Besvaret February 28, 2014 Det afhænger af hvilken type analyse, men laver :) Jeg har aldrig hængt mig vildt meget i "æh-øh" og den slags, men for nogen er det vigtigt. Men jeg har efterhånden transkriberet en del interviews og jeg kan fortælle, at stort set alle, som jeg har skrevet ned fra, har sagt en masse, der lydt helt fornuftigt i tale, men som er helt skørt på skrift. Det gælder også mig selv. Jeg synes egentlig, at jeg er sådan ok veltalende, men hvis jeg nedskriver en lydoptagelse af mig selv, så vælter det frem med grammatiske fejl, stammelser, øh'er, decideret forkerte ord og alt muligt andet gøgl :P Så hvis du tænker, at du har formuleret dig dårligt, så er det helt normalt :)Har i hvert fald sagt til hende bare kan sende en mail hvis der er noget hun er i tvivl om :D Men sød pige :) Håber bare hun kan bruge min interview... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2014 Har i hvert fald sagt til hende bare kan sende en mail hvis der er noget hun er i tvivl om :D Men sød pige :) Håber bare hun kan bruge min interview... Det er jeg sikker på, at hun kan :) Det plejer i hvert fald at være stemningen på vores studie, at vi er meget taknemlige, når nogen vil interviewes :tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2014 Pis så er jeg tilbage på søvnløsheds sporet :boo de sidste 2 morgener er jeg vågnet kl 5 og kun små blundet til kl 6 hvor jeg så begynder at vende og dreje mig min krop er FULDSTÆNDIG spændt op og urolig!!! Håber jeg kan få gjort noget ved de løse ender i dag så jeg kan finde ro igen!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2014 Pis så er jeg tilbage på søvnløsheds sporet :boo de sidste 2 morgener er jeg vågnet kl 5 og kun små blundet til kl 6 hvor jeg så begynder at vende og dreje mig min krop er FULDSTÆNDIG spændt op og urolig!!! Håber jeg kan få gjort noget ved de løse ender i dag så jeg kan finde ro igen!!! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2014 Aaaaad... Har lige læst om lille dreng, det har fået opereret en tumor ud fra hjernen. Han har det godt nu, alt er fint. Men den der tumor, den havde TÆNDER!?! :blink :huh Fanme da sært :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2014 Aaaaad... Har lige læst om lille dreng, det har fået opereret en tumor ud fra hjernen. Han har det godt nu, alt er fint. Men den der tumor, den havde TÆNDER!?! :blink :huh Fanme da sært :wacko Det havde min søster i den cyste der var viklet ind i hendes æggestok (hår, tænder og negle). Men det er ikke RIGTIGE tænder, det er et eller andet med at man danner de samme stoffer som danner hår, tænder og negle inde i cysten og derfor kan det ligne. Før i tiden troede man at man var født med en tvilling inde i sig som så døde - derfor er de cyster også blevet kaldt "en tvilling" i mange år, men det har ALDRIG været et væsen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 Det havde min søster i den cyste der var viklet ind i hendes æggestok (hår, tænder og negle). Men det er ikke RIGTIGE tænder, det er et eller andet med at man danner de samme stoffer som danner hår, tænder og negle inde i cysten og derfor kan det ligne. Før i tiden troede man at man var født med en tvilling inde i sig som så døde - derfor er de cyster også blevet kaldt "en tvilling" i mange år, men det har ALDRIG været et væsen. Okay det var altid noget. Synes bare det weird at den havde tænder. :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 Okay det var altid noget. Synes bare det weird at den havde tænder. :wacko Det er det også :) men det er bare nogle klumper, ikke som sådan en tand med rod og nerver eller et tandsæt. Jeg tror heller ikke at det som sådan er en tumor - ikke at jeg præcis kender termen eller ved hvad forskellen er. Min søsters var i på størrelse med en lille håndbold (vildt klamt), det blev aldrig kaldt tumor. Men det kan selvfølgelig være at det er afhængig af hvor den sidder. Jeg syntes det klamme er at det sad i hjernen :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 Det er det også :) men det er bare nogle klumper, ikke som sådan en tand med rod og nerver eller et tandsæt. Jeg tror heller ikke at det som sådan er en tumor - ikke at jeg præcis kender termen eller ved hvad forskellen er. Min søsters var i på størrelse med en lille håndbold (vildt klamt), det blev aldrig kaldt tumor. Men det kan selvfølgelig være at det er afhængig af hvor den sidder. Jeg syntes det klamme er at det sad i hjernen :unsure Ja det er også klamt :unsure Men der stod heldigvis at han kommer til at klare sig hent fint. Utroligt hvad læger er i stand til :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 Vil gerne brokke mig over at være syg mens man er på barsel, og samtidig har en mand der synes det er noget pjat at ligge i sengen når man er syg. Har nu været syg i to uger. Er sikker på det kun havde varet 2-3 dage hvis jeg havde kunne sove og slappe af :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 Vil gerne brokke mig over at være syg mens man er på barsel, og samtidig har en mand der synes det er noget pjat at ligge i sengen når man er syg. Har nu været syg i to uger. Er sikker på det kun havde varet 2-3 dage hvis jeg havde