Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Øj den vil jeg gerne se... Kan den streames nogen steder?

Vi så den på YouTube ;)

Del dette indlæg

Øj den vil jeg gerne se... Kan den streames nogen steder?

Wow - mit indtryk er at du er ok stor Take That fan, så jeg blev lidt overrasket du ikke havde set den :) Jeg var kun semi-fan og jeg var alligevel ret tæt på at tage over og se den. Hans bedste koncert efter min mening :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi så/hørte først Go Gentle. Anna kiggede på fjernsynet og sagde:"ham der vil jeg gerne se i virkeligheden, mor". Jeg svarede, at det vil jeg også gerne og så fandt jeg koncerten :D

Hun har god smag :d

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi så/hørte først Go Gentle. Anna kiggede på fjernsynet og sagde:"ham der vil jeg gerne se i virkeligheden, mor". Jeg svarede, at det vil jeg også gerne og så fandt jeg koncerten :D

Fornuftig pige :-)

Her i huset hører alle Robbie så jeg glæder mig til at Leonora også skal med til koncert, vi har set ham i både København og her i Sverige og vi var også heldige at være til den rigtige Take That koncert før hummerskandalen (ja jeg er gammel Take that pige)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op der er et barn som ikke er med på planen i et af undersøgelsesrummene... Den stakkels unge skriger på livet løs.

Stakkels unge... Men altså, hvad end de gør ved ham / hende er der jo nok en årsag...

Stakkel... Hvad sagde de til Ester?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow - mit indtryk er at du er ok stor Take That fan, så jeg blev lidt overrasket du ikke havde set den :) Jeg var kun semi-fan og jeg var alligevel ret tæt på at tage over og se den. Hans bedste koncert efter min mening :)

Måske Mille bare er mere til pop end swing ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske Mille bare er mere til pop end swing ;)

Det kan nemt være :) Jeg var ret vild med Swing pladen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan nemt være :) Jeg var ret vild med Swing pladen :)

Også mig! Og jeg er helt tosset med Swing-Robbie - han er lige ekstra frækt ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jeg bestemt også. Og var Robbie-fan inden jeg blev TT-fan. Men da jeg var yngre var det bestemt ikke penge til alle koncerter ;) Og så tror jeg at TT tog over, så det primært har været de koncerter jeg har set på dvd og ikke Robbie...

Men elsker også hans swing-albums :Yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har brug for et råd de damer.

Jeg har kigget meget på emmaljunga super nitro klapvogn og snakket med forhandleren i babysam flere gange. Jeg spørger om den kommer på tilbud, nej det gør den ikke da det er en 2016 model. Jeg bestiller så klapvognen 18/2 og betaler depositum på 1600 (fulde pris er 6600 og der er rabat på 178kr). I Dag sender min veninde denne mms at de i babysam har 20% på alle klapvogne ink super nitro. Fuck jeg føler mig røvrendt at den sælger og så vil jeg høre om det er muligt at klage så man kan få bare lidt mere i rabat (rabatten ville have været 1320 kr)?

post-8710-0-01785000-1456648005_thumb.pn

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal til barnedåb i dag. Jeg skal for første gang møde min tante og en kusine fra min fars side... Jeg er spændt, ved at de kender noget til den situation vi er i... Jeg kender dem ikke og ved ikke lige hvordan jeg skal håndtere det. Jeg er vild nervøs....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har kigget meget på emmaljunga super nitro klapvogn og snakket med forhandleren i babysam flere gange. Jeg spørger om den kommer på tilbud, nej det gør den ikke da det er en 2016 model. Jeg bestiller så klapvognen 18/2 og betaler depositum på 1600 (fulde pris er 6600 og der er rabat på 178kr). I Dag sender min veninde denne mms at de i babysam har 20% på alle klapvogne ink super nitro. Fuck jeg føler mig røvrendt at den sælger og så vil jeg høre om det er muligt at klage så man kan få bare lidt mere i rabat (rabatten ville have været 1320 kr)?

Jeg ville tage ned i butikken og bede dem give dig rabatten. Og hvis de ikke er samarbejdsvillige så afbestille din bestilling og bestille den på ny? 1300 kr. er sgu mange penge!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det havde jeg også godt villet (er også gammel TT og Rob-fan). Men jeg så ham, da han var på sin swing tourné i DK i 2014. Det var mega fedt :glad 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville tage ned i butikken og bede dem give dig rabatten. Og hvis de ikke er samarbejdsvillige så afbestille din bestilling og bestille den på ny? 1300 kr. er sgu mange penge!

:ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

ryger mit depositum på 1600 så ikke?

Del dette indlæg

Annonce ♥

ryger mit depositum på 1600 så ikke?

Ned og snakke med dem. De skal sgu give dig den til tilbudspris!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tag ud og snak med dem, jeg har kun gode erfaringer med BSs service :) Og såvidt jeg husker, kører de med 30 dages returret, og hvis det gælder alt, så ville du jo i princippet kunne få pengene tilbage og købe den igen-agtigt. Du har ikke fået den endnu vel?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ned og snakke med dem. De skal sgu give dig den til tilbudspris!

Det gjorde de os fik den 1000 kr villigere da forlæder og regnslag ikke omfattede tilbudet

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tag ud og snak med dem, jeg har kun gode erfaringer med BSs service :) Og såvidt jeg husker, kører de med 30 dages returret, og hvis det gælder alt, så ville du jo i princippet kunne få pengene tilbage og købe den igen-agtigt. Du har ikke fået den endnu vel?

nope den er bestilt til levering 1/4 så de penge k får i fødselsdags gave kan gå dertil.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det gjorde de os fik den 1000 kr villigere da forlæder og regnslag ikke omfattede tilbudet

:super (men sært at forlæderet ikke var med i tilbuddet, er det ikke sådan en rimelig fast del af vognen? :chin:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

SUPER :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

:super (men sært at forlæderet ikke var med i tilbuddet, er det ikke sådan en rimelig fast del af vognen? :chin:)

Der skal du købe ved siden af.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der skal du købe ved siden af.

Der kan man bare se :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg får da dårlige nerver af at se luksus fælden. Hvordan kan man være så dum.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan er det nu... Kan et eddikebad kvæle genstridig parfume? Eller hvad gør man? Det har allerede hængt ude i hundrede år og blevet vasket flere gange, og jeg klør bare ved at røre ved det. Kan det slet ikke reddes? :unsure

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.