Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Jeg synes det gik ret godt :yay

Fedt! Hvornår ville du få svar?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du er sej! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak alle sammen! :D

Fedt! Hvornår ville du få svar?

Allersenest fredag.

Men jeg har jo også lige to samtaler i morgen, hvor af den ene er til tre stillinger :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay

Det bliver godt nok nogle spændende dage du skal have gang i :O :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay

Det bliver godt nok nogle spændende dage du skal have gang i :O :yay

Helt vildt! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har idag været til sprogtest, da jeg skal starte på sprogkursus/integrationskursus her i Tyskland og jeg skal indplaceres på et hold. Jeg regnede med at jeg ville klare det skidt, da jeg aldrig har haft tysk, men de har lige ringet. Jeg har åbenbart klaret det rigtig flot og er blevet indplaceret på modul 3 ud af 6, istedet for modul 1 som jeg havde regnet med.

Jeg er på sin vis glad for det og lidt stolt over, at jeg alligevel har lært så meget imens jeg har boet her, samtidig ville jeg faktisk rigtig gerne være startet på modul 1, så jeg var sikker på at få alt med. Men jeg håber og regner med de har styr på niveauet.

Bedst af alt, så kommer vi til at spare lidt penge og jeg skal nu kun på kursus sammenlagt 6 mdr. i stedet for 9. Så der er mange plusser, men jeg er meget overrasket.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har idag været til sprogtest, da jeg skal starte på sprogkursus/integrationskursus her i Tyskland og jeg skal indplaceres på et hold. Jeg regnede med at jeg ville klare det skidt, da jeg aldrig har haft tysk, men de har lige ringet. Jeg har åbenbart klaret det rigtig flot og er blevet indplaceret på modul 3 ud af 6, istedet for modul 1 som jeg havde regnet med.

Jeg er på sin vis glad for det og lidt stolt over, at jeg alligevel har lært så meget imens jeg har boet her, samtidig ville jeg faktisk rigtig gerne være startet på modul 1, så jeg var sikker på at få alt med. Men jeg håber og regner med de har styr på niveauet.

Bedst af alt, så kommer vi til at spare lidt penge og jeg skal nu kun på kursus sammenlagt 6 mdr. i stedet for 9. Så der er mange plusser, men jeg er meget overrasket.

Sejt :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan! Det er fedt at overraske sig selv, synes jeg :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm.. Jeg synes egentlig dagens samtale gik godt. Jeg svarede godt og ærligt på deres spørgsmål, jeg var tro mod mig selv og stemningen var god. Men noget siger mig, at det ikke bliver mig. Jeg tror der er en del, som drømmer om det pædiatriske speciale, hvor jeg jo som udgangspunkt bare gerne vil have et arbejde.

I don't know.. Jeg var mig selv, og hvis det ikke er mig de søger, så er det jo heller ikke en arbejdsplads for mig. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm.. Jeg synes egentlig dagens samtale gik godt. Jeg svarede godt og ærligt på deres spørgsmål, jeg var tro mod mig selv og stemningen var god. Men noget siger mig, at det ikke bliver mig. Jeg tror der er en del, som drømmer om det pædiatriske speciale, hvor jeg jo som udgangspunkt bare gerne vil have et arbejde.

I don't know.. Jeg var mig selv, og hvis det ikke er mig de søger, så er det jo heller ikke en arbejdsplads for mig. :)

Til det sidste: præcis! Min erfaring er, at man får det job, der passer til en, og som man passer til. Så kan det være, at man først skal igennem nogle jobsamtaler hvor man ikke får jobbet. Sådan har det været for mig. Når jeg så har fået job, så har jeg tænkt: Godt jeg ikke fik de første jobs jeg var til samtale på, det her er meget mere mig!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis der er nogen der har forstand på dagpenge reglerne, vil i så ikke lige kigge på min tråd i "job og uddannelse"?

Jeg kan simpelthen ikke sno min hjerne til at regne ud om jeg HAR nok timer til at optjene ny dagpenge periode, eller jeg mangler sølle 2 uger!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mathilde blir hentet om lidt  :boo hun skal være 15 dage hos sin far og rejser til Tunesien i morgen. Dejligt for hende, men kan godt nok mærke jeg kommer til at savne min "lille" pige.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes det et svært at bære ligge på sofaen. Min mor, søster og mænd gør klar til gæster og jeg har ondt og er beordret hvile

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyyh mine tanker kører på højtryk! Og det er egentlig bare lidt et luksus problem og samtidig ved jeg ikke om der overhovedet er et problem :p

Jeg har jo fået en vikariat fra 1/9, men på mandag skal jeg til samtale angående en fast stilling. Umiddelbart er det jo en no brainer - vælg den faste. Men det er bare ikke lige til..

Jeg har gang i et par pros and cons lister. Mon ikke jeg får brug for nogle friske øjne og spørger bk panelet til råds :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyyh mine tanker kører på højtryk! Og det er egentlig bare lidt et luksus problem og samtidig ved jeg ikke om der overhovedet er et problem :p

Jeg har jo fået en vikariat fra 1/9, men på mandag skal jeg til samtale angående en fast stilling. Umiddelbart er det jo en no brainer - vælg den faste. Men det er bare ikke lige til..

Jeg har gang i et par pros and cons lister. Mon ikke jeg får brug for nogle friske øjne og spørger bk panelet til råds :p

Bring it! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bring it! :kram

:ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha. Super! Det bliver nok lige i morgen :D A er nemlig absolut ikke til nogen hjælp..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha. Super! Det bliver nok lige i morgen :D A er nemlig absolut ikke til nogen hjælp..

Tsk tsk... Typisk mænd! :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Enige med pigerne: hit us :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må skuffe jer, piger! :P Jeg fandt hoved og hale i alle mine tanker selv, og er vist nu så afklaret som jeg kan blive! ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må skuffe jer, piger! :P Jeg fandt hoved og hale i alle mine tanker selv, og er vist nu så afklaret som jeg kan blive! ;)

Haha jamen bare du er afklaret, det er jo det vigtigste :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

FruNielsen, det behøver skam absolut ikke være et luksusproblem ;) Det der arbejde-noget er sgi ret væsentligt :)

Godt du fandt ud af det, og blev enig med dig selv :kram

Altså i disse synes jeg det er en luksus, hvis man lige frem kan vælge mellem jobs :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh er allerede så skide nervøs for den jobsamtale i morgen. Føler mig slet ikke ordentligt forberedt og har allerede lagt søvnløs i 2 nætter, hvorfor jeg heller ikke er gået i seng endnu selvom jeg er træt. Vil I ikke sende en masse styrke og Ole Lukøje ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh er allerede så skide nervøs for den jobsamtale i morgen. Føler mig slet ikke ordentligt forberedt og har allerede lagt søvnløs i 2 nætter, hvorfor jeg heller ikke er gået i seng endnu selvom jeg er træt. Vil I ikke sende en masse styrke og Ole Lukøje ;)

:zzz :zzz :zzz- dust i din retning og masser af xxx'er også! Det skal nok gå godt søte! :kram2

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.