kunne sove og slappe af :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 Vil gerne brokke mig over at være syg mens man er på barsel, og samtidig har en mand der synes det er noget pjat at ligge i sengen når man er syg. Har nu været syg i to uger. Er sikker på det kun havde varet 2-3 dage hvis jeg havde kunne sove og slappe af :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 Det havde min søster i den cyste der var viklet ind i hendes æggestok (hår, tænder og negle). Men det er ikke RIGTIGE tænder, det er et eller andet med at man danner de samme stoffer som danner hår, tænder og negle inde i cysten og derfor kan det ligne. Før i tiden troede man at man var født med en tvilling inde i sig som så døde - derfor er de cyster også blevet kaldt "en tvilling" i mange år, men det har ALDRIG været et væsen. En af mine veninder har prøvet det samme. Hun kom akut på hospitalet med stærke smerter, og blev opereret i fuld narkose. Da hun vågnede op stod der en indisk kvindelig læge, som på meget dårligt dansk forklarede at de havde fjernet tvillingen i maven. Totalt chock, for hun forstod ikke om hun pludselig var gravid.... Det er virkelig noget underligt noget! (Og ulækker tanke...) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 Sidder og ser "Undskyld vi er her også!" - kan altså kun smile at de søde søde par! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Sidder og ser "Undskyld vi er her også!" - kan altså kun smile at de søde søde par! Jeg elsker det program. De rører mig på en eller anden meget dybt.. Jeg så det desværre ikke i går. Jeg er nemlig startet i en forældrenetværksgruppe til HSP børn.. Det bliver godt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Jeg elsker det program. De rører mig på en eller anden meget dybt.. Jeg så det desværre ikke i går. Jeg er nemlig startet i en forældrenetværksgruppe til HSP børn.. Det bliver godt! De var på date... Og de slyngede jo om sig med det kærligste ord, krammede og kyssede :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 De var på date... Og de slyngede jo om sig med det kærligste ord, krammede og kyssede :wub Århhh :wub Må lige finde ud af om det bliver genudsendt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Århhh :wub Må lige finde ud af om det bliver genudsendt.. Du skulle gerne kunne se det inde på dr.dk der plejer man at kunne se alle deres programmer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Du skulle gerne kunne se det inde på dr.dk der plejer man at kunne se alle deres programmer Ej fedt, og tusind tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2014 At se sin mor blive kørt væk i en ambulance, er noget jeg aldrig vil synes om, uanset hvor mange gange jeg har set det før :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2014 At se sin mor blive kørt væk i en ambulance, er noget jeg aldrig vil synes om, uanset hvor mange gange jeg har set det før :boo Kram håber at hun er ok. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2014 Kram håber at hun er ok. Det er hun, heldigvis. Det var vist en overdosis af morfin og et mindre nerve sammenbrud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2014 Den lorte-spasser idiot til et menneske!! Hvordan kan en person man ikke kender, påvirke en så meget? :boo Fik sagt fra overfor "stakleren" i dag. Han var begyndt at gå og løfte op på Maliva og møve sig ind via hende. Jeg bryder mig fandme ikke om det.. Han er så ubehagelig - sad ved siden af mig i dag og legede "far" ved rutjebanen. Klappede mig på ryggen og forsøgte at tage mig på røven. Manden er på alder med min far FFs!! Jeg ville væk. Maliva græd og han begyndte med et "nu skal jeg følge jer derhen" og jeg fik råbt "nej! Du skal bare lade os være, HELT være! Jeg vil ikke ha' dig i mit liv!" og så gik jeg med en skrigende Maliva der intet forstod :boo Han er så mega Klam og gusten! Og det er "sjovt nok" altid når vi går HJEM at jeg møder ham. Aldrig når jeg går hjemmefra.. Åhhh.. Håber han holder sig væk nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2014 Den lorte-spasser idiot til et menneske!! Hvordan kan en person man ikke kender, påvirke en så meget? :boo Fik sagt fra overfor "stakleren" i dag. Han var begyndt at gå og løfte op på Maliva og møve sig ind via hende. Jeg bryder mig fandme ikke om det.. Han er så ubehagelig - sad ved siden af mig i dag og legede "far" ved rutjebanen. Klappede mig på ryggen og forsøgte at tage mig på røven. Manden er på alder med min far FFs!! Jeg ville væk. Maliva græd og han begyndte med et "nu skal jeg følge jer derhen" og jeg fik råbt "nej! Du skal bare lade os være, HELT være! Jeg vil ikke ha' dig i mit liv!" og så gik jeg med en skrigende Maliva der intet forstod :boo Han er så mega Klam og gusten! Og det er "sjovt nok" altid når vi går HJEM at jeg møder ham. Aldrig når jeg går hjemmefra.. Åhhh.. Håber han holder sig væk nu! Årh hvor klamt!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2014 Årh hvor klamt!!! Mega klamt. Føler mig så beskidt og klam, hver gang jeg har mødt ham. Går lige 14-15 år tilbage i tiden :boo J har heldigvis snart barsel igen, så han kan gå med. Del dette indlæg Link to post Share on other sites