Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Det lyder som om du allerede er bedst gøre klar til redebygning :D

Nej vi får såmænd bare gæster på søndag ;)

Del dette indlæg

Puha, skal til eksamen i morgen, og nu er jeg godt nok begyndt at være nervøs :unsure

Og så er jeg også spændt på min kærestes vegne - han bliver færdig som bioanalytiker i morgen :)

Fedt med endnu en bioanalytiker til faget :) held og lykke til jer begge.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis man har 10 par sko, så har man 20 sko. Ja, men lad os lige blive enige om at man ikke kan adskille skoene, og så kan det jo være lige meget...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis man har 10 par sko, så har man 20 sko. Ja, men lad os lige blive enige om at man ikke kan adskille skoene, og så kan det jo være lige meget...

A hva'? :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

A hva'? :blink

Diskussion med min kæreste. Ja, jeg har 40

Par sko - men tæller det ikke som 80

SKO

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal vist til jobsamtale fredag! Er lige ved dø af spænding, pyha.. De havde egentlig samtaler i dag, men da jobbet er i jylland, så ville de gerne give mig en tid fredag, med mindre de havde fundet den helt perfekte kandidat i dag. Jeg hååååber at jeg ikke hører noget fra dem og så i hvert fald kommer til samtale (selvom det er pisse angstprovokerende hvis jeg får tilbudt jobbet, så er der ingen vej tilbage mht flytning og sådan...)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det samme her. :( A påstår at det er helt okay, men jeg var selv blevet sindssyg, hvis jeg skulle leve med mig.. :(

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det samme her. :( A påstår at det er helt okay, men jeg var selv blevet sindssyg, hvis jeg skulle leve med mig.. :(

Kender det.. :prik Hurra for vores søde og tålmodige mænd! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må bestemt være skør - jeg SAVNER min lille nevø  :kuller jeg skal heldigvis ha besøg af ham på lørdag (samt min bror, sivigerinde og niece). Jeg er bare så ked af at jeg ikke får lov at beholde ham  :D det er jo helt åndssvagt.

Jeg kan ikke lade være med at være lidt spændt på hvordan min kæreste reagerer, det er første gang han skal se den lille skat. Mon han blir lidt blød ligesom mig? Please lad ham blive skruk  :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja hurra hurra :D :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh, stødte ind i en tidligere kollega, fra jeg var på røntgen, i dag. Det er så dejligt at snakke med folk man rent faktisk kender. :) ville sådan ønske de fik en ledig stilling..

Ønsker mig egentlig bare noget arbejde fra 1/9. For snak med tidligere kollega betød jo også "nååå, har du fået noget arbejde?" "neeej.. nej ikke endnu" ... Efterfulgt at kunstigt optimistisk nikkeri.. :(

Valgte dog at blotte mig fuldstændig, og ærligt fortælle at jeg søger alt med får intet.. :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nemlig :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh, stødte ind i en tidligere kollega, fra jeg var på røntgen, i dag. Det er så dejligt at snakke med folk man rent faktisk kender. :) ville sådan ønske de fik en ledig stilling..

Ønsker mig egentlig bare noget arbejde fra 1/9. For snak med tidligere kollega betød jo også "nååå, har du fået noget arbejde?" "neeej.. nej ikke endnu" ... Efterfulgt at kunstigt optimistisk nikkeri.. :(

Valgte dog at blotte mig fuldstændig, og ærligt fortælle at jeg søger alt med får intet.. :(

:kram :kram :kram

(job til os NU, tak!!! :goodluck)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skal nok komme - det tror jeg på!!! Og det er ikke kunstigt :kram

Det var mit eget nikkeri, så jo ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hell yeah! Så skete der endelig noget!

To (2!!) jobsamtaler i næste uge! :yay :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt!!! :glad :glad :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay Hvor skønt :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad gør man når tumlingen pludselig falder i søvn på sofaen kl 17.55 mens man gør aftensmaden klar... Hun har kun sovet lidt i vug i dag, og har ikke fået andet end frugt siden hun kom hjem. Tvivler stærkt på hun kan sove igennem på det. Suk!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad gør man når tumlingen pludselig falder i søvn på sofaen kl 17.55 mens man gør aftensmaden klar... Hun har kun sovet lidt i vug i dag, og har ikke fået andet end frugt siden hun kom hjem. Tvivler stærkt på hun kan sove igennem på det. Suk!

Lader hende sove. Silke Elia dropper ofte aftensmaden, så derfor sover hun jo tit bare på hendes eftermiddagsfrugt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min farmor ringede i dag.. For at fortælle de ikke kommer til min søsters bryllup. (Jeg er den danske toastmaster).. Min søster vidste det godt, de er næsten 80 og så er det en lang rejse til Holland..

Men så fortalte min farmor at hun bar blevet syg :( og at hun faktisk ikke må rejse ud af landet.. Ja, faktisk var hun "så syg", så lægerne ikke mente det var forsvarligt at hun opholdt sig i trafikken alene.. :( hun har haft 3 hjerneblødninger på 3 dage, og de er nu bange for hun er dement.. Sidste gang jeg talte med hende, grinte jeg af hun på 3 dage ringede to gange og sagde tak for samme brev - men nu kan jeg jo måske godt se hvad der er i gang :( hun fortalte også alt 4-5 gange.

Hun fortalte at hun tænkte på Camille hver dag.. Der blev jeg glad for.. "Heldigvis", er min farmor og farfar gamle, og de har holdt sig friske til nu!! Så med 3 hjerneblødninger og sukkersyge, er det vel mildt at hun kun har problemet med hukommelsen....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det eksamens dag. Puha, hader det!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Held og lykke søde :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lader hende sove. Silke Elia dropper ofte aftensmaden, så derfor sover hun jo tit bare på hendes eftermiddagsfrugt.

Den gik ikke her - hun vågnede efter 1 time og var enormt frisk til kl 22.30.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram det skal nok gå :goodluck

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.