdsvis nye termoruder, men fuglen har haft så meget fart på at den har lavet et hul i ruden. I ved lige som hvis man får et stenslag på bil ruden. Det kan også danne et lille hul.

Nu tænker jeg om der er noget forsikring der dækker det eller hvad man lige skal gøre. Det har ikke været der før hullet så kan kun være pga fuglen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kommer vel an på, om jeres hus har glasforsikring. Det skal du have fat i jeres forsikribgsvilkår, der vil det stå om det dækker eller ej..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer vel an på, om jeres hus har glasforsikring. Det skal du have fat i jeres forsikribgsvilkår, der vil det stå om det dækker eller ej..

Hm det tror jeg faktisk nok vi har. Men må da lige undersøge det nærmere.

Hvad kan konsekvensen være hvis man bare lader det være?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm det tror jeg faktisk nok vi har. Men må da lige undersøge det nærmere.

Hvad kan konsekvensen være hvis man bare lader det være?

At der kommer fugt ind mellem ruderne. Ved ikke om det kan skabe problemer.

Jeg ville anmelde det til forsikringen. Så tager de stilling til om forsikringen dækker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der kommer fugt ind mellem ruderne. Ved ikke om det kan skabe problemer.

Jeg ville anmelde det til forsikringen. Så tager de stilling til om forsikringen dækker

Super tak for det :) er det mon husforsilring eller indbo ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super tak for det :) er det mon husforsilring eller indbo ?

Husforsikring.

Indbo dækker alt det der ryger ud, hvis du piller taget af og vender huset på på hovedet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husforsikring.

Indbo dækker alt det der ryger ud, hvis du piller taget af og vender huset på på hovedet ;)

Fed måde at forklare det på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husforsikring.

Indbo dækker alt det der ryger ud, hvis du piller taget af og vender huset på på hovedet ;)

Smart måde at lære hvad det dækker :)

Men jeg vil da lige melde det som skade og så må vi se hvad de siger. Så er det i hvert fald gjort

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER